De metalversie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.
Alles uit verband gerukt hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik geef niets om de hoeveelste ik ben. Alsof ik ooit zo ver kom bij iemand
Enkel de Elsa versie natuurlijk.quote:
Ja, nooit dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Yvie ging het in mijn agenda zetten
Doe maar gewoon. Ik kroel je zo welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zing iedere keer 'Let it go' in mijn hoofd als ik haar zie posten.
* MissMSX noteertquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja klopt ik zei spuit, grow up, woman
Prrrrrrrrquote:
Ik wil enkel vrouwen die mij willen om wie ik ben en vice versa.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles uit verband gerukt hier
Ik wil geen vrouwen uit zwarte boekjes hier om zo snel mogelijk aan Hosti's vrouwenquotum te komen.
Ja komt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Yvie ging het in mijn agenda zetten
Oh, maar daar maak ik me ook niet druk omquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil enkel [b]vrouwen die mij willen[/b] om wie ik ben en vice versa.
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.quote:
Deze zaterdag is er nog plekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.
Want? Die zijn er niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, maar daar maak ik me ook niet druk om
chanteur die airquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot dit weekend. Zo niet, dan ga ik chatlogs openbaar maken.
Prima, we halen haar wel op op het vliegveld in Girona. Laat je haar aankomsttijd nog even weten?quote:
En Roy dan?quote:
Juist wel natuurlijkquote:
quote:
Ja, wat?quote:
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.quote:
Wat ja?quote:
Is er leven na de dood?quote:
Nee hoor, een stuk pure chocolade met hazelnoot werkt ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige manier om Yvie in beweging te krijgen.
Amsterdam CS, beste wat ik voor je kan doen, voor de service date kan Schiphol overigens ook nog wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, we halen haar wel op op het vliegveld in Girona. Laat je haar aankomsttijd nog even weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |