Ik zei toch dat ik 2 topics achterloopquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Done, thanks voor de tip. Heb jij haar Snapchat al? DM'en we wel ff een selfie!
HOe willen jullie Frau bereiken? Kan ik wel regelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Done, thanks voor de tip. Heb jij haar Snapchat al? DM'en we wel ff een selfie!
Dus je wil mij niet omdat iemand aan mij heeft gelebberdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand waar nog niemand uit dit topic aan gelebberd heeft iig
via postduifquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
HOe willen jullie Frau bereiken? Kan ik wel regelen.
Just checkingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoelde onbewust in de zin van ... voor die mensen onbewust. Dat ze niet doorhebben dat het per se van mij af komt. Natuurlijk is het fijn om er een compliment voor te krijgen, maar aan de andere kant is het 'het ding' zelf wat er toe doet.
Tenminste, als dat je visie is. Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Je bent een goede wingman!quote:
FF een WA'je sturen. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oh, ff teruglezen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was toch degene die zich voor je voeten werpt?
Ik ben een eerstehandsje en je mist niks hoor, dus wees blijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus je wil mij niet omdat iemand aan mij heeft gelebberd
4-ever alone
He bah, dat blijft toch plakken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
4-ever alone
Psssst, afgelopen week al.quote:
En wat als er nu wel iets na de dood is?quote:
Is er niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als er nu wel iets na de dood is?
Nou, ik denk nog regelmatig met veel liefde en een tikkeltje opwinding terug aan ons samenzijn in het verre verleden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben een eerstehandsje en je mist niks hoor, dus wees blij
flessenpostquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh haien zelfs daarbuiten nog heel weinig.
Ja, moet niet te makkelijk zijn hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
4-ever alone
Ik heb serieus gegoogled naar wie dat zijnquote:
En mannen?quote:
Ohw de teller gaat na 15 jaar niet gewoon weer op 0?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik denk nog regelmatig met veel liefde en een tikkeltje opwinding terug aan ons samenzijn in het verre verleden.
Dat is ze zeker niet.quote:
En wat is het antwoord op die vragen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb serieus gegoogled naar wie dat zijnIk dacht : wie zijn dit en waarom hebben ze een real life soap?
Niet bij een vrouw als jij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw de teller gaat na 15 jaar niet gewoon weer op 0?
quote:
Ja, maar daar ging het toch niet om?quote:
Is er niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als er nu wel iets na de dood is?
Ja, wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb serieus gegoogled naar wie dat zijnIk dacht : wie zijn dit en waarom hebben ze een real life soap?
Nee, het ging alleen om vrouwenquote:
Jouw probleemquote:
Bestaan die?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand waar nog niemand uit dit topic aan gelebberd heeft iig
Jij moet eerst nog langs Airquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik makkelijk!
Onee, wacht. Ja! Ik neuk iedereen
Wel mijn e-rep in stand houden!
Oh ik geef niets om de hoeveelste ik ben. Alsof ik ooit zo ver kom bij iemandquote:
Yvie ging het in mijn agenda zettenquote:
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.quote:
De metalversie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.
Alles uit verband gerukt hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik geef niets om de hoeveelste ik ben. Alsof ik ooit zo ver kom bij iemand
Enkel de Elsa versie natuurlijk.quote:
Ja, nooit dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Yvie ging het in mijn agenda zetten
Doe maar gewoon. Ik kroel je zo welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.
* MissMSX noteertquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja klopt ik zei spuit, grow up, woman
Prrrrrrrrquote:
Ik wil enkel vrouwen die mij willen om wie ik ben en vice versa.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles uit verband gerukt hier
Ik wil geen vrouwen uit zwarte boekjes hier om zo snel mogelijk aan Hosti's vrouwenquotum te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |