Omdt de badtrip niet bad was maar vooralk er niks van snappen. En ik heb de nickname gekregen en aangenomen.quote:
Juist welquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef imikethat het volgende:
[..]
Waarom vind je het team niet leuk?
Is vicky de nieuwe tanja?quote:
Niet nodig,. Alleen als ik weer wat normle brainsettings zou willen. en dat willen zij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:26 schreef imikethat het volgende:
[..]
Je hebt geen psychose zei je net, hoezo heb je medicatie nodig dan?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wow die vraag is diep.
I love to lose sleep.
Wat bedoel je met
Het?
Nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:27 schreef imikethat het volgende:
Met hoeveel boodschappen kan je nu dansend door de straat voor je spierpijn krijgt?
maar dat slaat toch nergens op want jij weet ook wel dat 'normaal' slechts een concept is dat in stand wordt gehouden door de psychiaters die jou die medicijnen voeren?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zodat ik weer iets meer als een normaal mens kan voelen door mijn depot dat ikgeaccepteerd heb.
Ik wil een spacekoekje,quote:
Vegan brood.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Stel je was de president van nederland, wat voor brood zou je dan op je kaas doen?
Welke haarkleur heeft vicky?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vicky is vicky en tanja is tanja.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel sperma komt er gemiddeld bij jou uit bij het klaarkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |