Niet eens uit Pirates of the carribean?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weet ik weer waar ik de High Sparrow van herken, Sam Lowry uit Brazil
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Bronn waarschijnlijk is vergiftigd.Er was hem een mooi kasteel in het vooruitzicht gesteld zodra ze deze missie hebben afgerond. Dacht je nu werkelijk dat hij daar ooit zou eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nooit gedacht.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:38 schreef Aristoteless het volgende:
Dacht je nu werkelijk dat hij daar ooit zou eindigen?
Joh, Brother Lancel lag zelf de plek van Jaime warm te houdenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:44 schreef Romanus het volgende:
Lijkt me niet dat die Sparrows daar nooit van gehoord hebben.
Waarschijnlijk maak ik dan weer een vreugdedansje net als toen haar zoon Joffrey een beetje groen zagquote:Op maandag 18 mei 2015 12:52 schreef Slayage het volgende:
WAT GA IK GENIETEN WANNEER CUNT CERSEI VROEG OF LAAT WORDT OMGELEGD
In de boeken moet Theon nog iets anders doen dan alleen toekijken... Daar zat ik eigenlijk op te wachten, zou mooi geweest zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 09:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
was ze nou maar in de Vale geblevenze treft het niet... Ik hoop dat Theon Ramsays kop eraf hakt ineens ofzo.
Mooi als die allebei even een kopje kleiner worden gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Joh, Brother Lancel lag zelf de plek van Jaime warm te houden
Wat dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In de boeken moet Theon nog iets anders doen dan alleen toekijken... Daar zat ik eigenlijk op te wachten, zou mooi geweest zijn
Ze heeft 3 mensen van de dood gered door ze uit die brandende kar te laten, waardoor die god van de dood 3 doden te goed had.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:43 schreef MakkieR het volgende:
Heeft iemand ook een idee wat Ayra uiteindelijk zal gaan leren dat met die club van duizend gezichten?
Vond het al raadselachtig hoe ze drie namen mocht noemen, wie dan ook en daarmee een doodvonnis tekende.
toen cersei high sparrow ging "inlichten" over homo loras, had hij een blik op zijn gezicht van : "jij komt klagen over perversions van anderen"quote:Op maandag 18 mei 2015 12:44 schreef Romanus het volgende:
Wel enorm riskant van Cersei die religieuzen bewapenen. Sinds Eddard die geruchten heeft verspreid over Cersei en Jaime is dat toch ook een soort algemeen bekend geheim? Lijkt me niet dat die Sparrows daar nooit van gehoord hebben.
ramsey is heel sluw, dat maakt hem "enger"quote:Op maandag 18 mei 2015 04:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vond die Joffrey al erg, maar Ramsay is voor zover mogelijk nog een tikkeltje erger.
Dus dát. Joffrey was gewoon mean and everyone knew it. Ramsay doet net of hij heel lief is naar de buitenwereld.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ramsey is heel sluw, dat maakt hem "enger"
Waarom zitten de Kettleblack's er uit het boek er niet inquote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
toen cersei high sparrow ging "inlichten" over homo loras, had hij een blik op zijn gezicht van : "jij komt klagen over perversions van anderen"
hij gebruikt nu cersei om een machtsbasis te leggen, als hij genoeg macht heeft zal hij ervoor kiezen om haar perversion aan te pakken
sick fuck!quote:
adebisi!quote:
Dat las ik in 1 van de comments op Facebook inderdaad ja. Ik ben blij dat ze dat veranderd hebbenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In de boeken moet Theon nog iets anders doen dan alleen toekijken... Daar zat ik eigenlijk op te wachten, zou mooi geweest zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Zeg dan ook direct hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders gaan mensen weer klagen hoe dat kan terwijl Ramsay zijn worsie d'r af gehakt heeft![]()
Perv!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zeg dan ook direct hoe
Anders gaan mensen weer klagen hoe dat kan terwijl Ramsay zijn worsie d'r af gehakt heeft
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |