quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vicky is vicky en tanja is tanja.
Ja en het is wat de norm denkt en voelt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar dat slaat toch nergens op want jij weet ook wel dat 'normaal' slechts een concept is dat in stand wordt gehouden door de psychiaters die jou die medicijnen voeren?
maar waarom zou je je daaraan conformeren? Omdat dat je ticket out of hell (delta) is?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja en het is wat de norm denkt en voelt.
Die is niet van mij die hing er al. Net als dat de shag er al ligt in de asbak en ik dan de rook inhaleer met mijn neus. dan smaakt de asbakpeuk niet vies en de base blijft lekker in je neus hangen meer vegrlijkbaar met snuifsos.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef imikethat het volgende:
Heb je je computergestuurde gordijn uit spanje meegenomen?
Vaak koud. dan stop ik er eeen theezakje in en zet ik hem in de magnetron.quote:
Te kleinquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef imikethat het volgende:
Wat vind je van mijn tieten?
[ afbeelding ]
Dat is verschillend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel sperma komt er gemiddeld bij jou uit bij het klaarkomen?
Hele hele goede vraag. Volgens mij was het gisteren iets van rood/bruin achtig of zo.quote:
Geyl, heeft ze haar tieten al laten zien of durft ze dat nog niet?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hele hele goede vraag. Volgens mij was het gisteren iets van rood/bruin achtig of zo.
Ik herinnerde wel haar vroeger op msn te hebben gehad. zal ik vast wel mijn pik hebben laten zien al.
Hij is geen junkie hij kan gewoon stoppen wanneer hij wil of zoals nu in delta. Gewoon zonder drugs 3 nachten doorhalen en dan dansend door de straten zonder spierpijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef Beach het volgende:
Hoe denk je ooit een 'normaal' leven te kunnen krijgen zonder een junkie te zijn?
Of is dat je doel niet en wil je over bijv. 20 jaar nog in een inrichting zitten en dan weer ontsnappen?
Heet jij BadtripBob? Nee, antwoord dan ook niet voor hem.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hij is geen junkie hij kan gewoon stoppen wanneer hij wil of zoals nu in delta. Gewoon zonder drugs 3 nachten doorhalen en dan dansend door de straten zonder spierpijn
Ben jij ook zo een agressieve snuiver ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Heet jij BadtripBob? Nee, antwoord dan ook niet voor hem.
woon jij al op jezelf beachie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Heet jij BadtripBob? Nee, antwoord dan ook niet voor hem.
uhhhh weet ik niet. volgen mij niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:35 schreef imikethat het volgende:
[..]
Geyl, heeft ze haar tieten al laten zien of durft ze dat nog niet?
Ik wil hier niet weg. Ik wil vrijhedenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar waarom zou je je daaraan conformeren? Omdat dat je ticket out of hell (delta) is?
Aangezien de wereld een krentenbol is, is de fietsband dus van een ander geslacht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Even een ander gedachten experiment: stel je voor de wereld is een krentebol. Hoe duur zou dan een gemiddelde fietsband zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |