Luis Enrique, Barcelona coachquote:We are happy we are in the semi-finals. We are 3-0 down and we are up against the best team of the last 15 years. We have to defend well first and foremost and then see how the game goes. You never know what might happen – for 77 minutes it was 0-0 in Barcelona.
Of course we have to score goals. We have to make use of the few chances we will probably get, but with our ability, the game will show what we can do. We did not expect to win by such big margins against Porto or Shakhtar Donetsk. We have to be patient. We can't do everything we need to do in 20–25 minutes.
I am happy here and I want to do my best for the club and my players. I have done my best for Bayern from my first day here in Munich. If it is not good enough then I am sorry. It is a dream for me to be here. Of course I want to win this tie, but my life will not change if we do not win.
Everything comes down to the players – I am not fighting for my own reputation, I am here for the players. We are Bayern and I never think we have no chance. It is not a game we cannot win, but we have to use our heads and our hearts.
We zijn zes dagen verder na een enerverend duel in Camp Nou. Pas in het laatste kwartier brak Messi de ban en drukten de Catalanen door naar 3-0. FC Barcelona was over de hele wedstrijd gezien wel de verdiende winnaar. Er werden vele kansen gecreëerd tegen een op het oog naïef voetballend Bayern wat later wat meer compact ging staan. Dit hield de schade enigszins beperkt, met vooral dank aan Manuel Neuer.quote:Yes, we are the best counterattacking team. If Pep said that, we accept it – we don't want to have a crazy game. We want to have the ball and create chances, as Bayern will too. We will need to focus on attacking and defending because if we just defend, we have no chance of scoring goals.
You can't be too confident as you have to respect your opponent, so we will need to keep our players calm. We know how big Bayern are so we will try our best not to allow them too many chances. They will have their fans behind them, so we will try to keep possession and create as much as possible up front.
If we take the lead it will be good for us. However, Bayern have the quality to score and did cause us problems in Barcelona. The common goal is to reach the final. The most important thing is to be motivated; of course we have a very good result from the first leg, but it's important the players trust themselves.
Bayern will go on the attack and try to create chances – I know what [Guardiola] is going to try to do and I'm looking forward to a really nice game.
Nee. Kan hij niks aan doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik ook stellen dat dit wat zwakjes gekeept is?
ter stegen was dan ook vooral een fifa-godquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik ook stellen dat dit wat zwakjes gekeept is?
Als ze dat over Chelsea zeggen keur ik dat evengoed af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Objectiviteit valt nooit te zoeken. Deze commentator was ook overduidelijk tegen het o zo uitgekotste Chelsea door dit forum. Op het WK speelde Nederland ook Chelsea-achtig voetbal maar daar hoor je niemand meer over.
Nu kunnen jullie lekker gaan schreeuwen dat dit een vreemde vergelijking is maar ik doe het lekker gewoon.
Het was een verdediger.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Breaking news: Robben heeft zijn hamstring gescheurd bij het juichen.
Die met die rode jas.quote:
hadden ze maar niet zo naief moeten spelen na die 2-0.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Mooi voor de wedstrijd dit want de 3-0 van Barca was geflatteerd.
Graag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rickertman had het fout.
Kom, we gaan hem slaan
Ik vind Messi ook erg goed en leuk om naar te kijken, maar om nu als commentator bij ieder doelpunt letterlijk klaar te komen vind ik ook wel wat ver gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ze dat over Chelsea zeggen keur ik dat evengoed af.
Als wij hier met z'n allen opportunistisch zijn moeten we dat allemaal zelf weten - ik doe daar zelf ook graag aan mee - maar als PO moet je weten wanneer feitelijke mededelingen overgaan in persoonlijke meninkjes.
Barca speelt natuurlijk erg goed maar de NOS drijft dat veel te ver door.
Welke Europese wedstrijd floot hij nu laatst zo matig?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clattenburg vind ik een matig scheids.
Waarschijnlijk elke die hij flootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Europese wedstrijd floot hij nu laatst zo matig?
Klopt, verdiende die linker zeker..quote:
Goed voorteken.quote:Dinsdagavond is Mark Clattenburg de scheidsrechter in de Allianz Arena • Dat er een Engelsman op het veld staat als leidsman, doet bij Bayern München de hoop toenemen op een voetbalwonder • Clattenburg floot in 2011/12 ook het achtstefinaleduel met FC Basel (7-0), terwijl Martin Atkinson dit seizoen de return FC Porto (6-1) in goede banen moest leiden •
Ik denk een broer van Kazim.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoer zo uit het nietsWat een laffe hond.
Die gaat wel 40-45 kaarten geven man!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien fluit Higler wel de finale in Berlijn.
Toch vreemd dat je die gekleurde meningen over een Chelsea dan minder bekritiseerd worden door de meeste mensen. Ik stoor me aan dat enorm selectieve gedrag: Chelsea speelt stom voetbal dus dan mag het bekritiseerd worden. ''OH MAAR SNOEKS FAPT WEER TEVEEL OP BARÇAquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ze dat over Chelsea zeggen keur ik dat evengoed af.
Als wij hier met z'n allen opportunistisch zijn moeten we dat allemaal zelf weten - ik doe daar zelf ook graag aan mee - maar als PO moet je weten wanneer feitelijke mededelingen overgaan op persoonlijke meninkjes.
Barca speelt natuurlijk erg goed maar de NOS drijft dat veel te ver door.
nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die tweede van links is lichtgetint/negroide.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik nu zeggen dat ik Rickertman een vervelende user vind, Sked?
Ga je gangquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik nu zeggen dat ik Rickertman een vervelende user vind, Sked?
Valt wel mee toch met het Bayern bewieroken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je die gekleurde meningen over een Chelsea dan minder bekritiseerd worden door de meeste mensen. Ik stoor me aan dat enorm selectieve gedrag: Chelsea speelt stom voetbal dus dan mag het bekritiseerd worden. ''OH MAAR SNOEKS FAPT WEER TEVEEL OP BARÇA
Ik snap niet dat Bayern München in dit topic bewierookt wordt door figuren die de voorgaande jaren onder Guardiola als een wiedeweerga erbij waren om Barça uit te kotsen. Dit Bayern is op Messi na een kopie van alles wat de voorgaande jaren bij Peps Barça was.
Laat gaan johquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je die gekleurde meningen over een Chelsea dan minder bekritiseerd worden door de meeste mensen. Ik stoor me aan dat enorm selectieve gedrag: Chelsea speelt stom voetbal dus dan mag het bekritiseerd worden. ''OH MAAR SNOEKS FAPT WEER TEVEEL OP BARÇA
Ik snap niet dat Bayern München in dit topic bewierookt wordt door figuren die de voorgaande jaren onder Guardiola als een wiedeweerga erbij waren om Barça uit te kotsen. Dit Bayern is op Messi na een kopie van alles wat de voorgaande jaren bij Peps Barça was.
dit x10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:00 schreef L3gend het volgende:
Mensen die dachten dat Munchen een kans maakte
Bij Ajax ook altijd meer dan 10 per seizoenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen in alle competities al meer dan twintig assists volgens mij
dat valt wel mee met magere kwark.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat je zoveel eiwitten tot je neemt.
mwah met 1-0 voor bayern ging het nog welquote:
Ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar dit is al heel veel jaren zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodvermoeiend dat spelers tegenwoordig drukker bezig zijn met appelleren voor overtredingen of vermeend buitenspel dan met voetballen.
Ik noem een Feyenoord, Real Madrid en nu zie ik het helaas ook bij FC Bayern.
Tegenwoordig zeet iequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodvermoeiend dat spelers tegenwoordig drukker bezig zijn met appelleren voor overtredingen of vermeend buitenspel dan met voetballen.
Ik noem een Feyenoord, Real Madrid en nu zie ik het helaas ook bij FC Bayern.
Niemand verplicht je om te kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, voor de wedstrijd is dit drie keer niks natuurlijk. Zit je nog 70 minuten naar aids te kijken.
Nou, lees de gemiddelde posts in dit topic eensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met het Bayern bewieroken.
Als redactielid van FOK! Sport moet hij wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te kijken.
40 gram als je een bakje leegvreetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat valt wel mee met magere kwark.
Ja, Davy en Kingroland.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, lees de gemiddelde posts in dit topic eens
Klaasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR HE
ik heb nu weer een kwartier naar die nazi geluisterd op ned 3 en ik ben hem weer helemaal zat
Jij dacht dat msn niet ging scoren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah met 1-0 voor bayern ging het nog wel
Ohja, anders krijgt ie niet betaald.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als redactielid van FOK! Sport moet hij wel.
Bayern die vier keer scoort zonder een doelpunt van Barca: right.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 goals van Bayern en het is weer boeiend. Maar ja hoe groot is die kans?
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Davy en Kingroland.
Neem je die serieus?
Nouja duurde vorige week ook hartstikke lang natuurlijk, was meer ijdele hoop. Maar zolang het niet gebeurde was het spannend.quote:
Lekker Klaas al in de sc geweest?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Barcelona scoort gewoon nog 2 keer joh
4-1 voor barca
jaquote:
toen hadden ze in de 1e helft ook al 3-0 voor kunnen staan. Wellicht 3-1 als Lewandovski er met zijn voet bij kon.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja duurde vorige week ook hartstikke lang natuurlijk, was meer ijdele hoop. Maar zolang het niet gebeurde was het spannend.
Dus je bent zelf ook een nicht?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat kapsel van Messi net iets te nichterig. En dat zeg ik als iemand die zeer geïnteresseerd is in beauty en stijl bij mannen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat kapsel van Messi net iets te nichterig. En dat zeg ik als iemand die zeer geïnteresseerd is in beauty en stijl bij mannen.
Liever dat van CR7?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
Ik hoor dat jij mijn concurrent bent voor de mod positie. Ik wens je al het goede in deze titanenstrijdquote:
Ze hebben een ruilverbod van twee jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ter Stegen zouden ze met Reina moeten ruilen.
had gekund ja. Maar Suarez had ook zelf kunnen gaan en op Neuer kunnen stuiten natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
toen hadden ze in de 1e helft ook al 3-0 voor kunnen staan. Wellicht 3-1 als Lewandovski er met zijn voet bij kon.
Ik deel jouw mening over dat gejank voor kaarten en buitenspel etc ten zeerste.quote:
De strijd is al gestreden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij mijn concurrent bent voor de mod positie. Ik wens je al het goede in deze titanenstrijd
Je hebt geluk dan dat er met Juve nog echte mannen inzitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening over dat gejank voor kaarten en buitenspel etc ten zeerste.
Frank zei hetzelfdequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
door de lucht zijn de verdedigers te kloppen zegt sierd
HIJ VERTELT 1 KEER DE WAARHEID....
IK KRIJG ALTIJD FUKKING KOPDOELPUNTEN ALTIJD TEGEN ALS IK MET FIFA15 MET BARCA SPEELT tegen real madrid
Oei, zag net dat klaas dit had gepost.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
IK KRIJG ALTIJD FUKKING KOPDOELPUNTEN ALTIJD TEGEN ALS IK MET FIFA15 MET BARCA SPEELT tegen real madrid
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas, het is belangrijker om je af te vragen waarom Real Madrid zo vaak gevaarlijk kan worden voor jouw doel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaasgodquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaas, het is belangrijker om je af te vragen waarom Real Madrid zo vaak gevaarlijk kan worden voor jouw doel.
omdat ronaldo als een debiel langs de zijkant loopt te dribbelen...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaas, het is belangrijker om je af te vragen waarom Real Madrid zo vaak gevaarlijk kan worden voor jouw doel.
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben mod van EXA en zeer begaan met alle scholieren die nu deze zware tijd doormaken
Jij lijkt me dan ook meer op je plek op het vwoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik vind dat de zwaarte nogal overdreven wordt.
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Zware tijd voor Stinhoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben mod van EXA en zeer begaan met alle scholieren die nu deze zware tijd doormaken
Klopt, stelt niks voor als je op een goede school hebt gezeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Als een gehoorde klacht is dat een string van een lerares te zichtbaar was, ben ik het volledig eens met deze post Stijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Dan moet je ervoor zorgen dat hij niet lang kan blijven dribbelen. Grinta tonen, gestrekt been erin, rrrraaaaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat ronaldo als een debiel langs de zijkant loopt te dribbelen...
Mwah, mijn cijferlijst is niet VWO-waardig. Ik doe precies wat genoeg is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook meer op je plek op het vwo
kutclub, beetje scorenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barcelona is hier verantwoordelijk voor.
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
jij volgt het voetbal geloof ik niet zo?
Precies, en dan heb je ook genoeg oude examens behandeld in het laatste jaar, die maar ietsje anders zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, stelt niks voor als je op een goede school hebt gezeten.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
DYBALA definitief naar Juve. Nu zullen jullie allemaal een stijve krijgen van hem in de CL volgend seizoen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barcelona Bayern is hier verantwoordelijk voor.
wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
DYBALA definitief naar Juve. Nu zullen jullie allemaal een stijve krijgen van hem in de CL volgend seizoen.
Ik weet ook toevallig dat Stijn op een goede school zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, en dan heb je ook genoeg oude examens behandeld in het laatste jaar, die maar ietsje anders zijn.
Had niemand hem verteld dat ook echte voetbalclubs interesse hadden?!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb wel examen gedaan op een ijsbaan waar zeil overheen lag, dat was echt klachtwaardig koud.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een gehoorde klacht is dat een string van een lerares te zichtbaar was, ben ik het volledig eens met deze post Stijn.
Kingroland vindt hem een kutspelerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Toen kwam ik hier nog nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja al heb ik het jullie 3 weken terug al verteld.
Mex, je bent niet echt objectief.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FC transferverbod wint de CL.
#againstmodernfootball
what the fuck manquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat hij niet lang kan blijven dribbelen. Grinta tonen, gestrekt been erin, rrrraaaa
*vermoordtquote:
net als die ene Mexicanobakker ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk niemand neemt Kingroland en Davy serieus.
Ik zou dat niet zeggen als Real Madrid de CL wint, maar ik vind het wel de definitieve doodsteek zoquote:
You know nothing, klaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
what the fuck man
wie denk je dat je voor je heb
ik ben 3 wereldkampioen geweest, op youtube kun je filmpjes van me zien
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
what the fuck man
wie denk je dat je voor je heb
ik ben 3 wereldkampioen geweest, op youtube kun je filmpjes van me zien
2 voor Bayern om het spannend te maken, of gewoon een heleboel actie dat het toch leuk is zonder spanning.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef koosfransoos het volgende:
Wel echt een heerlijke wedstrijd dit. Beetje jammer van die 3-0 in Barca.pendeur:
In eerste instantie ook hoor.quote:
Dat is toch echt de schuld van Bayernquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat het 3-0 is geworden in de heenwedstrijd, met 2-0 had hier nog wel wat in gezeten..
Met je FC Transferverbod. In Madrid kunnen ze er ook wat van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zeggen als Real Madrid de CL wint, maar ik vind het wel de definitieve doodsteek zo
Ja, toen liepen ze rond als een kip zonder kop. Doodzonde. Honderden miljoenen gaan rond in die club, maar geen geld voor energiedrank.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat het 3-0 is geworden in de heenwedstrijd, met 2-0 had hier nog wel wat in gezeten..
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is echt geweldig gelukt.
Ik voel dat dit een daverend succes wordt.
1-1
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is echt geweldig gelukt.
Ik voel dat dit een daverend succes wordt.
1-1
Er zijn meer clubs die misschien wel een transferverbod verdienen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je FC Transferverbod. In Madrid kunnen ze er ook wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |