Een shapeshiftende in elke kut, mond en kont.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef tailfox het volgende:
Als je een stuk fruit zou zij ln welke en waarom
Ftfyquote:
Die mij laten shapeshiften,.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:23 schreef imikethat het volgende:
Welke nanobots krijg je het liefst ingespoten?
Wat bedoel je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:23 schreef HPLC het volgende:
Wat vind je van mensen die hun vraag niet afsluiten met een vraagteken?
Waarom zit je dan in de gesloten afdeling van delta?quote:
Mijn nicht? In spanje samen met haar dochter.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:24 schreef imikethat het volgende:
Wanneer heb je renate voor het laatst gezien?
Zodat ik weer iets meer als een normaal mens kan voelen door mijn depot dat ikgeaccepteerd heb.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef imikethat het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in de gesloten afdeling van delta?
Waarom vind je het team niet leuk?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn nicht? In spanje samen met haar dochter.
Andere hier als een begeleidster van het fucked team.
Tanjaquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef imikethat het volgende:
Op een schaal van 1 tot tanja hoe gek ben je?
Je hebt geen psychose zei je net, hoezo heb je medicatie nodig dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zodat ik weer iets meer als een normaal mens kan voelen door mijn depot dat ikgeaccepteerd heb.
Omdt de badtrip niet bad was maar vooralk er niks van snappen. En ik heb de nickname gekregen en aangenomen.quote:
Juist welquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef imikethat het volgende:
[..]
Waarom vind je het team niet leuk?
Is vicky de nieuwe tanja?quote:
Niet nodig,. Alleen als ik weer wat normle brainsettings zou willen. en dat willen zij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:26 schreef imikethat het volgende:
[..]
Je hebt geen psychose zei je net, hoezo heb je medicatie nodig dan?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wow die vraag is diep.
I love to lose sleep.
Wat bedoel je met
Het?
Nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:27 schreef imikethat het volgende:
Met hoeveel boodschappen kan je nu dansend door de straat voor je spierpijn krijgt?
maar dat slaat toch nergens op want jij weet ook wel dat 'normaal' slechts een concept is dat in stand wordt gehouden door de psychiaters die jou die medicijnen voeren?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zodat ik weer iets meer als een normaal mens kan voelen door mijn depot dat ikgeaccepteerd heb.
Ik wil een spacekoekje,quote:
Vegan brood.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Stel je was de president van nederland, wat voor brood zou je dan op je kaas doen?
Welke haarkleur heeft vicky?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vicky is vicky en tanja is tanja.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel sperma komt er gemiddeld bij jou uit bij het klaarkomen?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vicky is vicky en tanja is tanja.
Ja en het is wat de norm denkt en voelt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar dat slaat toch nergens op want jij weet ook wel dat 'normaal' slechts een concept is dat in stand wordt gehouden door de psychiaters die jou die medicijnen voeren?
maar waarom zou je je daaraan conformeren? Omdat dat je ticket out of hell (delta) is?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja en het is wat de norm denkt en voelt.
Die is niet van mij die hing er al. Net als dat de shag er al ligt in de asbak en ik dan de rook inhaleer met mijn neus. dan smaakt de asbakpeuk niet vies en de base blijft lekker in je neus hangen meer vegrlijkbaar met snuifsos.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef imikethat het volgende:
Heb je je computergestuurde gordijn uit spanje meegenomen?
Vaak koud. dan stop ik er eeen theezakje in en zet ik hem in de magnetron.quote:
Te kleinquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef imikethat het volgende:
Wat vind je van mijn tieten?
[ afbeelding ]
Dat is verschillend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel sperma komt er gemiddeld bij jou uit bij het klaarkomen?
Hele hele goede vraag. Volgens mij was het gisteren iets van rood/bruin achtig of zo.quote:
Geyl, heeft ze haar tieten al laten zien of durft ze dat nog niet?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hele hele goede vraag. Volgens mij was het gisteren iets van rood/bruin achtig of zo.
Ik herinnerde wel haar vroeger op msn te hebben gehad. zal ik vast wel mijn pik hebben laten zien al.
Hij is geen junkie hij kan gewoon stoppen wanneer hij wil of zoals nu in delta. Gewoon zonder drugs 3 nachten doorhalen en dan dansend door de straten zonder spierpijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je ooit een 'normaal' leven te kunnen krijgen zonder een junkie te zijn?
Of is dat je doel niet en wil je over bijv. 20 jaar nog in een inrichting zitten en dan weer ontsnappen?
Heet jij BadtripBob? Nee, antwoord dan ook niet voor hem.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hij is geen junkie hij kan gewoon stoppen wanneer hij wil of zoals nu in delta. Gewoon zonder drugs 3 nachten doorhalen en dan dansend door de straten zonder spierpijn
Ben jij ook zo een agressieve snuiver ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Heet jij BadtripBob? Nee, antwoord dan ook niet voor hem.
woon jij al op jezelf beachie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Heet jij BadtripBob? Nee, antwoord dan ook niet voor hem.
uhhhh weet ik niet. volgen mij niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:35 schreef imikethat het volgende:
[..]
Geyl, heeft ze haar tieten al laten zien of durft ze dat nog niet?
Ik wil hier niet weg. Ik wil vrijhedenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar waarom zou je je daaraan conformeren? Omdat dat je ticket out of hell (delta) is?
Aangezien de wereld een krentenbol is, is de fietsband dus van een ander geslacht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Even een ander gedachten experiment: stel je voor de wereld is een krentebol. Hoe duur zou dan een gemiddelde fietsband zijn?
Lijkt me vrij prijzig voor een fietsband gelukkig is de wereld geen krentebolquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Aangezien de wereld een krentenbol is, is de fietsband dus van een ander geslacht.
Dus ik denk dan olifant keer 3,5
En daar dan weer de wortel waar je op kan trippen vermalen
Dan de extractie
Mogen syntheses eigenlijk wel in onz?
Ik heb geen idee wat ik nu hier heb getypt
Junkleven is normaal leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je ooit een 'normaal' leven te kunnen krijgen zonder een junkie te zijn?
Of is dat je doel niet en wil je over bijv. 20 jaar nog in een inrichting zitten en dan weer ontsnappen?
Ik mis Spanje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mis je Spanje? En hoe bevalt het om weer in Nederland te zijn?
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een agressieve snuiver ofzo
Vrijheid om wat te doen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wil hier niet weg. Ik wil vrijheden
Om naar party's te gaan?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Even een ander gedachten experiment: stel je voor de wereld is een krentebol. Hoe duur zou dan een gemiddelde fietsband zijn?
Hoi Awesome_,quote:
Klinkt als een prima plan, waarom laten ze je niet gaan dan?quote:
Waarom praat jij geen normaal Nederlands?quote:
Hij praat niet hij typt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom praat jij geen normaal Nederlands?
Aankomende maandag of zo. iig 1 week na depot.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:56 schreef imikethat het volgende:
[..]
Klinkt als een prima plan, waarom laten ze je niet gaan dan?
Maar dan is er geen underground feestje met een kampioenschap brandslangstaren, hoe ga je dan partyen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Aankomende maandag of zo. iig 1 week na depot.
na depot krijg ik. of zo.
was een heftig shagje met een shagje wie wilt shaggen? ik shag iedereen die wilt
nog geen idee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef imikethat het volgende:
[..]
Maar dan is er geen underground feestje met een kampioenschap brandslangstaren, hoe ga je dan partyen?
Maakt een vallende boom ook geluid als er niemand is om het geluid te observeren?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
nog geen idee.
Zie ik wel zodra ik ken.
Mensen(en aliens en dieren) jullie vragen mogen wel wat pittiger hoordieper(hihi) en seksueel mag ook
Ja. Het maakt nog steeds de geluidsgolven. Tenzij mensen dat geluid muten,quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maakt een vallende boom ook geluid als er niemand is om het geluid te observeren?
Ja.:{quote:Kun je knipogen met 2 ogen tegelijk?
Ja uh. Alleen te zien met licht.quote:Is een banaan ook geel in het donker?
Katten gaan door!!!!!!quote:Is schrödingers kat door of levend?
Ik wil meer dan een gezin.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Wil je een gezin stichten ooit? Zo ja, hoe denk je dat te gaan doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Nou, top!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wil meer dan een gezin.
Want ik heb zin in iedereen met zin.
Iedereen man of vrouw die een kind mer mij wil
Ik wil een baarmoeder en 2 kutten. 1 op elke bil.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Hoe zit dat dan met chinezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wonen in china.quote:
Wat spreekt je zo aan in het zijn van neukmachine?quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Help die jongen nou vooruit, dit zijn toch geen interviewvragen?
Want een neukmachine neukt en een naaimachine naait.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat spreekt je zo aan in het zijn van neukmachine?
Drugs.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:37 schreef MrSalazar het volgende:
hoe kun je zo goed dichten?
[ afbeelding ]
En een nietmachine niet. Wat lijkt je het minst leuk aan het neukmachine zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Want een neukmachine neukt en een naaimachine naait.
Niks. Ik kies zelf. Dus win win.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En een nietmachine niet. Wat lijkt je het minst leuk aan het neukmachine zijn?
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Kom op doe een beetje beter je best! Er is vast een aspect dat je minder leuk vind.quote:
Goed voor jou.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ftfy
Ja ik wil zeker een hoer zijn zoals ik in mijn lied bler.
i want to be a ho fo show.
Dat degenen die mij alleen willen en niet anders ik niet krijg. Tot die wel willen en dan is dat geen nadeel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Kom op doe een beetje beter je best! Er is vast een aspect dat je minder leuk vind.
bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom is geen reden. Als je van de trap af bent ben je gauw beneden.
En waarom wil je je niet binden aan één persoon?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat degenen die mij alleen willen en niet anders ik niet krijg. Tot die wel willen en dan is dat geen nadeel.
Zodat ik niet KAN vreemdgaan. Dat wil ik niemand meer aan doen. Dus ben ik alleen maar open.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En waarom wil je je niet binden aan één persoon?
Dat WiSt ik niet. Ik heb geen rijbewijs.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:
Als je op een brommer met een constante snelhied van 25km/h zonder tussentijds te stoppen van Groningen (stad) naar Leeuwarden rijdt, en het bij vertrek 19:05 is, hoe laat ben jij dan in Leeuwarden?
Denk je niet dat als de andere partij deze vrijheid niet accepteerd je zo alsnog iemand pijn kunt doen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zodat ik niet KAN vreemdgaan. Dat wil ik niemand meer aan doen. Dus ben ik alleen maar open.
https://soundcloud.com/bobby-van-haren/bobby-van-haren-mijn-mamquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe gaat het met je zangcarriere?
Jawel. Maar minder dan als ik zou liegen en diegene erachter komt.(Hihi ik zei komt)quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Denk je niet dat als de andere partij deze vrijheid niet accepteerd je zo alsnog iemand pijn kunt doen?
Ik ben in delta meerdere keren getest.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/bobby-van-haren/bobby-van-haren-mijn-mam
Na dit nummer erg goed.
Positief kunnen blijven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:39 schreef schrijfveer het volgende:
Welke van jouw karaktereigenschappen vind je het meest positief ?
Ja ik wil met je nuecken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uh okéquote:
1: Omdat oneindigheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
Ben je geen vegan meer? En waarom niet meer?
Nog geen opdrachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe gaat het met je kledingverfwerk? Ik vond dat een leuk initiatief.
Ik word er helemaal para van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:55 schreef fathank het volgende:
Heey Bob,
hoe voelt het om een parasiet van de maatschappij te zijn?
max 10 woorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:01 schreef 55730 het volgende:
Kan je de kwantumtheorie uitleggen in max 10 woorden? (ja is niet genoeg.
Ik vind het FOK!ing fantastisch!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Bob hoe vind je het op FOK! en wat is je favoriete forum en waarom?
1 met chowi bobbian of bobian.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:26 schreef jodelahity het volgende:
Als je kinderen krijgt, hoe ga je ze dan noemen?
Alle spermacellen kunnen al een eigen omhulsel hebben dat kan vliegen en zo naar vrouwen die open staan. Ze lopen er een seconde later of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:30 schreef jodelahity het volgende:
En werk je er ook naar toe om een gezinnetje te krijgen? Of denk je dat dat sowieso wel aan komt waaien en het een kwestie van geduld is
Waarom die kinderen erbij. Wat is er mis met veel neuken zonder kinderen te krijgen. (lijkt me een stuk leuker voor die kinderen)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Alle spermacellen kunnen al een eigen omhulsel hebben dat kan vliegen en zo naar vrouwen die open staan. Ze lopen er een seconde later of zoalweer uit. kaboutertjes!
Maar ik wil ook gewoon oldschool/"gewoon" neuken met veel vrouwen en mannen en kinderen krijgen. Heel veel kinderen.
Natuurlijk wel een goed idee. Ik ben geniaal. Ik ben geniaal. Ik moet nageslacht krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:26 schreef fathank het volgende:
Lijkt je dat een goed idee? Nageslacht produceren?
Je kan nog niet eens voor jezelf zorgen.
Ik kan dat ook wel zien. Ik ben ook vaker pamperdom, oh en ik slik. Nooit gedaan behalve van mijn eigen sperma. Waarom ik dit zeg? Ik ben een debiel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:39 schreef GokHoogte het volgende:
Ik heb wel eens van je gezien. Daar kwam je niet echt geniaal over pik. Volgens mij ben je een verlorenziel.
Uhm. Ik denk mijn vader en mijn stiefvader aan het werk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar zijn je ouders in deze? Heb je nog contact met ze?
Zijn ze trots op je, denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm. Ik denk mijn vader en mijn stiefvader aan het werk.
Mijn moeder thuis en mijn stiefmoeder werk of thuis.
Ja ik heb nog contact.
Anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Bob, gaat het beter met je als een paar maanden geleden? Of juist niet?
Wat gek. Hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee ze vinden mij een onuitstaanbaar idiote junk mongool.
Redelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben je zelf wel tevreden hoe het nu gaat of niet zo...?
Gelukkig.quote:
Het had me niks verbaast als het wel zo was.quote:
Niet over zijn rug een punt gaan scoren. Die jongen heeft het moeilijk, dus doe normaal a.u.b.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Ik hoop dat het binnenkort nóg beter gaat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bop heb je vroeger gekust met RadioSlut?
Ik heb haar ook gebeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bop heb je vroeger gekust met RadioSlut?
Ik had het punt al opgeschreven in mijn boekje. Het is helaas met pen gebeurd dus ik tel hem wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet over zijn rug een punt gaan scoren. Die jongen heeft het moeilijk, dus doe normaal a.u.b.
En hoe smaakte het?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gebeft.
Maar echt vroeger toen we buren waren heb ik haar afaik nooit gekust.
Als die jongen een punt wilt scoren is dat zijn goed recht, zeker in een btb-topic.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet over zijn rug een punt gaan scoren. Die jongen heeft het moeilijk, dus doe normaal a.u.b.
Hij neemt je in de z**k, dat is wat ie doet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als die jongen een punt wilt scoren is dat zijn goed recht, zeker in een btb-topic.
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij neemt je in de z**k, dat is wat ie doet.
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?
Nee hoor. Ik trek zelf zo hard af dat ik een keer toen ik strak stond naar mijn lul keek en die onder het bloed zat. Mijn eerste bi-ervaring vond die maat dat ik te hard aan zijn pik trok. mietjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?
Ik denk dat jij het iets te gekleurd ziet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.
Ja, want daar zit hij vrijwillig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij opent het niet voor niets in Onzin hè...
Nee daarom ben je de vorige keer ook gevluchtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een rechterlijke machtiging. Maar geheel tegen mijn zin in zit ik hier niet
Een van de redenen dat ik terug ben gekomen(hihi) is de mogelijkheid opnieuw te ontsnappenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom ben je de vorige keer ook gevlucht
Als hij een kusjekroel reactie wil, moet hij maar een pity-topic maken in R&P.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.
Dan moet hij dit topic niet openen, zo te zien kan hij het prima handelen. Asjeblieftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij een kusjekroel reactie wil, moet hij maar een pity-topic maken in R&P.
Heb jij een luister-probleem?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet hij dit topic niet openen, zo te zien kan hij het prima handelen. Asjeblieft
Druk genoeg met wat precies?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk genoeg met wat precies?sorry hoor maar wat ben jij vreselijk naïef
Kennelijk ken je me al goed genoeg om zulke generaliserende opmerkingen te maken terwijl dit de eerste keer is dat ik je naam zie. Stalk je me soms?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.
Hij zit in ieder geval op fok de hele dag, maakt foto's om zichzelf 'nog' meer te profileren als een idioot, post actief mee in een drugs-slowchat. Ja alle redenen om te denken dat hij pro-actief een oplossing wilt zoeken voor zijn verslavingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?
BTB, wat doe jij daar zoal?
Als jij in dit topic BTB al voor gek zet, dan weet ik al vrij veel over jou. In de kleine dingen zie je vaak hoe mensen in het groot zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk ken je me al goed genoeg om zulke generaliserende opmerkingen te maken terwijl dit de eerste keer is dat ik je naam zie.
Nee, en misschien moet je eens kappen met hem zo overdreven in bescherming te nemen terwijl hij dat niet wil. Snap dat je door je eigen psychologische voorgeschiedenis dit misschien wat zwaar oppakt, maar nobody cares, met in de eerste plaats bob zelf.quote:
Wow, grappen maken in ONZ. Wat een monster ben ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij in dit topic BTB al voor gek zet, dan weet ik al vrij veel over jou. In de kleine dingen zie je vaak hoe mensen in het groot zijn.
Zolang dit topic niet 'Trap Hier BadTripBob de Grond In' heet, kun je gewoon enigszins normaal tegen 'm doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit in ieder geval op fok de hele dag, maakt foto's om zichzelf 'nog' meer te profileren als een idioot, post actief mee in een drugs-slowchat. Ja alle redenen om te denken dat hij pro-actief een oplossing wilt zoeken voor zijn verslaving
Dan rot ik wel op. Alstublieft. Dank u wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en misschien moet je eens kappen met hem zo overdreven in bescherming te nemen terwijl hij dat niet wil. Snap dat je door je eigen psychologische voorgeschiedenis dit misschien wat zwaar oppakt, maar nobody cares, met in de eerste plaats bob zelf.
Dus ga janken in feedback of rot op.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, grappen maken in ONZ. Wat een monster ben ik.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, grappen maken in ONZ. Wat een monster ben ik.
Rukken. Plofjes roken door mijn neus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?
BTB, wat doe jij daar zoal?
Bob... ik waardeer je eerlijkheid maar 't mág iets subtieler...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Rukken. Plofjes roken door mijn neus.
Ik maak ook designs. Ben bezig een animatieserie te maken. Help mensen. Laat mensen lachen. En meer ;*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bob... ik waardeer je eerlijkheid maar 't mág iets subtieler...
Hier, de artiest meldt zichquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik maak ook designs. Ben bezig een animatieserie te maken. Help mensen. Laat mensen lachen. En meer ;*
Ik schilder op kleding.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier, de artiest meldt zichKun je geen paints maken? Of schilderijen?
Mensen complimentjes geven en mijn liefde tonen door te laten zien dat ik mij op hen af trek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat is je creatieve gedachte achter Wanks to art?
Mooi man. Retard.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik schilder op kleding.
[ afbeelding ]
Net dit met nagellak gedaan.
Gebeurd dagelijks. Alleen nog niet(Bij bewustzijn) in een kut gezeten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst je status gebruikt om een wijf te krijgen?
Ik ga al douchenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jezus bob wat ben je vies vandaag
In bed gelegen met Sahraquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef 55730 het volgende:
nog iets anders gedaan dan vragen beantwoord of je bevredigen?
Ik kan niet schatten. Maar 1.5 keer de mijne of zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef MrSalazar het volgende:
BTB: hoe lang was de langste lans die je ooit in je reet hebt gehad (aangezien je aangaf ook sex te hebben met mannen)?
ACAB. Blauwe smurfen. Give them pain till I die!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Als een smurf schreeuwt van pijn maar er is niemand in de buurt om het te horen, heeft de smurf dan wel pijn?
zat er toen ook schijt in je reet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan niet schatten. Maar 1.5 keer de mijne of zo.
Serieuze vraag, BT! Ik wil weten of er schijt aan z'n roede zat toen ie eruit kwam.quote:
Condoom scheurde toen stopte hij. Toen ging ik hem nog pijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Serieuze vraag, BT! Ik wil weten of er schijt aan z'n roede zat toen ie eruit kwam.
Dat vroeg ik niet, man.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Condoom scheurde toen stopte hij. Toen ging ik hem nog pijpen.
Kon wezen dat wanneer je in jouw positie zat je dat zou verliezen...quote:Op zondag 17 mei 2015 02:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ja, ik ben 18+. Dus dat heb ik echt.
Nope.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kon wezen dat wanneer je in jouw positie zat je dat zou verliezen...
Ik neem aan dat je verder wel onder curatele staat? Of dat ook niet?
Heb jij ooit gestemd, en zo ja waarop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |