Bij Ajax ook altijd meer dan 10 per seizoenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen in alle competities al meer dan twintig assists volgens mij
dat valt wel mee met magere kwark.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat je zoveel eiwitten tot je neemt.
mwah met 1-0 voor bayern ging het nog welquote:
Ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je die gekleurde meningen over een Chelsea dan minder bekritiseerd worden door de meeste mensen. Ik stoor me aan dat enorm selectieve gedrag: Chelsea speelt stom voetbal dus dan mag het bekritiseerd worden. ''OH MAAR SNOEKS FAPT WEER TEVEEL OP BARÇA
Ik snap niet dat Bayern München in dit topic bewierookt wordt door figuren die de voorgaande jaren onder Guardiola als een wiedeweerga erbij waren om Barça uit te kotsen. Dit Bayern is op Messi na een kopie van alles wat de voorgaande jaren bij Peps Barça was.
Ja, maar dit is al heel veel jaren zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodvermoeiend dat spelers tegenwoordig drukker bezig zijn met appelleren voor overtredingen of vermeend buitenspel dan met voetballen.
Ik noem een Feyenoord, Real Madrid en nu zie ik het helaas ook bij FC Bayern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |