Hij neemt je in de z**k, dat is wat ie doet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als die jongen een punt wilt scoren is dat zijn goed recht, zeker in een btb-topic.
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij neemt je in de z**k, dat is wat ie doet.
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?
Nee hoor. Ik trek zelf zo hard af dat ik een keer toen ik strak stond naar mijn lul keek en die onder het bloed zat. Mijn eerste bi-ervaring vond die maat dat ik te hard aan zijn pik trok. mietjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, gewoon een ordinaire junk met een obsessieve aandachtsdrang. Moet je die ook al met zachte handjes behandelen?
Ik denk dat jij het iets te gekleurd ziet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.
Ja, want daar zit hij vrijwillig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm, hij is nu in behandeling. Dus hou je een beetje in. Als het niet teveel moeite is. Dank je wel.
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij opent het niet voor niets in Onzin hè...
Nee daarom ben je de vorige keer ook gevluchtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een rechterlijke machtiging. Maar geheel tegen mijn zin in zit ik hier niet
Een van de redenen dat ik terug ben gekomen(hihi) is de mogelijkheid opnieuw te ontsnappenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom ben je de vorige keer ook gevlucht
Als hij een kusjekroel reactie wil, moet hij maar een pity-topic maken in R&P.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.
Dan moet hij dit topic niet openen, zo te zien kan hij het prima handelen. Asjeblieftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al opent ie het in Kreatief met Kurk. De beste jongen heeft het moeilijk en het is dus niet de bedoeling dat jij daar nog even op gaat stampen. Dank u wel. Alstublieft.
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij een kusjekroel reactie wil, moet hij maar een pity-topic maken in R&P.
Heb jij een luister-probleem?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet hij dit topic niet openen, zo te zien kan hij het prima handelen. Asjeblieft
Druk genoeg met wat precies?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.
Naïef? Wat denk jij dan dat ie daar doet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk genoeg met wat precies?sorry hoor maar wat ben jij vreselijk naïef
Kennelijk ken je me al goed genoeg om zulke generaliserende opmerkingen te maken terwijl dit de eerste keer is dat ik je naam zie. Stalk je me soms?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt ie ook weer belaagd door mensen zoals jij. Die jongen heeft het al druk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |