Volgens mij is Danny op vakantie. Met zijn inkomen is dat overigens geen weekendje naar zee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Apart, nog altijd niet. Wanneer wordt dit euvel verholpen Don?
GGMM en ik zijn hier benieuwd naar
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is Danny op vakantie.
Ik kan de spanning ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Deze soap duurt nu al veel te lang, hak de knoop eens door!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan de spanning ook niet meer aan.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er al licht aan het einde van de tunnel Don?
Ze willen niet een debacle als G..M.quote:
Misschien moeten de Feyenoorders dit bij zichzelf zoeken. In het ADO topic valt geen onvertogen woord.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het Feyenoordtopic ''''''niet op orde houdt'''''' ben je geen goede mod.
PUNT.
Het Feyenoordtopic zit vol met jankende meisjes. Dat trekt mensen aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het Feyenoordtopic ''''''niet op orde houdt'''''' ben je geen goede mod.
PUNT.
Yep, mensen die kicken op jankende meisjes. Ik had van Fons Spooren adepten niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic zit vol met jankende meisjes. Dat trekt mensen aan.
Wat ben je zuur?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, mensen die kicken op jankende meisjes. Ik had van Fons Spooren adepten niet anders verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |