Poll: Wie wordt de nieuwe moderator??quote:Beste users,
Wij: Drizzt, DonRaja en ik zijn op zoek naar een aanvulling van ons team op VBL die ons kunnen helpen bijv. de live- en clubtopics in goede banen te leiden. Ben jij een actieve user en denk je dat je een nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM, wat vrijwel onmogelijk is. Wat een geweldige moderator was dat zeg dan staat het je vrij een sollicitatie te sturen voor de functie van VBL mod naar:
forum@fok.nl
Er is behalve Stijn die helaas niet wil natuurlijk niet één ideale kandidaat en daarom staan wij open voor sollicitaties van iedereen die affiniteit voelt met dit fantastische subforum. Bij twijfel: gewoon doen, is toch heerlijk man.
Bij interesse: probeer binnen twee weken te reageren.
Momentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie graag een poll in de OP met de kandidaten. Dan mogen wij de nieuwe mod bepalen.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Held!
Ik ben je eeuwig dankbaar.
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.
Ja, geweldig ja. Die vent begon te janken na 2 ontgroeningstopics dat het nu toch wel genoeg geweest wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geweldig ja. Die vent begon te janken na 2 ontgroeningstopics dat het nu toch wel genoeg geweest wasWat een waardeloze vent was dat joh.
Goeie users maken niet altijd goede mods. Zie Drizzt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LBM is een goeie user. Zou een uitstekende mod zijn.
Ik zeg ook nergens dat ik onlogisch geen goede keuze zou vinden. Beiden zouden mijn welbevinden kunnen dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie users maken niet altijd goede mods. Zie Drizzt.
Onlogisch is wel eens een kutuser geweest maar is een toffe user geworden, hij kent beide kanten.Plus hij is net wat vaker aanwezig dan LBM.
Mooi, we zijn er uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zeg ook nergens dat ik onlogisch geen goede keuze zou vinden.
Pak hem niet zo hard aan.quote:
Dus team #LBM en #onlogisch?quote:
Ik geef de voorkeur voor #teamonlogsich, elke andere keuze is voor mij onacceptabel.quote:
Wat is dat toch tussen jou en Drizztquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie users maken niet altijd goede mods. Zie Drizzt.
Onlogisch is wel eens een kutuser geweest maar is een toffe user geworden, hij kent beide kanten.Plus hij is net wat vaker aanwezig dan LBM.
Niks voor jou trouwens Lans? Negersexquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik onlogisch geen goede keuze zou vinden. Beiden zouden mijn welbevinden kunnen dragen.
OK. Nou iig vind je hem dus wel een goeie user. Dat is hij ook gewoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks? Ik vind hem gewoon een slechte moderator.
Subtiel voor het woord user gekozen, daar waar ik het over moderator had.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. Nou iig vind je hem dus wel een goeie user. Dat is hij ook gewoon natuurlijk.
Als ze op maandag en dinsdag competitie hebben dan ben ik terugquote:
Subtiel is niet echt jouw ding normaal hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel voor het woord user gekozen, daar waar ik het over moderator had.
Ik ga de KNVB maar eens schrijvenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze op maandag en dinsdag competitie hebben dan ben ik terug
Dat geeft niks. Al raad ik je aan als je een vriendin hebt af en toe een beetje subtiel te doenquote:
Nu maken we het wel heel hypothetisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Al raad ik je aan als je een vriendin hebt af en toe een beetje subtiel te doen
Nee joh. Dat komt vanzelf wel. En dan denk je aan dit advies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maken we het wel heel hypothetisch.
Ja, ik kop hem zelf even in.
Jij maakt meer kans op een vriendin dan sommige andere users hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maken we het wel heel hypothetisch.
Ja, ik kop hem zelf even in.
Ik zou een uitstekende mod zijn, maar ben niet gevraagd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Niks voor jou trouwens Lans? Negersex
Waarom heb je niet gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou een uitstekende mod zijn, maar ben niet gevraagd.
Je moest ook solliciteren he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij maakt meer kans op een vriendin dan sommige andere users hier
En als zelfs geo4kant het lukt..
Lansgod zou gevraagd moeten worden. Anders is het ongeloofwaardigquote:
Je moet een kruiwagen hebben he.quote:
Mijn sollicitatiebrief was 2 regels lang. Het gaat meer om de user.quote:
Mij vragen ze ook nooit wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tranen gelachen, onnozel gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Ik denk dat jij ook een goede user bent + inkoper.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiebrief was 2 regels lang. Het gaat meer om de user.
Ik denk dat jij een goede user bent. + Negersex, dus dat vergroot jouw kansen al aanzienlijk
Dat redt het niet bij Negersex hé.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk dat jij ook een goede user bent + inkoper.
Om eerlijk te zijn niet nee.quote:
Je hoort het binnenkort.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.
Iemand die Amstel lekker vindt valt af, dus jammer Cavaliers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat ze Cavaliers mod willen maken, maar die heeft wat problemen met het inleveren van zijn ID.
Een aparte ontwikkelingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie in de OP dat het een nek-aan-nek race is tussen onlogisch en een onbegrijpelijke kut keuze, ik ben benieuwd wie er gaat winnen
Dit klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat ze Cavaliers mod willen maken, maar die heeft wat problemen met het inleveren van zijn ID.
Je blijkt toch wel minstens 9 vijanden te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een aparte ontwikkeling
[..]
Dit klinkt aannemelijk.
GGMM zkrquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie in de OP dat het een nek-aan-nek race is tussen onlogisch en een onbegrijpelijke kut keuze, ik ben benieuwd wie er gaat winnen
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je blijkt toch wel minstens 9 vijanden te hebben
heeft een mooie streep door zijn naam gekregen, is ook watquote:
Die is voor lekken achter de schermen denk ik. Hij was net iets te enthousiast. Zal volgende week wel weer vrij komen en dan worden benoemd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft een mooie streep door zijn naam gekregen, is ook wat
Ik weet het, maar meer dan: het gaat nu echt snel bekend worden, kan ik ook nog niet melden.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn weer bijna een week verder.
Jullie wachten nog op 1 sollicitatie werd er verleden week gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het, maar meer dan: het gaat nu echt snel bekend worden, kan ik ook nog niet melden.
Die van jou zekerquote:Op maandag 18 mei 2015 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie wachten nog op 1 sollicitatie werd er verleden week gezegd.
Nope, ik heb gezegd dat we nog op 1 persoon wachtten. Nooit gezegd dat we op 1 sollicitatie wachtten.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie wachten nog op 1 sollicitatie werd er verleden week gezegd.
Dat is vrijwel hetzelfdequote:Op maandag 18 mei 2015 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik heb gezegd dat we nog op 1 persoon wachtten. Nooit gezegd dat we op 1 sollicitatie wachtten.
Oh jammer, ik dacht dat men op jou wachttequote:Op maandag 18 mei 2015 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werd mij niet duidelijk uit die post.
Helaas pindakaasquote:Op maandag 18 mei 2015 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat men op jou wachtte
Er is geen nieuwe mod nodig. Don, Drizzt en Johannes doen het prima met 3.quote:Op maandag 25 mei 2015 06:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaag wordt het bekend gemaakt he. Benieuwd.
Waarom dien ze dan een oproep?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe mod nodig. Don, Drizzt en Johannes doen het prima met 3.
quote:Op maandag 25 mei 2015 10:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat LL heeft gesolliciteerd.
Natuurlijk niet man.quote:
Volgens mij is Danny op vakantie. Met zijn inkomen is dat overigens geen weekendje naar zee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Apart, nog altijd niet. Wanneer wordt dit euvel verholpen Don?
GGMM en ik zijn hier benieuwd naar
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is Danny op vakantie.
Ik kan de spanning ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Deze soap duurt nu al veel te lang, hak de knoop eens door!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan de spanning ook niet meer aan.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er al licht aan het einde van de tunnel Don?
Ze willen niet een debacle als G..M.quote:
Misschien moeten de Feyenoorders dit bij zichzelf zoeken. In het ADO topic valt geen onvertogen woord.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het Feyenoordtopic ''''''niet op orde houdt'''''' ben je geen goede mod.
PUNT.
Het Feyenoordtopic zit vol met jankende meisjes. Dat trekt mensen aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het Feyenoordtopic ''''''niet op orde houdt'''''' ben je geen goede mod.
PUNT.
Yep, mensen die kicken op jankende meisjes. Ik had van Fons Spooren adepten niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic zit vol met jankende meisjes. Dat trekt mensen aan.
Wat ben je zuur?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, mensen die kicken op jankende meisjes. Ik had van Fons Spooren adepten niet anders verwacht.
Ik heb Guitarist nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Tenzij het weer een vriendje van Drizzt wordt uiteraard, maar het lijkt me sterk dat hij meer vrienden heeft.
Wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Guitarist nooit meer gezien.
Oh dus jij wordt het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die sollicitatiestress duurt nu wel lang, hé. Wanneer is Guitarist opgestapt?
Wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die sollicitatiestress duurt nu wel lang, hé. Wanneer is Guitarist opgestapt?
Duh, Stijn heeft geweigerd.quote:
Ik ben teleurgesteld.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk zal de vreugde groot zijn.
Ik ben er helemaal ayaan vanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk zal de vreugde groot zijn.
Dat zal nu ook wel over zijn. Ze kunnen zichzelf moeilijk nog harder vernederen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, voorlopig hebben we niet absurd veel last van het ontbreken van een mod. Behalve het standaardgezeik in het Feyenoordtopic.
Eight stopt nooit met zeiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal nu ook wel over zijn. Ze kunnen zichzelf moeilijk nog harder vernederen.
Ik vind dit een beetje een rare opmerking van je, goede vriend :Squote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Tenzij het weer een vriendje van Drizzt wordt uiteraard, maar het lijkt me sterk dat hij meer vrienden heeft.
René heeft het soms moeilijk om zijn liefde te uiten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een rare opmerking van je, goede vriend :S
Het is me inderdaad opgevallenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René heeft het soms moeilijk om zijn liefde te uiten.
Maar wij weten wel beter
Jij was toch vor NAC? Geen wonder.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan ook nog VBL mod worden, de gehele VBL slowchat beschouwd mij als hun god dus wat dat betreft zit het wel goed.
Ik hou alleen niet zo van voetbal, is dat echt een pre?
Volgens knut ben ik voor AZ. Ik beschouw mezelf als fan van Nederland tijdens de ek en wk's.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij was toch vor NAC? Geen wonder.
*beschouwtquote:Op donderdag 28 mei 2015 06:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan ook nog VBL mod worden, de gehele VBL slowchat beschouwd mij als hun god dus wat dat betreft zit het wel goed.
Stel je je anders eerst even voor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:00 schreef kanovinnie het volgende:
Kenners kennen mij, plebs die mij nu nog niet kennen zijn het niet waard. Karina is het met me eens.quote:
Schattig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil de mening van kanovinnie over DB-killers
De wattes?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil de mening van kanovinnie over DB-killers
Hoe weet jij dit?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Donraja wilt niet dat jullie weten dat er geen nieuwe mod komt.
Ik herhaal: Er is GEEN censuur.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
Don levert een beetje half werk af met zijn censuur
DonRaja heeft altijd gelijk.quote:
Politiek spel à la House of Cardsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik begrijp wel dat de vuile oorlog is begonnen, en onlogisch zijn campagneleider is geroyeerd?
Het staat er, dus is het waar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:53 schreef Sked het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 29-05-2015 14:26:19 (Dit bericht is NIET ge-edit door DonRaja) ]![]()
quote:
Het staat er, dus het is waarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:53 schreef Sked het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 29-05-2015 14:26:19 (Dit bericht is NIET ge-edit door DonRaja) ]![]()
Ik wil graag dat een admin zich uitspreekt over deze moeilijke kwestiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dus overruled door: Dit bericht is NIET ge-edit door DonRaja
Ik kies Don.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje onder één hoedje spelen met Don hè
quote:
Dat kan leuk worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Sepp Blatter de nieuwe moderator wordt
Ok, ik doe het wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Sepp Blatter de nieuwe moderator wordt
quote:
De meerderheid wil mij gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ja heel grappig enzo alles
Euj, van wie benne gij er eentje?quote:
DM je rekeningnummer maar even.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euj, van wie benne gij er eentje?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |