Hij neemt je in de z**k, dat is wat ie doet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als die jongen een punt wilt scoren is dat zijn goed recht, zeker in een btb-topic.
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij neemt je in de z**k, dat is wat ie doet.
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?
Nee hoor. Ik trek zelf zo hard af dat ik een keer toen ik strak stond naar mijn lul keek en die onder het bloed zat. Mijn eerste bi-ervaring vond die maat dat ik te hard aan zijn pik trok. mietjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?
Ik denk dat jij het iets te gekleurd ziet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.
Ja, want daar zit hij vrijwillig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij opent het niet voor niets in Onzin hè...
Nee daarom ben je de vorige keer ook gevluchtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een rechterlijke machtiging. Maar geheel tegen mijn zin in zit ik hier niet
Een van de redenen dat ik terug ben gekomen(hihi) is de mogelijkheid opnieuw te ontsnappenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom ben je de vorige keer ook gevlucht
Als hij een kusjekroel reactie wil, moet hij maar een pity-topic maken in R&P.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.
Dan moet hij dit topic niet openen, zo te zien kan hij het prima handelen. Asjeblieftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij een kusjekroel reactie wil, moet hij maar een pity-topic maken in R&P.
Heb jij een luister-probleem?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet hij dit topic niet openen, zo te zien kan hij het prima handelen. Asjeblieft
Druk genoeg met wat precies?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk genoeg met wat precies?sorry hoor maar wat ben jij vreselijk naïef
Kennelijk ken je me al goed genoeg om zulke generaliserende opmerkingen te maken terwijl dit de eerste keer is dat ik je naam zie. Stalk je me soms?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.
Hij zit in ieder geval op fok de hele dag, maakt foto's om zichzelf 'nog' meer te profileren als een idioot, post actief mee in een drugs-slowchat. Ja alle redenen om te denken dat hij pro-actief een oplossing wilt zoeken voor zijn verslavingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?
BTB, wat doe jij daar zoal?
Als jij in dit topic BTB al voor gek zet, dan weet ik al vrij veel over jou. In de kleine dingen zie je vaak hoe mensen in het groot zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk ken je me al goed genoeg om zulke generaliserende opmerkingen te maken terwijl dit de eerste keer is dat ik je naam zie.
Nee, en misschien moet je eens kappen met hem zo overdreven in bescherming te nemen terwijl hij dat niet wil. Snap dat je door je eigen psychologische voorgeschiedenis dit misschien wat zwaar oppakt, maar nobody cares, met in de eerste plaats bob zelf.quote:
Wow, grappen maken in ONZ. Wat een monster ben ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij in dit topic BTB al voor gek zet, dan weet ik al vrij veel over jou. In de kleine dingen zie je vaak hoe mensen in het groot zijn.
Zolang dit topic niet 'Trap Hier BadTripBob de Grond In' heet, kun je gewoon enigszins normaal tegen 'm doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit in ieder geval op fok de hele dag, maakt foto's om zichzelf 'nog' meer te profileren als een idioot, post actief mee in een drugs-slowchat. Ja alle redenen om te denken dat hij pro-actief een oplossing wilt zoeken voor zijn verslaving
Dan rot ik wel op. Alstublieft. Dank u wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en misschien moet je eens kappen met hem zo overdreven in bescherming te nemen terwijl hij dat niet wil. Snap dat je door je eigen psychologische voorgeschiedenis dit misschien wat zwaar oppakt, maar nobody cares, met in de eerste plaats bob zelf.
Dus ga janken in feedback of rot op.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, grappen maken in ONZ. Wat een monster ben ik.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, grappen maken in ONZ. Wat een monster ben ik.
Rukken. Plofjes roken door mijn neus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?
BTB, wat doe jij daar zoal?
Bob... ik waardeer je eerlijkheid maar 't mág iets subtieler...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Rukken. Plofjes roken door mijn neus.
Ik maak ook designs. Ben bezig een animatieserie te maken. Help mensen. Laat mensen lachen. En meer ;*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bob... ik waardeer je eerlijkheid maar 't mág iets subtieler...
Hier, de artiest meldt zichquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik maak ook designs. Ben bezig een animatieserie te maken. Help mensen. Laat mensen lachen. En meer ;*
Ik schilder op kleding.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier, de artiest meldt zichKun je geen paints maken? Of schilderijen?
Mensen complimentjes geven en mijn liefde tonen door te laten zien dat ik mij op hen af trek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat is je creatieve gedachte achter Wanks to art?
Mooi man. Retard.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik schilder op kleding.
[ afbeelding ]
Net dit met nagellak gedaan.
Gebeurd dagelijks. Alleen nog niet(Bij bewustzijn) in een kut gezeten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst je status gebruikt om een wijf te krijgen?
Ik ga al douchenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jezus bob wat ben je vies vandaag
In bed gelegen met Sahraquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef 55730 het volgende:
nog iets anders gedaan dan vragen beantwoord of je bevredigen?
Ik kan niet schatten. Maar 1.5 keer de mijne of zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef MrSalazar het volgende:
BTB: hoe lang was de langste lans die je ooit in je reet hebt gehad (aangezien je aangaf ook sex te hebben met mannen)?
ACAB. Blauwe smurfen. Give them pain till I die!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Als een smurf schreeuwt van pijn maar er is niemand in de buurt om het te horen, heeft de smurf dan wel pijn?
zat er toen ook schijt in je reet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan niet schatten. Maar 1.5 keer de mijne of zo.
Serieuze vraag, BT! Ik wil weten of er schijt aan z'n roede zat toen ie eruit kwam.quote:
Condoom scheurde toen stopte hij. Toen ging ik hem nog pijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Serieuze vraag, BT! Ik wil weten of er schijt aan z'n roede zat toen ie eruit kwam.
Dat vroeg ik niet, man.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Condoom scheurde toen stopte hij. Toen ging ik hem nog pijpen.
Kon wezen dat wanneer je in jouw positie zat je dat zou verliezen...quote:Op zondag 17 mei 2015 02:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ja, ik ben 18+. Dus dat heb ik echt.
Nope.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kon wezen dat wanneer je in jouw positie zat je dat zou verliezen...
Ik neem aan dat je verder wel onder curatele staat? Of dat ook niet?
Heb jij ooit gestemd, en zo ja waarop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |