Dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lulden we lekker langs elkaar heen
Nog niet.quote:
This confuses me on so many levels :$quote:
JONGE VUILE ALCOHOLIST PAK ER GEWOON EENquote:
Is heel erg lekker. Heb al een fles van 1,5 liter op.quote:
Gooi er wat citroen en munt in dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zo'n tijdelijk product maar helaas. Hierna zit ik weer gewoon aan het water.
Gaat ik dqodverdomme ook doen, kleine blonde schreeuwlelikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
JONGE VUILE ALCOHOLIST PAK ER GEWOON EEN
Ouwe zuignap
Dat vrouwen mij leuk vindenquote:
Hihihi dqodverdommequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat ik dqodverdomme ook doen, kleine blonde schreeuwlelik
Atomen party.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tik em aan for the afterlife, ouwe.
Is dqod blond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat ik dqodverdomme ook doen, kleine blonde schreeuwlelik
Dit niet weten.quote:
Lekker scharen?quote:
Klinkt als de afterparty van een Lemon party.quote:
welneequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.
Geen Leven na jouquote:
Schaar je bij het clubje.quote:
Nee, raven blackquote:
Afterlife is ook een soort van leven :$quote:
Nee, dat is m'n punani. Ff opletten broquote:
Mooie kleurquote:
Je drinkt het zo uit de flesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.
Hier kun je het bij delicatessenzaakjes krijgen, maar 2 weken geleden was het in het schap bij de Lidl, dus had 2 flessen gehaald.
[ afbeelding ]
Heb nu nog ongeveer een halve fles.
Geloofwaardig rivalquote:
Oppassen dat we niet per ongeluk fuserenquote:
Ik ben het vergeten te proeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.
Hier kun je het bij delicatessenzaakjes krijgen, maar 2 weken geleden was het in het schap bij de Lidl, dus had 2 flessen gehaald.
[ afbeelding ]
Heb nu nog ongeveer een halve fles.
Geen ideequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Wanneer gaat Danny die knipoogsmiley er eens tussenuit slopen
O wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Et tu, Tijn?quote:
Hij is eigenlijk echt te fout om te gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als de afterparty van een Lemon party.
Ik snap het niet.quote:
gewoon nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Wat. HIj s vies :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zonder die "eigenlijk"quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk echt te fout om te gebruiken inderdaad.
Daar heb ik het verkeerde gereedschap voor. Dan verplaats ik liever een stukje van mijzelf in een ander.quote:
Zei het tochquote:
IMAX 3Dquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
had in mijn ogen alleen niet 3d hoeven zijn verder +1
Wanneer gaat hij deze invoeren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Ik denk dat hij zichzelf snel weer terug zou vinden hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
Maar Hep gebruiktvaak. Beroof hem van die smiley en je berooft hem van zijn identiteit. /drama
Arme yats.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij deze invoeren? [ afbeelding ]
Nooit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij deze invoeren? [ afbeelding ]
Maar het is zo'n gevoelige jongen. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf snel weer terug zou vinden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Waar zie jij spoilers?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bestaat niet.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Heb je de trailers gezien? Een hoogtepunt voor mij was de matpartij tussen Iron Man en Hulkquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Niet, want jij hebt plagiaat gepleegdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij deze invoeren? [ afbeelding ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* geeft klein beetje over in zijn mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* geeft klein beetje over in zijn mond
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Infinity War 1 en 2 worden in IMAX opgenomen. Compleet dan.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ja dit is een spoiler Yvquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je de trailers gezien? Een hoogtepunt voor mij was de matpartij tussen Iron Man en HulkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb je niet gespoiledquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jij denkt dat ik 29 ben geworden zonder dqod te gaan? :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja las het. Overbodig gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Infinity War 1 en 2 worden in IMAX opgenomen. Compleet dan.![]()
Lullen we weer langs elkaar heenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik het verkeerde gereedschap voor. Dan verplaats ik liever een stukje van mijzelf in een ander.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: