Ja komt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Yvie ging het in mijn agenda zetten
Oh, maar daar maak ik me ook niet druk omquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil enkel [b]vrouwen die mij willen[/b] om wie ik ben en vice versa.
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.quote:
Deze zaterdag is er nog plekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.
Want? Die zijn er niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, maar daar maak ik me ook niet druk om
chanteur die airquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.
Prima, we halen haar wel op op het vliegveld in Girona. Laat je haar aankomsttijd nog even weten?quote:
En Roy dan?quote:
Juist wel natuurlijkquote:
quote:
Ja, wat?quote:
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.quote:
Wat ja?quote:
Is er leven na de dood?quote:
Nee hoor, een stuk pure chocolade met hazelnoot werkt ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.
Amsterdam CS, beste wat ik voor je kan doen, voor de service date kan Schiphol overigens ook nog wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, we halen haar wel op op het vliegveld in Girona. Laat je haar aankomsttijd nog even weten?
Geen idee, ze zeggen van wel en anderen niet. En die het zeker weten zeggen niks.quote:
Dan had Cali hier al lang sangria met ons zitten drinkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, een stuk pure chocolade met hazelnoot werkt ook.
Wat zeg jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeggen van wel en anderen niet. En die het zeker weten zeggen niks.
Hoe heb je het aangeboden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had Cali hier al lang sangria met ons zitten drinken
Ik weet het niet.quote:
Muntsiroop? Tell me more.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn poep is iedere keer groen en dun als ik muntsiroop drink.
Waarom is het zo lekker?
Ik niet. Air z'n business.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe heb je het aangeboden?
[..]
Ik weet het niet.
Jij bent niet in de positie om dit soort kaders te stellen. *wuift met chatlogs*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Amsterdam CS, beste wat ik voor je kan doen, voor de service date kan Schiphol overigens ook nog wel.
Wanneer zijn jullie terug? Zal zaterdag dan even persoonlijk met haar overleggen wat het beste is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie om dit soort kaders te stellen. *wuift met chatlogs*
Dat het licht permanent uit gaat. Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet. Air z'n business.
Niemand weet het. Wat geloof je?
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat het licht permanent uit gaat. Dat geloof ik.
Dat er reïncarnatie is. Dat wil ik geloven.
Ik vind het moeilijk omdat te gelovenquote:
Bij de Lidl.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.
Hier kun je het bij delicatessenzaakjes krijgen, maar 2 weken geleden was het in het schap bij de Lidl, dus had 2 flessen gehaald.
[ afbeelding ]
Heb nu nog ongeveer een halve fles.
Dat vrouwen mij leuk kunnen vinden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk omdat te geloven
Dinsdag, eventueel mag ze ook wel mee naar Nils Frahm. Kan ik een selfie maken met Frau en met Cali.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Wanneer zijn jullie terug? Zal zaterdag dan even persoonlijk met haar overleggen wat het beste is.
Oneens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dinsdag, eventueel mag ze ook wel mee naar Nils Frahm. Kan ik een selfie maken met Frau en met Cali. ;*
Tot zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
OKe. jullie overleggen maar. Ik ben hier klaar met werken dus ik ga naar huis
Party pooper.quote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
OKe. jullie overleggen maar. Ik ben hier klaar met werken dus ik ga naar huis
Geen idee, daar ken ik jou niet goed genoeg voor. En ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.quote:
Is beter ja. En klinkt lekker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de Lidl.Wist ik niet.
Maar ik denk dat ik het niet ga proberen. Ben nu aan de water met verse munt en citroen. Ik wil geen nieuwe suikerverslaving.
* MissMSX noteertquote:
Wat Cali hokt met jou?quote:
Dan lulden we lekker langs elkaar heenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, daar ken ik jou niet goed genoeg voor. En ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.
Maar ik had het over mijzelf.
In z'n dromen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat het licht permanent uit gaat. Dat geloof ik.
Dat er reïncarnatie is. Dat wil ik geloven.
Is zo'n tijdelijk product maar helaas. Hierna zit ik weer gewoon aan het water.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de Lidl.Wist ik niet.
Maar ik denk dat ik het niet ga proberen. Ben nu aan de water met verse munt en citroen. Ik wil geen nieuwe suikerverslaving.
ik ben dood nu?quote:
Dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lulden we lekker langs elkaar heen
Nog niet.quote:
This confuses me on so many levels :$quote:
JONGE VUILE ALCOHOLIST PAK ER GEWOON EENquote:
Is heel erg lekker. Heb al een fles van 1,5 liter op.quote:
Gooi er wat citroen en munt in dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zo'n tijdelijk product maar helaas. Hierna zit ik weer gewoon aan het water.
Gaat ik dqodverdomme ook doen, kleine blonde schreeuwlelikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
JONGE VUILE ALCOHOLIST PAK ER GEWOON EEN
Ouwe zuignap
Dat vrouwen mij leuk vindenquote:
Hihihi dqodverdommequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat ik dqodverdomme ook doen, kleine blonde schreeuwlelik
Atomen party.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tik em aan for the afterlife, ouwe.
Is dqod blond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat ik dqodverdomme ook doen, kleine blonde schreeuwlelik
Dit niet weten.quote:
Lekker scharen?quote:
Klinkt als de afterparty van een Lemon party.quote:
welneequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.
Geen Leven na jouquote:
Schaar je bij het clubje.quote:
Nee, raven blackquote:
Afterlife is ook een soort van leven :$quote:
Nee, dat is m'n punani. Ff opletten broquote:
Mooie kleurquote:
Je drinkt het zo uit de flesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.
Hier kun je het bij delicatessenzaakjes krijgen, maar 2 weken geleden was het in het schap bij de Lidl, dus had 2 flessen gehaald.
[ afbeelding ]
Geloofwaardig rivalquote:
Oppassen dat we niet per ongeluk fuserenquote:
Ik ben het vergeten te proeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Wanneer gaat Danny die knipoogsmiley er eens tussenuit slopen
O wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Et tu, Tijn?quote:
Hij is eigenlijk echt te fout om te gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als de afterparty van een Lemon party.
Ik snap het niet.quote:
gewoon nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Wat. HIj s vies :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zonder die "eigenlijk"quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk echt te fout om te gebruiken inderdaad.
Daar heb ik het verkeerde gereedschap voor. Dan verplaats ik liever een stukje van mijzelf in een ander.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |