En wat is het antwoord op die vragen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb serieus gegoogled naar wie dat zijnIk dacht : wie zijn dit en waarom hebben ze een real life soap?
Niet bij een vrouw als jij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw de teller gaat na 15 jaar niet gewoon weer op 0?
quote:
Ja, maar daar ging het toch niet om?quote:
Is er niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als er nu wel iets na de dood is?
Ja, wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb serieus gegoogled naar wie dat zijnIk dacht : wie zijn dit en waarom hebben ze een real life soap?
Nee, het ging alleen om vrouwenquote:
Jouw probleemquote:
Bestaan die?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand waar nog niemand uit dit topic aan gelebberd heeft iig
Jij moet eerst nog langs Airquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik makkelijk!
Onee, wacht. Ja! Ik neuk iedereen
Wel mijn e-rep in stand houden!
Oh ik geef niets om de hoeveelste ik ben. Alsof ik ooit zo ver kom bij iemandquote:
Yvie ging het in mijn agenda zettenquote:
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.quote:
De metalversie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.
Alles uit verband gerukt hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik geef niets om de hoeveelste ik ben. Alsof ik ooit zo ver kom bij iemand
Enkel de Elsa versie natuurlijk.quote:
Ja, nooit dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Yvie ging het in mijn agenda zetten
Doe maar gewoon. Ik kroel je zo welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.
* MissMSX noteertquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja klopt ik zei spuit, grow up, woman
Prrrrrrrrquote:
Ik wil enkel vrouwen die mij willen om wie ik ben en vice versa.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles uit verband gerukt hier
Ik wil geen vrouwen uit zwarte boekjes hier om zo snel mogelijk aan Hosti's vrouwenquotum te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |