En waarom wil je je niet binden aan één persoon?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat degenen die mij alleen willen en niet anders ik niet krijg. Tot die wel willen en dan is dat geen nadeel.
Zodat ik niet KAN vreemdgaan. Dat wil ik niemand meer aan doen. Dus ben ik alleen maar open.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En waarom wil je je niet binden aan één persoon?
Dat WiSt ik niet. Ik heb geen rijbewijs.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:
Als je op een brommer met een constante snelhied van 25km/h zonder tussentijds te stoppen van Groningen (stad) naar Leeuwarden rijdt, en het bij vertrek 19:05 is, hoe laat ben jij dan in Leeuwarden?
Denk je niet dat als de andere partij deze vrijheid niet accepteerd je zo alsnog iemand pijn kunt doen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zodat ik niet KAN vreemdgaan. Dat wil ik niemand meer aan doen. Dus ben ik alleen maar open.
https://soundcloud.com/bobby-van-haren/bobby-van-haren-mijn-mamquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe gaat het met je zangcarriere?
Jawel. Maar minder dan als ik zou liegen en diegene erachter komt.(Hihi ik zei komt)quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Denk je niet dat als de andere partij deze vrijheid niet accepteerd je zo alsnog iemand pijn kunt doen?
Ik ben in delta meerdere keren getest.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/bobby-van-haren/bobby-van-haren-mijn-mam
Na dit nummer erg goed.
Positief kunnen blijven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:39 schreef schrijfveer het volgende:
Welke van jouw karaktereigenschappen vind je het meest positief ?
Ja ik wil met je nuecken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uh okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |