Jij bent niet in de positie om dit soort kaders te stellen. *wuift met chatlogs*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Amsterdam CS, beste wat ik voor je kan doen, voor de service date kan Schiphol overigens ook nog wel.
Wanneer zijn jullie terug? Zal zaterdag dan even persoonlijk met haar overleggen wat het beste is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie om dit soort kaders te stellen. *wuift met chatlogs*
Dat het licht permanent uit gaat. Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet. Air z'n business.
Niemand weet het. Wat geloof je?
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat het licht permanent uit gaat. Dat geloof ik.
Dat er reïncarnatie is. Dat wil ik geloven.
Ik vind het moeilijk omdat te gelovenquote:
Bij de Lidl.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dronk dat altijd op vakantie in Frankrijk, want daar was het gewoon in de supermarkt.
Hier kun je het bij delicatessenzaakjes krijgen, maar 2 weken geleden was het in het schap bij de Lidl, dus had 2 flessen gehaald.
[ afbeelding ]
Heb nu nog ongeveer een halve fles.
Dat vrouwen mij leuk kunnen vinden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk omdat te geloven
Dinsdag, eventueel mag ze ook wel mee naar Nils Frahm. Kan ik een selfie maken met Frau en met Cali.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Wanneer zijn jullie terug? Zal zaterdag dan even persoonlijk met haar overleggen wat het beste is.
Oneens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dinsdag, eventueel mag ze ook wel mee naar Nils Frahm. Kan ik een selfie maken met Frau en met Cali. ;*
Tot zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
OKe. jullie overleggen maar. Ik ben hier klaar met werken dus ik ga naar huis
Party pooper.quote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
OKe. jullie overleggen maar. Ik ben hier klaar met werken dus ik ga naar huis
Geen idee, daar ken ik jou niet goed genoeg voor. En ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.quote:
Is beter ja. En klinkt lekker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de Lidl.Wist ik niet.
Maar ik denk dat ik het niet ga proberen. Ben nu aan de water met verse munt en citroen. Ik wil geen nieuwe suikerverslaving.
* MissMSX noteertquote:
Wat Cali hokt met jou?quote:
Dan lulden we lekker langs elkaar heenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, daar ken ik jou niet goed genoeg voor. En ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.
Maar ik had het over mijzelf.
In z'n dromen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat het licht permanent uit gaat. Dat geloof ik.
Dat er reïncarnatie is. Dat wil ik geloven.
Is zo'n tijdelijk product maar helaas. Hierna zit ik weer gewoon aan het water.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de Lidl.Wist ik niet.
Maar ik denk dat ik het niet ga proberen. Ben nu aan de water met verse munt en citroen. Ik wil geen nieuwe suikerverslaving.
ik ben dood nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |