Gebeurd dagelijks. Alleen nog niet(Bij bewustzijn) in een kut gezeten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst je status gebruikt om een wijf te krijgen?
Ik ga al douchenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jezus bob wat ben je vies vandaag
In bed gelegen met Sahraquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef 55730 het volgende:
nog iets anders gedaan dan vragen beantwoord of je bevredigen?
Ik kan niet schatten. Maar 1.5 keer de mijne of zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef MrSalazar het volgende:
BTB: hoe lang was de langste lans die je ooit in je reet hebt gehad (aangezien je aangaf ook sex te hebben met mannen)?
ACAB. Blauwe smurfen. Give them pain till I die!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Als een smurf schreeuwt van pijn maar er is niemand in de buurt om het te horen, heeft de smurf dan wel pijn?
zat er toen ook schijt in je reet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan niet schatten. Maar 1.5 keer de mijne of zo.
Serieuze vraag, BT! Ik wil weten of er schijt aan z'n roede zat toen ie eruit kwam.quote:
Condoom scheurde toen stopte hij. Toen ging ik hem nog pijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Serieuze vraag, BT! Ik wil weten of er schijt aan z'n roede zat toen ie eruit kwam.
Dat vroeg ik niet, man.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Condoom scheurde toen stopte hij. Toen ging ik hem nog pijpen.
Kon wezen dat wanneer je in jouw positie zat je dat zou verliezen...quote:Op zondag 17 mei 2015 02:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ja, ik ben 18+. Dus dat heb ik echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |