dit x10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:00 schreef L3gend het volgende:
Mensen die dachten dat Munchen een kans maakte
Bij Ajax ook altijd meer dan 10 per seizoenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen in alle competities al meer dan twintig assists volgens mij
dat valt wel mee met magere kwark.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat je zoveel eiwitten tot je neemt.
mwah met 1-0 voor bayern ging het nog welquote:
Ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je die gekleurde meningen over een Chelsea dan minder bekritiseerd worden door de meeste mensen. Ik stoor me aan dat enorm selectieve gedrag: Chelsea speelt stom voetbal dus dan mag het bekritiseerd worden. ''OH MAAR SNOEKS FAPT WEER TEVEEL OP BARÇA
Ik snap niet dat Bayern München in dit topic bewierookt wordt door figuren die de voorgaande jaren onder Guardiola als een wiedeweerga erbij waren om Barça uit te kotsen. Dit Bayern is op Messi na een kopie van alles wat de voorgaande jaren bij Peps Barça was.
Ja, maar dit is al heel veel jaren zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodvermoeiend dat spelers tegenwoordig drukker bezig zijn met appelleren voor overtredingen of vermeend buitenspel dan met voetballen.
Ik noem een Feyenoord, Real Madrid en nu zie ik het helaas ook bij FC Bayern.
Tegenwoordig zeet iequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodvermoeiend dat spelers tegenwoordig drukker bezig zijn met appelleren voor overtredingen of vermeend buitenspel dan met voetballen.
Ik noem een Feyenoord, Real Madrid en nu zie ik het helaas ook bij FC Bayern.
Niemand verplicht je om te kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, voor de wedstrijd is dit drie keer niks natuurlijk. Zit je nog 70 minuten naar aids te kijken.
Nou, lees de gemiddelde posts in dit topic eensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met het Bayern bewieroken.
Als redactielid van FOK! Sport moet hij wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te kijken.
40 gram als je een bakje leegvreetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat valt wel mee met magere kwark.
Ja, Davy en Kingroland.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, lees de gemiddelde posts in dit topic eens
Klaasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR HE
ik heb nu weer een kwartier naar die nazi geluisterd op ned 3 en ik ben hem weer helemaal zat
Jij dacht dat msn niet ging scoren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah met 1-0 voor bayern ging het nog wel
Ohja, anders krijgt ie niet betaald.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als redactielid van FOK! Sport moet hij wel.
Bayern die vier keer scoort zonder een doelpunt van Barca: right.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 goals van Bayern en het is weer boeiend. Maar ja hoe groot is die kans?
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Davy en Kingroland.
Neem je die serieus?
Nouja duurde vorige week ook hartstikke lang natuurlijk, was meer ijdele hoop. Maar zolang het niet gebeurde was het spannend.quote:
Lekker Klaas al in de sc geweest?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Barcelona scoort gewoon nog 2 keer joh
4-1 voor barca
jaquote:
toen hadden ze in de 1e helft ook al 3-0 voor kunnen staan. Wellicht 3-1 als Lewandovski er met zijn voet bij kon.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja duurde vorige week ook hartstikke lang natuurlijk, was meer ijdele hoop. Maar zolang het niet gebeurde was het spannend.
Dus je bent zelf ook een nicht?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat kapsel van Messi net iets te nichterig. En dat zeg ik als iemand die zeer geïnteresseerd is in beauty en stijl bij mannen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat kapsel van Messi net iets te nichterig. En dat zeg ik als iemand die zeer geïnteresseerd is in beauty en stijl bij mannen.
Liever dat van CR7?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
Ik hoor dat jij mijn concurrent bent voor de mod positie. Ik wens je al het goede in deze titanenstrijdquote:
Ze hebben een ruilverbod van twee jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ter Stegen zouden ze met Reina moeten ruilen.
had gekund ja. Maar Suarez had ook zelf kunnen gaan en op Neuer kunnen stuiten natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
toen hadden ze in de 1e helft ook al 3-0 voor kunnen staan. Wellicht 3-1 als Lewandovski er met zijn voet bij kon.
Ik deel jouw mening over dat gejank voor kaarten en buitenspel etc ten zeerste.quote:
De strijd is al gestreden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij mijn concurrent bent voor de mod positie. Ik wens je al het goede in deze titanenstrijd
Je hebt geluk dan dat er met Juve nog echte mannen inzitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening over dat gejank voor kaarten en buitenspel etc ten zeerste.
Frank zei hetzelfdequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
door de lucht zijn de verdedigers te kloppen zegt sierd
HIJ VERTELT 1 KEER DE WAARHEID....
IK KRIJG ALTIJD FUKKING KOPDOELPUNTEN ALTIJD TEGEN ALS IK MET FIFA15 MET BARCA SPEELT tegen real madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |