Luis Enrique, Barcelona coachquote:We are happy we are in the semi-finals. We are 3-0 down and we are up against the best team of the last 15 years. We have to defend well first and foremost and then see how the game goes. You never know what might happen – for 77 minutes it was 0-0 in Barcelona.
Of course we have to score goals. We have to make use of the few chances we will probably get, but with our ability, the game will show what we can do. We did not expect to win by such big margins against Porto or Shakhtar Donetsk. We have to be patient. We can't do everything we need to do in 20–25 minutes.
I am happy here and I want to do my best for the club and my players. I have done my best for Bayern from my first day here in Munich. If it is not good enough then I am sorry. It is a dream for me to be here. Of course I want to win this tie, but my life will not change if we do not win.
Everything comes down to the players – I am not fighting for my own reputation, I am here for the players. We are Bayern and I never think we have no chance. It is not a game we cannot win, but we have to use our heads and our hearts.
We zijn zes dagen verder na een enerverend duel in Camp Nou. Pas in het laatste kwartier brak Messi de ban en drukten de Catalanen door naar 3-0. FC Barcelona was over de hele wedstrijd gezien wel de verdiende winnaar. Er werden vele kansen gecreëerd tegen een op het oog naïef voetballend Bayern wat later wat meer compact ging staan. Dit hield de schade enigszins beperkt, met vooral dank aan Manuel Neuer.quote:Yes, we are the best counterattacking team. If Pep said that, we accept it – we don't want to have a crazy game. We want to have the ball and create chances, as Bayern will too. We will need to focus on attacking and defending because if we just defend, we have no chance of scoring goals.
You can't be too confident as you have to respect your opponent, so we will need to keep our players calm. We know how big Bayern are so we will try our best not to allow them too many chances. They will have their fans behind them, so we will try to keep possession and create as much as possible up front.
If we take the lead it will be good for us. However, Bayern have the quality to score and did cause us problems in Barcelona. The common goal is to reach the final. The most important thing is to be motivated; of course we have a very good result from the first leg, but it's important the players trust themselves.
Bayern will go on the attack and try to create chances – I know what [Guardiola] is going to try to do and I'm looking forward to a really nice game.
Gelukkig kan hij een hoop andere dingen nog welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer capabel.
Misschien een beetje verward vanwege Feyenoord - Vitesse.
Shakthar 0-0 Bayernquote:
Zonder Robbery tegen een Barça dat nog wel een paar treetjes hoger is dan Porto of Shaktar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Shakthar 0-0 Bayern
Bayern 7-0 Shakhtar
FC Porto 3-1 Bayern
Bayern 6-1 FC Porto
Barcelona 3-0 Bayern
Bayern ?-? Barcelona
Volgens dit lijstje zou het dan 5-2 worden, maar ik blijf bij 4-2quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Shakthar 0-0 Bayern
Bayern 7-0 Shakhtar
FC Porto 3-1 Bayern
Bayern 6-1 FC Porto
Barcelona 3-0 Bayern
Bayern ?-? Barcelona
Wat moet ik hiermee Hans?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Shakthar 0-0 Bayern
Bayern 7-0 Shakhtar
FC Porto 3-1 Bayern
Bayern 6-1 FC Porto
Barcelona 3-0 Bayern
Bayern ?-? Barcelona
ik zie het nu door de vingersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ojee dan krijg ik nu een ban, het was leuk jullie gekend te hebben.
Haha.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is voor Bayern.
Dit klopt wel ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is voor Bayern.
Je maakt weer leuke grapjes vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit onderstreept mijn uitspraak.
Mourinho welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
Guariola heeft nog nooit wat laten zien bij een 'matig' elftal.
FC BAYERN, STERN DES SUDENS!!quote:
quote:
Ik neem aan Grueterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie is de commentator straks bij NOS?
;/quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb wel Sport1go maar dat loopt altijd een minuut achter ;/
5-1, heel Bayern denkt dat ze door zijn en dan scoort Messi de 5-2 in de 5e minuut van de extra tijd.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
5-1, heel Bayern denkt dat ze door zijn en dan scoort Messi de 5-2 in de 5e minuut van de extra tijd.
Jammer ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar een dikke overwinning voor Bayern.
Om Sked te pesten.
Zeg maar niks negatiefs over Barca anders wordt hij weer boos.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar een dikke overwinning voor Bayern.
Om Sked te pesten.
Sport 1 go stottert als de tering en is geen HD.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb wel Sport1go maar dat loopt altijd een minuut achter ;/
3-0quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg maar niks negatiefs over Barca anders wordt hij weer boos.
Jep, maja is maar een tientje en geen contractshitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 go stottert als de tering en is geen HD.
Barca is een beetje een kutclub.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse ook maar een nepclub eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barca is een beetje een kutclub.
Gebalde vuist gaat nu de lucht inquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een beetje offtopic, Maniquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse ook maar een nepclub eigenlijk.
Speelt Valencia morgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen juichen we natuurlijk allemaal voor de mooiste club van Spanje.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen juichen we natuurlijk allemaal voor de mooiste club van Spanje.
Van der Sar = Grote bah.quote:
PSV > Barçaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor Barça vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje vreemd, iedereen is voor Bayern, behalve GGMM (expres om mij dwars te zitten) en Sked
Beetje vreemd dat het blijkbaar zo diep zit dat jij mij er constant bij betrektquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje vreemd, iedereen is voor Bayern, behalve GGMM (expres om mij dwars te zitten) en Sked
Users als KingRoland, jij en ik zijn fijnproevers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toevallig alle users met wansmaak dus.
Vind Suarez een baas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt, nu hoeven we allemaal niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Rickertman96 het volgende:
FC Bayern München 0-4 FC Barcelona
31' Suarez 0-1
44' Messi 0-2
75' Neymar 0-3
90' Messi 0-4
Beetje mijn kijkgenot verpestenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Rickertman96 het volgende:
31' Suarez 0-1
44' Messi 0-2
75' Neymar 0-3
90' Messi 0-4
Wat moeten wij met deze informatie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Rickertman96 het volgende:
31' Suarez 0-1
44' Messi 0-2
75' Neymar 0-3
90' Messi 0-4
Vergeet er niet op te bettenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoeven we allemaal niet meer te kijken.
Wedden dat dit niet gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Rickertman96 het volgende:
31' Suarez 0-1
44' Messi 0-2
75' Neymar 0-3
90' Messi 0-4
Als je het fout hebt verhaal ik de schade op jou.quote:
Ik ben benieuwd naar de kaarten, dus ga toch kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoeven we allemaal niet meer te kijken.
Ik op PSVquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het fout hebt verhaal ik de schade op jou.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Rickertman96 het volgende:
31' Suarez 0-1
44' Messi 0-2
75' Neymar 0-3
90' Messi 0-4
Quotetyfusquote:
Ik heb gereageerdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Tip: opperkleurder heeft net een hilarische grap gemaakt in het sollicitatietopic in vbl
Is Sked mad?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft hij van Mexicanobakker geleerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Tip: opperkleurder heeft net een hilarische grap gemaakt in het sollicitatietopic in vbl
Dat lijkt mij geen nieuws.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Nee, jellyquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen juichen voor Juve.
hafcfan vindt dit leuk.
Het is eerder andersom. Ik ben Mex zijn idool.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft hij van Mexicanobakker geleerd.
quote:
Weet je dit echt niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die spits een masker op?
Is stiekem CR7quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die spits een masker op?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen op een vroege goal van Bayern.
Of van Barcelona, dan is het meteen over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen op een vroege goal van Bayern.
Die van Barça of van Bayern?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wed dat Rafinha geel krijgt vandaag
Gewaagd wel
Dan zit je de hele avond een beetje aan je pik te sjorren omdat er geen reet aan is. Doe dat dus maar niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Of van Barcelona, dat is het meten over.
Dat doe ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zit je de hele avond een beetje aan je pik te sjorren omdat er geen reet aan is. Doe dat dus maar niet.
39-43quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte moffen scoren pas in de 40-45e minuut.
De ploeg van Rafinha zal wel naar de finale gaan.quote:
14-18 krijgen ze er historisch gezien een hoop tegen..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte moffen scoren pas in de 40-45e minuut.
Toch vermakelijk dat Bayern dan ook in dit topic wordt bewierookt terwijl ze in feite eenzelfde spelopvatting hebben als de Catalanen.quote:
Shirtjes met aids.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die uitshirts van Barcelona zijn minder mooi.
Mag ik dit zeggen?
Ja maar van de NPO verwacht ik objectiviteit. Dit gaat veel te verquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vermakelijk dat Bayern dan ook in dit topic wordt bewierookt terwijl ze in feite eenzelfde spelopvatting hebben als de Catalanen.
Ivica Olićquote:
Bedankt tongquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ivica Olić
Voetballer
Ivica Olić is een Kroatisch voetballer die bij voorkeur als aanvaller speelt. Hij tekende in januari 2015 een contract voor anderhalf jaar bij Hamburger SV, dat hem overnam van VfL Wolfsburg. Wikipedia
Geboren: 14 september 1979 (35 jaar), Davor, Kroatië
Lengte: 1,82 m
Salaris: 6 miljoen EUR (2012)
Echtgenote: Natalie Olić
Kinderen: Lara Olić, Luka Olić, Antonio Olić
Huidige teams: Hamburger SV (#8 / Aanvaller), Kroatisch voetbalelftal (Aanvaller)
Speelt ie nou met 3 verdedigers?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Nou dit is wel gespeeld
Wat een slappe verdediging
Hij wil gewoon verliezen die gast :")quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, net als eerste 20 minuten vorige week
Het is allemaal wat. Objectiviteit valt nooit te zoeken. Deze commentator was ook overduidelijk tegen het o zo uitgekotste Chelsea door dit forum. Op het WK speelde Nederland ook Chelsea-achtig voetbal maar daar hoor je niemand meer over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar van de NPO verwacht ik objectiviteit. Dit gaat veel te ver
Vreemde vergelijking.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Objectiviteit valt nooit te zoeken. Deze commentator was ook overduidelijk tegen het o zo uitgekotste Chelsea door dit forum. Op het WK speelde Nederland ook Chelsea-achtig voetbal maar daar hoor je niemand meer over.
Nu kunnen jullie lekker gaan schreeuwen dat dit een vreemde vergelijking is maar ik doe het lekker gewoon.
Minstensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
goaltje van bayern is essentieel voor een boeiende 2e helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |