Heel cliche: je bent nog jongquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet op dit moment in mijn leven nog niet zo goed wat ik wel en niet wil, en belangrijk vind.
Hopelijk gaat dat zich de komende jaren een beetje vorm geven.
Als ik later groot ben hoop ik het wel te wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel cliche: je bent nog jong
Aan de andere kant heel cynisch: misschien komt het nooit.
Een hoop pseudo psychologisch geneuzel, en een spraakverwarring over penisijsjes.quote:
Ach schatje ik heb nog nooit een DM van haar gehad, dus relaxquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben gewoon zwaar gefrustreerd van al die keren dat ze niet meer reageert op mijn DM's/PM's enzo. En zich vervolgens wel zo voor mijn Miss werpen. Dus ja, ik vind het erg!
Ik ben me bewust van beide mogelijkheden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel cliche: je bent nog jong
Aan de andere kant heel cynisch: misschien komt het nooit.
Kort bondig en correct, huldequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een hoop pseudo psychologisch geneuzel, en een spraakverwarring over penisijsjes.
Ik ben alweer bijna zen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Ach schatje ik heb nog nooit een DM van haar gehad, dus relax
Nee, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik een asshole als ik zeg dat het wat van Jean Michelle Jarre en Trententmoller weg heeft? Wat ik hoor klinkt wel nice, kan maandag alleen niet
Hij maakt uitstapjes op synths jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik een asshole als ik zeg dat het wat van Jean Michelle Jarre en Trententmoller weg heeft? Wat ik hoor klinkt wel nice, kan maandag alleen niet
SSDD dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een hoop pseudo psychologisch geneuzel, en een spraakverwarring over penisijsjes.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat zij wel naar Het Paard? FF DM'en dan maar.
Iemand waar nog niemand uit dit topic aan gelebberd heeft iigquote:
Een van mijn vele talenten, uit een brij van informatie de kern samenvatten.quote:
Ja. Maar ik bedoelde onbewust in de zin van ... voor die mensen onbewust. Dat ze niet doorhebben dat het per se van mij af komt. Natuurlijk is het fijn om er een compliment voor te krijgen, maar aan de andere kant is het 'het ding' zelf wat er toe doet.quote:
Ik was toch degene die zich voor je voeten werpt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach schatje ik heb nog nooit een DM van haar gehad, dus relax
Daar ga ik de boeken mee in ofzoquote:
Er is geen leven na de dood.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik later groot ben hoop ik het wel te weten
Done, thanks voor de tip. Heb jij haar Snapchat al? DM'en we wel ff een selfie!quote:
Dan focus je dus op de tweede. Hou het voorlopig eens op de eerstequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van beide mogelijkheden.
Vandaar dat ik het soms wat negatief inzie.
Succes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand waar nog niemand uit dit topic aan gelebberd heeft iig
Oh haiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand waar nog niemand uit dit topic aan gelebberd heeft iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |