Mwah, mijn cijferlijst is niet VWO-waardig. Ik doe precies wat genoeg is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook meer op je plek op het vwo
kutclub, beetje scorenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barcelona is hier verantwoordelijk voor.
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
jij volgt het voetbal geloof ik niet zo?
Precies, en dan heb je ook genoeg oude examens behandeld in het laatste jaar, die maar ietsje anders zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, stelt niks voor als je op een goede school hebt gezeten.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
DYBALA definitief naar Juve. Nu zullen jullie allemaal een stijve krijgen van hem in de CL volgend seizoen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barcelona Bayern is hier verantwoordelijk voor.
wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
DYBALA definitief naar Juve. Nu zullen jullie allemaal een stijve krijgen van hem in de CL volgend seizoen.
Ik weet ook toevallig dat Stijn op een goede school zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, en dan heb je ook genoeg oude examens behandeld in het laatste jaar, die maar ietsje anders zijn.
Had niemand hem verteld dat ook echte voetbalclubs interesse hadden?!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb wel examen gedaan op een ijsbaan waar zeil overheen lag, dat was echt klachtwaardig koud.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een gehoorde klacht is dat een string van een lerares te zichtbaar was, ben ik het volledig eens met deze post Stijn.
Kingroland vindt hem een kutspelerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |