Trusten jongedamequote:Op zondag 10 mei 2015 22:46 schreef Samzz het volgende:
Zo lekker nog een afleveringetje Mad Men kijken. Kan ik daarna lekker slapen.
Dat gaat wel lukken. Net even flink Franzbranntwein gesmeerd, die begint te werken voel ik.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Net even flink Franzbranntwein gesmeerd, die begint te werken voel ik.
En hoe dacht zij over jou?quote:Op maandag 11 mei 2015 02:31 schreef Cue_ het volgende:
Men mn avond is zoveel leuker dan verwacht. Leuk grietje leren kennen die ik dacht dat ze heel irritant was maar tis een schat van een mens![]()
Tijd vliegt
Ik had eigenlijk 42 verwacht maar dat stond er niet tussen....quote:
WA NOU?!??!?!!?quote:
Ik bracht alleen maar ff leven in de bouwerijquote:
Nu is iedereen verdrietigquote:Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bracht alleen maar ff leven in de bouwerij![]()
In bikini?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:10 schreef Tally het volgende:
Ik ben gewoon aanwezig op mijn werk. Wil best de tuin in
Sommige toch nog wel verrassend veelquote:
Hipster. Op je fixie en je haar in een knotje?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige toch nog wel verrassend veel![]()
Ik was gisteren weer in je stad. Op t terras bij Hanneke's Boom. Dat was wel een leuk plekje
's Avodns Melkweg.
Nee daar gaan nog wel wat diëten overheen voor ik me überhaupt in bikini durf te vertonen.quote:
Ik weet niet wat een fixie is, maar mijn haar was wel in een knotje jaquote:Op maandag 11 mei 2015 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hipster. Op je fixie en je haar in een knotje?
Dat zeggen alle hipsters. Dus gewoon een hipster.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een fixie is, maar mijn haar was wel in een knotje ja
Ben ook wel een mini hipstertje soms, on my own terms.
Ooh bij de klimmuur, daar kwam ik vorige week nog langs, zag er leuk uit.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige toch nog wel verrassend veel![]()
Ik was gisteren weer in je stad. Op t terras bij Hanneke's Boom. Dat was wel een leuk plekje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's Avonds Melkweg.
T maakt me werkelijk waar niet uit of ik t ben of nietquote:Op maandag 11 mei 2015 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeggen alle hipsters. Dus gewoon een hipster.
Ja daarquote:Op maandag 11 mei 2015 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh bij de klimmuur, daar kwam ik vorige week nog langs, zag er leuk uit.
Ik blijf lekker binnen, in de tuin is het uit de wind 29,2 graden Celsius en hier binnen 20,5.quote:
Tis flink warm idd.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik blijf lekker binnen, in de tuin is het uit de wind 29,2 graden Celsius en hier binnen 20,5.
Ik heb vanaf half 2 tot 4 uur heerlijk in de windstille patio in de zon gezetenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik blijf lekker binnen, in de tuin is het uit de wind 29,2 graden Celsius en hier binnen 20,5.
Ah, je werkt buiten vandaag?quote:
Je bent wat je draagt hequote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een fixie is, maar mijn haar was wel in een knotje ja
Ben ook wel een mini hipstertje soms, on my own terms.
Dus volgens onderstaand onderzoek zijn 36% van alle mannen boksers?quote:
Helaasquote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht even dat ik hierboven "negers" had gepost
Heb er weinig van meegekregen helaas, behalve een bloedhete treinquote:
Ja dat zal vandaag wel erg zijn geweest.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er weinig van meegekregen helaas, behalve een bloedhete trein
Waar ga je heen? Zeeland ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat zal vandaag wel erg zijn geweest.
Ik moet morgen in totaal 6 uur
Daar kom ik dan wel weer door.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, ook fijn ja.... Ik stap gewoon weer uit inAlmelo
Moet werkenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar kom ik dan wel weer door.
Ga anders mee, zoek nog een date
En nog erger, slapende mensen... Zo maar eens snurken als een mallequote:
Succes!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog erger, slapende mensen... Zo maar eens snurken als een malle
Ga ik nu ook doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog erger, slapende mensen... Zo maar eens snurken als een malle
Dat dat past in één maandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van mij.. eh mei! 3 kado verlofdagen, 3 snipperdagen, jarig, BFO, Dauwpop en dan ook nog een vrijgezellenfeest, mijn eigen feest en een henna-feest.
Ik wel. En ik leef in een GTST soap momenteel. Maar dat maar eens blokkerenquote:
Knap hequote:
En juni val je dan in een gat?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Knap he
En dan heb ik afgelopen weekend ook nog eens geen reet gedaan.
Nou ja, dozen ingepakt. Even het huis wat leger maken voor de verkoop.
Brrrrrrquote:
Nee,quote:
Ik ben een denim schaapje?quote:
Ik moet dan altijd aan dat hamerspel denkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee,
Patrique89 en René, eerder. Maar nog steeds nee
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan dat hamerspel denken
Die haarbal?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even de inhoud van m'n neus en keel van m'n toetsenbord geveegd
Vanwaar de boosheid?!quote:
Klinkt lachen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:55 schreef stbabylon het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH POKKE UNITTESTEN STERF!!!!
Nou, dat is het dus nietquote:
Ehmm ja, ik zou je willen helpen maar ik heb er geen verstand van, succes dan maar héquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat is het dus niet
Ik ben nu al twee dagen bezig om unittesten te fixen in een stuk dat ik niet heb aangeraakt. En die krengen zitten vol met willekeur. Nog een half uur en dan is er plots één per ongeluk verdwenen.
Probeer ik ook te doen. Maar ik weet niet waar de cloud staatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje geleden had ik al een glas cola over m'n agenda gegooid en nu ook nog een slok thee. Nee, goed leesbaar allemaal
Als ik al dat vocht over m'n telefoon had gegooid had ik niet zo vrolijk eenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer ik ook te doen. Maar ik weet niet waar de cloud staat
Geen ouderwetse agenda hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer ik ook te doen. Maar ik weet niet waar de cloud staat
Pas maar op dat je niet van de roltrap valt daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Pff even naar Haarlem toe. Gezellig door Adam CS
Ik heb een heel kleintje, maar het is zoveel overzichtelijker. En je kunt er zo lekker in kliederen.quote:
Op school had ik altijd van die boekwerken met 1 blz per dag, maar dan had ik totaal geen overzicht. Stond echt allemaal onzin in, maar amper huiswerkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een heel kleintje, maar het is zoveel overzichtelijker. En je kunt er zo lekker in kliederen.
Want dat doe jij altijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet van de roltrap valt daar.
Incl tokkie-ouders die boos worden als je er iets van zegt?quote:
Neuh, moeder doet haar best maar lukt niet echt. Ze maken nu aanstalten om in Hengelo uit te stappen. Ik heb gewoon de muziek wat harder gezetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl tokkie-ouders die boos worden als je er iets van zegt?.
Lukt niet echtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, moeder doet haar best maar lukt niet echt. Ze maken nu aanstalten om in Hengelo uit te stappen. Ik heb gewoon de muziek wat harder gezet
Als dat niet lukt, moet ze niet in de stiltecoupé zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, moeder doet haar best maar lukt niet echt. Ze maken nu aanstalten om in Hengelo uit te stappen. Ik heb gewoon de muziek wat harder gezet
Voor mijn gevoel is t in elke trein met grote letters op de ramen. Snap niet hoe je daar overheen kan kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef Godtje het volgende:
Ik zat laatst toevallig in een trein en zat volgens mij in de stiltecoupe.
Hoe dat was aangegeven was in elk geval subtiel te noemen.
Zou ook niet zo snel een oplossing weten maar snap als je daar overheen kan kijken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is t in elke trein met grote letters op de ramen. Snap niet hoe je daar overheen kan kijken
Prima, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem ik subtiel. Ik ga als onervaren treinreiziger dat niet lezen.
Dat blijkt in elk geval. Zag het pas na 20 min.
Ik snap echt niet hoe je dat niet kan zien. Of je ziet t als je naar buiten kijkt of als je even door de coupe kijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem ik subtiel. Ik ga als onervaren treinreiziger dat niet lezen.
Dat blijkt in elk geval. Zag het pas na 20 min.
Niet aan de orde geweest. Ik zat alleen en ik lees een boek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, kan ik me iets bij voorstellen.
Maar als iemand je er op wijst dan?
Dat gebeurd. Zag het echt pas toen ik er bijna was.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dat niet kan zien.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet aan de orde geweest. Ik zat alleen en ik lees een boek.
Zo een ouderwets ding met bladzijde.
Ja blijkbaar. Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gebeurd. Zag het echt pas toen ik er bijna was.
30cm hoge banden over de volledige lengte van alle ramen, ja, subtiel zegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef Godtje het volgende:
Ik zat laatst toevallig in een trein en zat volgens mij in de stiltecoupe.
Hoe dat was aangegeven was in elk geval subtiel te noemen.
Zou ook niet zo snel een oplossing weten maar snap als je daar overheen kan kijken.
Dan was je prima bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet aan de orde geweest. Ik zat alleen en ik lees een boek.
Zo een ouderwets ding met bladzijde.
Dat is inderdaad het probleem denk ik. In een wit vlak relatief dunne letters. Weinig contrast.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30cm hoge banden over de volledige lengte van alle ramen, ja, subtiel zeg
In de spits valt het tegenwoordig reuze mee. Vaste reizigers zijn opgevoed. Nou nog de incidentele reizigers er op wijzen dat een, naar mijn mening zeer duidelijk weergegeven, stiltecoupé betekent: stil. Dus niet zachtjes, niet een beetje, niet af en toe, nee, altijd, klep dicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem denk ik. In een wit vlak relatief dunne letters. Weinig contrast.
Wel subtiel en smaakvol. Maar ik zag het toch echt niet.
Aan het gepraat te horen wel meer mensen niet maar dat kan mij dan weer niet boeien.
Ja dat zat ik me dus af te vragen. Dacht dat ooit gezien te hebben maar kon het me deze keer niet herinneren. Dus in elk geval niet gezien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef stbabylon het volgende:
Hebben we het nog niet over stickers voor en in de coupé bij de deur en bij de buitendeur.
De stickers hangen naast de deur. Zowel binnen en buiten. Maar goed, je bent je bewust van het bestaan van stiltecoupés. It's something.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me dus af te vragen. Dacht dat ooit gezien te hebben maar kon het me deze keer niet herinneren. Dus in elk geval niet gezien.
Maar goed. De deur van de trein staat open als ik er in stap dus ik zie dat niet en als er iemand voor je loopt is die deur ook al open.
Theoretisch genoeg signalen dan. En toch te missen.
Zoals ik zei. Zal mij boeien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de spits valt het tegenwoordig reuze mee. Vaste reizigers zijn opgevoed. Nou nog de incidentele reizigers er op wijzen dat een, naar mijn mening zeer duidelijk weergegeven, stiltecoupé betekent: stil. Dus niet zachtjes, niet een beetje, niet af en toe, nee, altijd, klep dicht.
Veel vaste reizigers vinden het zinnigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Zal mij boeien.
Ik vind het een onzinnig iets zo een stilte coupe.
Maar ik rij zo incidenteel dat ik er links of rechts om geen last van heb dus moeten ze lekker doen.
Vast reizigers snappen t idd wel,aar studenten en incidentele reizigers hebben er gewoon vaak lak aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de spits valt het tegenwoordig reuze mee. Vaste reizigers zijn opgevoed. Nou nog de incidentele reizigers er op wijzen dat een, naar mijn mening zeer duidelijk weergegeven, stiltecoupé betekent: stil. Dus niet zachtjes, niet een beetje, niet af en toe, nee, altijd, klep dicht.
Ja maar het is net als de rokerscoupé vroeger: dan is het in de spits hartstikke druk maar boven mag je niet kletsen want stiltecoupé, dan mag je maar lekker op het trapje gaan zitten als je wat wilt zeggen. Ja doei.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast reizigers snappen t idd wel,aar studenten en incidentele reizigers hebben er gewoon vaak lak aan.
Dan hou je gewoon je mond dicht, ga je elkaar appenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is net als de rokerscoupé vroeger: dan is het in de spits hartstikke druk maar boven mag je niet kletsen want stiltecoupé, dan mag je maar lekker op het trapje gaan zitten als je wat wilt zeggen. Ja doei.
Wil ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hou je gewoon je mond dicht, ga je elkaar appen![]()
In de rokerscoupe moest je ookaar je neus dichthouden als de test zat te roken en je wou daar toch zitten. Nu moet je gewoon j mond dichthouden.
Als t echt stervensdruk is en je moet staan, dan snap ik t.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik nietSnap dat je geen zin hebt in gillende kinderen, maar wat mensen die op normale toon wat bespreken in de spits is geen probleem denk ik dan, als ze verder nergens anders kunnen zitten.
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t echt stervensdruk is en je moet staan, dan snap ik t.
Is er gewoon zitplek dan mond houden
Ja dat is dus wel een probleem, daarom is er een stiltecoupé, waar je dus niet kleppende mensen hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik nietSnap dat je geen zin hebt in gillende kinderen, maar wat mensen die op normale toon wat bespreken in de spits is geen probleem denk ik dan, als ze verder nergens anders kunnen zitten.
Ik niet, mijn baas niet. Dus, bek dichtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.
Koop maar een autoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, mijn baas niet. Dus, bek dicht
En hoe weet je dat er nergens anders nog plek is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.
Zet je koptelefoon maar opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga zelf rijden als je zo graag wil ouwehoeren
Daar lullen mensen doorheen en daarbij Stoor je met harde muziek anderen weer.quote:
Omdat je soms drie bakken bent doorgelopen, eerste klas mag je al niet zitten, ha, plek. O nee, kak, stiltecoupé.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe weet je dat er nergens anders nog plek is?
Regels Zijn regels, simpele zat. Of t nu druk is of niet.
e zouden er eig een boete op moeten zetten
Ik erger me gewoon niet aan alles wat los- en vastzit op openbare plekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar lullen mensen doorheen en daarbij Stoor je met harde muziek anderen weer.
Ik ben niet zo asociaal als jij
Dat weet ik als zittende in de stiltecoupe toch niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je soms drie bakken bent doorgelopen, eerste klas mag je al niet zitten, ha, plek. O nee, kak, stiltecoupé.
Sommige ouders danquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga zelf rijden als je zo graag wil ouwehoeren
Niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar lullen mensen doorheen en daarbij Stoor je met harde muziek anderen weer.
Ik ben niet zo asociaal als jij
Dan zal ik voortaan uit respect voor jou in de stiltecoupe in de spits ook m'n giegel houdenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan uit respect voor jou in de stiltecoupe in de spits ook m'n giegel houden
Hangt er vanaf wat voor pakketjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk als je thuis komt en er staat een pakketje op je te wachten
Ieder mens is wel eens asociaal, dusja ik ookquote:
Als het maar niet in de trein isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieder mens is wel eens asociaal, dusja ik ook![]()
En soms ben ik me er ook wel bewust van maar dan heb ik gewoon schijt aan iedereen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieder mens is wel eens asociaal, dusja ik ook![]()
En soms ben ik me er ook wel bewust van maar dan heb ik gewoon schijt aan iedereen
3 truien in de uitverkoop besteldquote:
In de spits in de drukte boeit het me niet. Nu was het een stiltecoupé, grenzend aan een normaal stuk waar meer dan zat ruimte was.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot vandaag = tot en met gister.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Hoerentyfusgrafjumbo
Wasmiddel 1+1 gratis, was gister wasmiddel op in de vestiging waar ik was, dus denk vandaag van fiets even naar een andere vestiging... Daar geen bordje meer bij het schap, "nee meneer, dat was tot en met gister".
Lees ik nu de folder online, is het gewoon tot vandaag
Nu geen zin meer om weer die kant op te gaan.
Zo danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Hoerentyfusgrafjumbo
Wasmiddel 1+1 gratis, was gister wasmiddel op in de vestiging waar ik was, dus denk vandaag van fiets even naar een andere vestiging... Daar geen bordje meer bij het schap, "nee meneer, dat was tot en met gister".
Lees ik nu de folder online, is het gewoon tot en met vandaag
Nu geen zin meer om weer die kant op te gaan.
Geen idee, zo vaak kom ik er niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Jumbo aanbiedingen zijn toch altijd t/m dinsdag?
Dat staat er maarja MrMarten heeft toch geen zin om nog eens te gaan, dus maakt t eig ook niet meer uitquote:
Duh dat had ik gezien, maar klagen kan altijd en dan erop staan dat hij de aanbiedingsdingen op een later tijdstip voor de aanbiedingsprijs kan komen kopen (niet dat ik die moeite zou doen, maar als ik zo eens lees op internet zijn er mensen die er hun hobby van makenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat er maarja MrMarten heeft toch geen zin om nog eens te gaan, dus maakt t eig ook niet meer uit
bijna goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat er maarja MrMarten heeft toch geen zin om nog eens te gaan, dus maakt t eig ook niet meer uit
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja krijg je als je enkel de belangrijke delen eruit haalt
Telefoonnummers van fokkers opslaan onder hun nicknamequote:
Je moet wat als je steeds hun echte naam vergeetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Telefoonnummers van fokkers opslaan onder hun nickname
Yup, ligt er maar net aan hoelang of goed ik iemand ken. Sommige worden geupgradrquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van je bestelling.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dus. Internet en tv abo besteld. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn ingevoerde info. Allemaal leuk en aardig, maar niks over wanneer de modem gemonteerd gaat worden e.d.. Vraag me af of ik daar zelf achteraan moet gaan.
Dus het is een soort van status ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ligt er maar net aan hoelang of goed ik iemand ken. Sommige worden geupgradrsommigen blijven altijd onder beide namen staan
Geheugen uitbreidenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wat als je steeds hun echte naam vergeet
Goed dat je het zegt, zie nergens een mogelijkheid tot maken van een afspraak en zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van je bestelling.
Over de oplevering krijg je apart bericht als je bestelling verwerkt is.
Heb ik bij jou wel gedaan, inclusief dit als profielplaatje :quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij welke provider?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dus. Internet en tv abo besteld. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn ingevoerde info. Allemaal leuk en aardig, maar niks over wanneer de modem gemonteerd gaat worden e.d.. Vraag me af of ik daar zelf achteraan moet gaan.
Gvd, je hebt al 100 jaar mijn naamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik bij jou wel gedaan, inclusief dit als profielplaatje :
[ afbeelding ]
Weet ik, maar dan toch ben ik zo lomp dat ik het weer vergeetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gvd, je hebt al 100 jaar mijn naam
Incl mijn nu niet meer correcte adres
Volgens Zeelandnet zijn ze de betrouwbaarste internetleverancier. Of het een gevalletje 'Wij van WC-eend' is...quote:
Dat zijn ze allemaal op die manier denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Zeelandnet zijn ze de betrouwbaarste internetleverancier. Of het een gevalletje 'Wij van WC-eend' is...
Minder snel beugelflessen Grolsch in je keel leeggietenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan toch ben ik zo lomp dat ik het weer vergeet
Dat gaat al traag genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Minder snel beugelflessen Grolsch in je keel leeggieten
Dankquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat gaat al traag genoeg![]()
Maar speciaal voor jou heb ik het nu aangepast, en sta jij onder jouw echte naam in mijn telefoonboek
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal op die manier denk ik
Lijkt wel wat op die dronken Ierquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk als je thuis komt en er staat een pakketje op je te wachten
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:23 schreef Renesite het volgende:
Bijna thuis.
Mogelijk geflitst op de autobahn met 5km te hard na correctie. Grmbl.
Ik zou het niet weten. Zijn de snelheidsovertredingen daar veel goedkoper dan in Nederland?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef ArTiC het volgende:
5km/h te hard in DLD, dan krijg je er bijna geld bij zo goedkoop is dat
http://www.anwb.nl/bestem(...)_3&themaId=BEST_P_95quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zijn de snelheidsovertredingen daar veel goedkoper dan in Nederland?
Ik weet niet wat de overtredingen kosten in Nederland, en heb geen zin om het op te zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/bestem(...)_3&themaId=BEST_P_95
Buiten bebouwde kom tot 10km/h te hard: ¤10,-
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de overtredingen kosten in Nederland, en heb geen zin om het op te zoeken
Te triest voor woorden dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-
Excl ¤7,- administratiekosten natuurlijk
Bavquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dus
P.S.
Wat voor soort/merk bier tapt men in jouw vogelenpiekkroeg?
Laten we dat maar niet doenquote:
Tietuh!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
Ben ik eens aan het zappen, komt ik bij het programma Adam zkt Eva
Tering wat triest.
Ik kijk naar ballenquote:
Leugenaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar streepjes en borsten
Projecteer jouw eigen voorkeuren niet op mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leugenaar
Je kijkt voor de piemels, piemel
Miewiewiewiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Projecteer jouw eigen voorkeuren niet op mij
Daar komt het idd wel op neerquote:
Precies, af en toe wat leuks/lekkers voor jezelf aanschaffen moet je gewoon doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi tochAls iemand anders je niet verwend moet je het zelf doen
Yep.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, af en toe wat leuks/lekkers voor jezelf aanschaffen moet je gewoon doen
Burger King?quote:
Weer KFC zekerquote:
Staan 8 restaurants, waarvan chinees, griek en de jaargetijden. Die vind ik niet leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef DrMarten het volgende:
https://en.eet.nu/kampen
Staat best wat tussen toch?
Niet? veel mannen met veel pigment en grote piemels. Vond ik wel wat voor jouquote:
Ik ga eten samen met m'n moederquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet? veel mannen met veel pigment en grote piemels. Vond ik wel wat voor jou
ooiih meevallertjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-
Excl ¤7,- administratiekosten natuurlijk
En bontkraagjes, want geen varkensvleesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet? veel mannen met veel pigment en grote piemels. Vond ik wel wat voor jou
Mcwrapquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is heulemaal geen restaurant, dat is een tokkie vreetschuur.
Dat zei ik toch ook nergensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat t te eten is betekent nog niet dat het een leuk restaurant is
Vroeger hadden ze nog leuke troepjes bij het happy meal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Het is inderdaad aardig achteruit gegaan. Vroeger was er een ballenbak
Beauty and the Beast figurenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog leuke troepjes bij het happy meal.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beauty and the Beast figuren. En dan was je Happy Meal doos het decor
.
Is echtquote:
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 isquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:40 schreef Juup© het volgende:
Bij gebrek aan HOG's, ga ik maar even Wolfenstein The New Order spelen
Snap ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 is
Dat was in 1992 ofzo? Toen gingen we nog niet naar de Mac. Die was hier volgens mij ook nergens in de buurt en ik lustte het nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beauty and the Beast figuren. En dan was je Happy Meal doos het decor
.
Graag gedaan:quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 is
Zou wel kunnen, jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was in 1992 ofzo? Toen gingen we nog niet naar de Mac. Die was hier volgens mij ook nergens in de buurt en ik lustte het niet
Check.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ouders deden vroeger (nu nog niet) aan Micky D. Dus ik ging er pas heen toen ik te oud was voor Happy Meals.
O? die notifier in de taakbalk? Die doet het al heel lang niet meer bij mij, dit is nu even handiger.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Gmail heeft toch gewoon ingebouwde desktop notificaties? Heb je geen plugins voor nodig.
ah, die heb ik natuurlijk al... Niet wakker... Ik bedoelee die nieuwe The Old Blood ofzo, die is alleen voor PS4, Xbox one en pcquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan:
http://www.mediamarkt.nl/(...),512034,1283506.html
Die heb ik nog niet, even zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ah, die heb ik natuurlijk al... Niet wakker... Ik bedoelee die nieuwe The Old Blood ofzo, die is alleen voor PS4, Xbox one en pc
Nee gewoon in gmail zelf kun je desktop notificaties aanzetten bij de Labs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O? die notifier in de taakbalk? Die doet het al heel lang niet meer bij mij, dit is nu even handiger.
'al'quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was al uitverkocht toen wij besloten te willen gaan
Het bericht van uitverkocht kwam twee uur voordat wij besloten te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'al'
Is een paar dagen uitverkocht en de kaartverkoop loopt al maanden. Dat is niet 'al'
Zondequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het bericht van uitverkocht kwam twee uur voordat wij besloten te gaan.
Wilden het weerbericht afwachten en vervolgens werd vriendin beetje ziek, dus dat ook afwachten .
na vandaag weekend, vandaar vrijdagquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel lekker wat eten en drinken op een terras met dochterlief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |