heeft een mooie streep door zijn naam gekregen, is ook watquote:
Die is voor lekken achter de schermen denk ik. Hij was net iets te enthousiast. Zal volgende week wel weer vrij komen en dan worden benoemd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft een mooie streep door zijn naam gekregen, is ook wat
Ik weet het, maar meer dan: het gaat nu echt snel bekend worden, kan ik ook nog niet melden.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn weer bijna een week verder.
Jullie wachten nog op 1 sollicitatie werd er verleden week gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het, maar meer dan: het gaat nu echt snel bekend worden, kan ik ook nog niet melden.
Die van jou zekerquote:Op maandag 18 mei 2015 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie wachten nog op 1 sollicitatie werd er verleden week gezegd.
Nope, ik heb gezegd dat we nog op 1 persoon wachtten. Nooit gezegd dat we op 1 sollicitatie wachtten.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie wachten nog op 1 sollicitatie werd er verleden week gezegd.
Dat is vrijwel hetzelfdequote:Op maandag 18 mei 2015 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik heb gezegd dat we nog op 1 persoon wachtten. Nooit gezegd dat we op 1 sollicitatie wachtten.
Oh jammer, ik dacht dat men op jou wachttequote:Op maandag 18 mei 2015 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werd mij niet duidelijk uit die post.
Helaas pindakaasquote:Op maandag 18 mei 2015 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat men op jou wachtte
Er is geen nieuwe mod nodig. Don, Drizzt en Johannes doen het prima met 3.quote:Op maandag 25 mei 2015 06:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaag wordt het bekend gemaakt he. Benieuwd.
Waarom dien ze dan een oproep?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe mod nodig. Don, Drizzt en Johannes doen het prima met 3.
quote:Op maandag 25 mei 2015 10:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat LL heeft gesolliciteerd.
Natuurlijk niet man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |