Dan zit je de hele avond een beetje aan je pik te sjorren omdat er geen reet aan is. Doe dat dus maar niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Of van Barcelona, dat is het meten over.
Dat doe ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zit je de hele avond een beetje aan je pik te sjorren omdat er geen reet aan is. Doe dat dus maar niet.
39-43quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte moffen scoren pas in de 40-45e minuut.
De ploeg van Rafinha zal wel naar de finale gaan.quote:
14-18 krijgen ze er historisch gezien een hoop tegen..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte moffen scoren pas in de 40-45e minuut.
Toch vermakelijk dat Bayern dan ook in dit topic wordt bewierookt terwijl ze in feite eenzelfde spelopvatting hebben als de Catalanen.quote:
Shirtjes met aids.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die uitshirts van Barcelona zijn minder mooi.
Mag ik dit zeggen?
Ja maar van de NPO verwacht ik objectiviteit. Dit gaat veel te verquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vermakelijk dat Bayern dan ook in dit topic wordt bewierookt terwijl ze in feite eenzelfde spelopvatting hebben als de Catalanen.
Ivica Olićquote:
Bedankt tongquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ivica Olić
Voetballer
Ivica Olić is een Kroatisch voetballer die bij voorkeur als aanvaller speelt. Hij tekende in januari 2015 een contract voor anderhalf jaar bij Hamburger SV, dat hem overnam van VfL Wolfsburg. Wikipedia
Geboren: 14 september 1979 (35 jaar), Davor, Kroatië
Lengte: 1,82 m
Salaris: 6 miljoen EUR (2012)
Echtgenote: Natalie Olić
Kinderen: Lara Olić, Luka Olić, Antonio Olić
Huidige teams: Hamburger SV (#8 / Aanvaller), Kroatisch voetbalelftal (Aanvaller)
Speelt ie nou met 3 verdedigers?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Nou dit is wel gespeeld
Wat een slappe verdediging
Hij wil gewoon verliezen die gast :")quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, net als eerste 20 minuten vorige week
Het is allemaal wat. Objectiviteit valt nooit te zoeken. Deze commentator was ook overduidelijk tegen het o zo uitgekotste Chelsea door dit forum. Op het WK speelde Nederland ook Chelsea-achtig voetbal maar daar hoor je niemand meer over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar van de NPO verwacht ik objectiviteit. Dit gaat veel te ver
Vreemde vergelijking.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Objectiviteit valt nooit te zoeken. Deze commentator was ook overduidelijk tegen het o zo uitgekotste Chelsea door dit forum. Op het WK speelde Nederland ook Chelsea-achtig voetbal maar daar hoor je niemand meer over.
Nu kunnen jullie lekker gaan schreeuwen dat dit een vreemde vergelijking is maar ik doe het lekker gewoon.
Minstensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
goaltje van bayern is essentieel voor een boeiende 2e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |