Ja komt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Yvie ging het in mijn agenda zetten
Oh, maar daar maak ik me ook niet druk omquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil enkel [b]vrouwen die mij willen[/b] om wie ik ben en vice versa.
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.quote:
Deze zaterdag is er nog plekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.
Want? Die zijn er niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, maar daar maak ik me ook niet druk om
chanteur die airquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.
Prima, we halen haar wel op op het vliegveld in Girona. Laat je haar aankomsttijd nog even weten?quote:
En Roy dan?quote:
Juist wel natuurlijkquote:
quote:
Ja, wat?quote:
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.quote:
Wat ja?quote:
Is er leven na de dood?quote:
Nee hoor, een stuk pure chocolade met hazelnoot werkt ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.
Amsterdam CS, beste wat ik voor je kan doen, voor de service date kan Schiphol overigens ook nog wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, we halen haar wel op op het vliegveld in Girona. Laat je haar aankomsttijd nog even weten?
Geen idee, ze zeggen van wel en anderen niet. En die het zeker weten zeggen niks.quote:
Dan had Cali hier al lang sangria met ons zitten drinkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, een stuk pure chocolade met hazelnoot werkt ook.
Wat zeg jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeggen van wel en anderen niet. En die het zeker weten zeggen niks.
Hoe heb je het aangeboden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had Cali hier al lang sangria met ons zitten drinken
Ik weet het niet.quote:
Muntsiroop? Tell me more.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn poep is iedere keer groen en dun als ik muntsiroop drink.
Waarom is het zo lekker?
Ik niet. Air z'n business.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe heb je het aangeboden?
[..]
Ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |