1: Omdat oneindigheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
Ben je geen vegan meer? En waarom niet meer?
Nog geen opdrachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe gaat het met je kledingverfwerk? Ik vond dat een leuk initiatief.
Ik word er helemaal para van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:55 schreef fathank het volgende:
Heey Bob,
hoe voelt het om een parasiet van de maatschappij te zijn?
max 10 woorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:01 schreef 55730 het volgende:
Kan je de kwantumtheorie uitleggen in max 10 woorden? (ja is niet genoeg.
Ik vind het FOK!ing fantastisch!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Bob hoe vind je het op FOK! en wat is je favoriete forum en waarom?
1 met chowi bobbian of bobian.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:26 schreef jodelahity het volgende:
Als je kinderen krijgt, hoe ga je ze dan noemen?
Alle spermacellen kunnen al een eigen omhulsel hebben dat kan vliegen en zo naar vrouwen die open staan. Ze lopen er een seconde later of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:30 schreef jodelahity het volgende:
En werk je er ook naar toe om een gezinnetje te krijgen? Of denk je dat dat sowieso wel aan komt waaien en het een kwestie van geduld is
Waarom die kinderen erbij. Wat is er mis met veel neuken zonder kinderen te krijgen. (lijkt me een stuk leuker voor die kinderen)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Alle spermacellen kunnen al een eigen omhulsel hebben dat kan vliegen en zo naar vrouwen die open staan. Ze lopen er een seconde later of zoalweer uit. kaboutertjes!
Maar ik wil ook gewoon oldschool/"gewoon" neuken met veel vrouwen en mannen en kinderen krijgen. Heel veel kinderen.
Natuurlijk wel een goed idee. Ik ben geniaal. Ik ben geniaal. Ik moet nageslacht krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:26 schreef fathank het volgende:
Lijkt je dat een goed idee? Nageslacht produceren?
Je kan nog niet eens voor jezelf zorgen.
Ik kan dat ook wel zien. Ik ben ook vaker pamperdom, oh en ik slik. Nooit gedaan behalve van mijn eigen sperma. Waarom ik dit zeg? Ik ben een debiel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:39 schreef GokHoogte het volgende:
Ik heb wel eens van je gezien. Daar kwam je niet echt geniaal over pik. Volgens mij ben je een verlorenziel.
Uhm. Ik denk mijn vader en mijn stiefvader aan het werk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar zijn je ouders in deze? Heb je nog contact met ze?
Zijn ze trots op je, denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm. Ik denk mijn vader en mijn stiefvader aan het werk.
Mijn moeder thuis en mijn stiefmoeder werk of thuis.
Ja ik heb nog contact.
Anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Bob, gaat het beter met je als een paar maanden geleden? Of juist niet?
Wat gek. Hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee ze vinden mij een onuitstaanbaar idiote junk mongool.
Redelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben je zelf wel tevreden hoe het nu gaat of niet zo...?
Gelukkig.quote:
Het had me niks verbaast als het wel zo was.quote:
Niet over zijn rug een punt gaan scoren. Die jongen heeft het moeilijk, dus doe normaal a.u.b.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Ik hoop dat het binnenkort nóg beter gaat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bop heb je vroeger gekust met RadioSlut?
Ik heb haar ook gebeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bop heb je vroeger gekust met RadioSlut?
Ik had het punt al opgeschreven in mijn boekje. Het is helaas met pen gebeurd dus ik tel hem wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet over zijn rug een punt gaan scoren. Die jongen heeft het moeilijk, dus doe normaal a.u.b.
En hoe smaakte het?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gebeft.
Maar echt vroeger toen we buren waren heb ik haar afaik nooit gekust.
Als die jongen een punt wilt scoren is dat zijn goed recht, zeker in een btb-topic.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet over zijn rug een punt gaan scoren. Die jongen heeft het moeilijk, dus doe normaal a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |