Telefoonnummers van fokkers opslaan onder hun nicknamequote:
Je moet wat als je steeds hun echte naam vergeetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Telefoonnummers van fokkers opslaan onder hun nickname
Yup, ligt er maar net aan hoelang of goed ik iemand ken. Sommige worden geupgradrquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van je bestelling.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dus. Internet en tv abo besteld. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn ingevoerde info. Allemaal leuk en aardig, maar niks over wanneer de modem gemonteerd gaat worden e.d.. Vraag me af of ik daar zelf achteraan moet gaan.
Dus het is een soort van status ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ligt er maar net aan hoelang of goed ik iemand ken. Sommige worden geupgradrsommigen blijven altijd onder beide namen staan
Geheugen uitbreidenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wat als je steeds hun echte naam vergeet
Goed dat je het zegt, zie nergens een mogelijkheid tot maken van een afspraak en zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van je bestelling.
Over de oplevering krijg je apart bericht als je bestelling verwerkt is.
Heb ik bij jou wel gedaan, inclusief dit als profielplaatje :quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij welke provider?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dus. Internet en tv abo besteld. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn ingevoerde info. Allemaal leuk en aardig, maar niks over wanneer de modem gemonteerd gaat worden e.d.. Vraag me af of ik daar zelf achteraan moet gaan.
Gvd, je hebt al 100 jaar mijn naamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik bij jou wel gedaan, inclusief dit als profielplaatje :
[ afbeelding ]
Weet ik, maar dan toch ben ik zo lomp dat ik het weer vergeetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gvd, je hebt al 100 jaar mijn naam
Incl mijn nu niet meer correcte adres
Volgens Zeelandnet zijn ze de betrouwbaarste internetleverancier. Of het een gevalletje 'Wij van WC-eend' is...quote:
Dat zijn ze allemaal op die manier denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Zeelandnet zijn ze de betrouwbaarste internetleverancier. Of het een gevalletje 'Wij van WC-eend' is...
Minder snel beugelflessen Grolsch in je keel leeggietenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan toch ben ik zo lomp dat ik het weer vergeet
Dat gaat al traag genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Minder snel beugelflessen Grolsch in je keel leeggieten
Dankquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat gaat al traag genoeg![]()
Maar speciaal voor jou heb ik het nu aangepast, en sta jij onder jouw echte naam in mijn telefoonboek
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal op die manier denk ik
Lijkt wel wat op die dronken Ierquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk als je thuis komt en er staat een pakketje op je te wachten
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:23 schreef Renesite het volgende:
Bijna thuis.
Mogelijk geflitst op de autobahn met 5km te hard na correctie. Grmbl.
Ik zou het niet weten. Zijn de snelheidsovertredingen daar veel goedkoper dan in Nederland?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef ArTiC het volgende:
5km/h te hard in DLD, dan krijg je er bijna geld bij zo goedkoop is dat
http://www.anwb.nl/bestem(...)_3&themaId=BEST_P_95quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zijn de snelheidsovertredingen daar veel goedkoper dan in Nederland?
Ik weet niet wat de overtredingen kosten in Nederland, en heb geen zin om het op te zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/bestem(...)_3&themaId=BEST_P_95
Buiten bebouwde kom tot 10km/h te hard: ¤10,-
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de overtredingen kosten in Nederland, en heb geen zin om het op te zoeken
Te triest voor woorden dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-
Excl ¤7,- administratiekosten natuurlijk
Bavquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dus
P.S.
Wat voor soort/merk bier tapt men in jouw vogelenpiekkroeg?
Laten we dat maar niet doenquote:
Tietuh!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
Ben ik eens aan het zappen, komt ik bij het programma Adam zkt Eva
Tering wat triest.
Ik kijk naar ballenquote:
Leugenaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar streepjes en borsten
Projecteer jouw eigen voorkeuren niet op mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leugenaar
Je kijkt voor de piemels, piemel
Miewiewiewiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Projecteer jouw eigen voorkeuren niet op mij
Daar komt het idd wel op neerquote:
Precies, af en toe wat leuks/lekkers voor jezelf aanschaffen moet je gewoon doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi tochAls iemand anders je niet verwend moet je het zelf doen
Yep.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, af en toe wat leuks/lekkers voor jezelf aanschaffen moet je gewoon doen
Burger King?quote:
Weer KFC zekerquote:
Staan 8 restaurants, waarvan chinees, griek en de jaargetijden. Die vind ik niet leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef DrMarten het volgende:
https://en.eet.nu/kampen
Staat best wat tussen toch?
Niet? veel mannen met veel pigment en grote piemels. Vond ik wel wat voor jouquote:
Ik ga eten samen met m'n moederquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet? veel mannen met veel pigment en grote piemels. Vond ik wel wat voor jou
ooiih meevallertjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-
Excl ¤7,- administratiekosten natuurlijk
En bontkraagjes, want geen varkensvleesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet? veel mannen met veel pigment en grote piemels. Vond ik wel wat voor jou
Mcwrapquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is heulemaal geen restaurant, dat is een tokkie vreetschuur.
Dat zei ik toch ook nergensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat t te eten is betekent nog niet dat het een leuk restaurant is
Vroeger hadden ze nog leuke troepjes bij het happy meal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Het is inderdaad aardig achteruit gegaan. Vroeger was er een ballenbak
Beauty and the Beast figurenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog leuke troepjes bij het happy meal.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beauty and the Beast figuren. En dan was je Happy Meal doos het decor
.
Is echtquote:
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 isquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:40 schreef Juup© het volgende:
Bij gebrek aan HOG's, ga ik maar even Wolfenstein The New Order spelen
Snap ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 is
Dat was in 1992 ofzo? Toen gingen we nog niet naar de Mac. Die was hier volgens mij ook nergens in de buurt en ik lustte het nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beauty and the Beast figuren. En dan was je Happy Meal doos het decor
.
Graag gedaan:quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 is
Zou wel kunnen, jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was in 1992 ofzo? Toen gingen we nog niet naar de Mac. Die was hier volgens mij ook nergens in de buurt en ik lustte het niet
Check.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ouders deden vroeger (nu nog niet) aan Micky D. Dus ik ging er pas heen toen ik te oud was voor Happy Meals.
O? die notifier in de taakbalk? Die doet het al heel lang niet meer bij mij, dit is nu even handiger.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Gmail heeft toch gewoon ingebouwde desktop notificaties? Heb je geen plugins voor nodig.
ah, die heb ik natuurlijk al... Niet wakker... Ik bedoelee die nieuwe The Old Blood ofzo, die is alleen voor PS4, Xbox one en pcquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan:
http://www.mediamarkt.nl/(...),512034,1283506.html
Die heb ik nog niet, even zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ah, die heb ik natuurlijk al... Niet wakker... Ik bedoelee die nieuwe The Old Blood ofzo, die is alleen voor PS4, Xbox one en pc
Nee gewoon in gmail zelf kun je desktop notificaties aanzetten bij de Labs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O? die notifier in de taakbalk? Die doet het al heel lang niet meer bij mij, dit is nu even handiger.
'al'quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was al uitverkocht toen wij besloten te willen gaan
Het bericht van uitverkocht kwam twee uur voordat wij besloten te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'al'
Is een paar dagen uitverkocht en de kaartverkoop loopt al maanden. Dat is niet 'al'
Zondequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het bericht van uitverkocht kwam twee uur voordat wij besloten te gaan.
Wilden het weerbericht afwachten en vervolgens werd vriendin beetje ziek, dus dat ook afwachten .
na vandaag weekend, vandaar vrijdagquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel lekker wat eten en drinken op een terras met dochterlief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |