Poll: Wie wordt de nieuwe moderator??quote:Beste users,
Wij: Drizzt, DonRaja en ik zijn op zoek naar een aanvulling van ons team op VBL die ons kunnen helpen bijv. de live- en clubtopics in goede banen te leiden. Ben jij een actieve user en denk je dat je een nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM, wat vrijwel onmogelijk is. Wat een geweldige moderator was dat zeg dan staat het je vrij een sollicitatie te sturen voor de functie van VBL mod naar:
forum@fok.nl
Er is behalve Stijn die helaas niet wil natuurlijk niet één ideale kandidaat en daarom staan wij open voor sollicitaties van iedereen die affiniteit voelt met dit fantastische subforum. Bij twijfel: gewoon doen, is toch heerlijk man.
Bij interesse: probeer binnen twee weken te reageren.
Momentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie graag een poll in de OP met de kandidaten. Dan mogen wij de nieuwe mod bepalen.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Held!
Ik ben je eeuwig dankbaar.
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.
Ja, geweldig ja. Die vent begon te janken na 2 ontgroeningstopics dat het nu toch wel genoeg geweest wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geweldig ja. Die vent begon te janken na 2 ontgroeningstopics dat het nu toch wel genoeg geweest wasWat een waardeloze vent was dat joh.
Goeie users maken niet altijd goede mods. Zie Drizzt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LBM is een goeie user. Zou een uitstekende mod zijn.
Ik zeg ook nergens dat ik onlogisch geen goede keuze zou vinden. Beiden zouden mijn welbevinden kunnen dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie users maken niet altijd goede mods. Zie Drizzt.
Onlogisch is wel eens een kutuser geweest maar is een toffe user geworden, hij kent beide kanten.Plus hij is net wat vaker aanwezig dan LBM.
Mooi, we zijn er uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zeg ook nergens dat ik onlogisch geen goede keuze zou vinden.
Pak hem niet zo hard aan.quote:
Dus team #LBM en #onlogisch?quote:
Ik geef de voorkeur voor #teamonlogsich, elke andere keuze is voor mij onacceptabel.quote:
Wat is dat toch tussen jou en Drizztquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie users maken niet altijd goede mods. Zie Drizzt.
Onlogisch is wel eens een kutuser geweest maar is een toffe user geworden, hij kent beide kanten.Plus hij is net wat vaker aanwezig dan LBM.
Niks voor jou trouwens Lans? Negersexquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik onlogisch geen goede keuze zou vinden. Beiden zouden mijn welbevinden kunnen dragen.
OK. Nou iig vind je hem dus wel een goeie user. Dat is hij ook gewoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks? Ik vind hem gewoon een slechte moderator.
Subtiel voor het woord user gekozen, daar waar ik het over moderator had.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. Nou iig vind je hem dus wel een goeie user. Dat is hij ook gewoon natuurlijk.
Als ze op maandag en dinsdag competitie hebben dan ben ik terugquote:
Subtiel is niet echt jouw ding normaal hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel voor het woord user gekozen, daar waar ik het over moderator had.
Ik ga de KNVB maar eens schrijvenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze op maandag en dinsdag competitie hebben dan ben ik terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |