3 truien in de uitverkoop besteldquote:
In de spits in de drukte boeit het me niet. Nu was het een stiltecoupé, grenzend aan een normaal stuk waar meer dan zat ruimte was.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.
Tot vandaag = tot en met gister.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Hoerentyfusgrafjumbo
Wasmiddel 1+1 gratis, was gister wasmiddel op in de vestiging waar ik was, dus denk vandaag van fiets even naar een andere vestiging... Daar geen bordje meer bij het schap, "nee meneer, dat was tot en met gister".
Lees ik nu de folder online, is het gewoon tot vandaag
Nu geen zin meer om weer die kant op te gaan.
Zo danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Hoerentyfusgrafjumbo
Wasmiddel 1+1 gratis, was gister wasmiddel op in de vestiging waar ik was, dus denk vandaag van fiets even naar een andere vestiging... Daar geen bordje meer bij het schap, "nee meneer, dat was tot en met gister".
Lees ik nu de folder online, is het gewoon tot en met vandaag
Nu geen zin meer om weer die kant op te gaan.
Geen idee, zo vaak kom ik er niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Jumbo aanbiedingen zijn toch altijd t/m dinsdag?
Dat staat er maarja MrMarten heeft toch geen zin om nog eens te gaan, dus maakt t eig ook niet meer uitquote:
Duh dat had ik gezien, maar klagen kan altijd en dan erop staan dat hij de aanbiedingsdingen op een later tijdstip voor de aanbiedingsprijs kan komen kopen (niet dat ik die moeite zou doen, maar als ik zo eens lees op internet zijn er mensen die er hun hobby van makenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat er maarja MrMarten heeft toch geen zin om nog eens te gaan, dus maakt t eig ook niet meer uit
bijna goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat er maarja MrMarten heeft toch geen zin om nog eens te gaan, dus maakt t eig ook niet meer uit
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja krijg je als je enkel de belangrijke delen eruit haalt
Telefoonnummers van fokkers opslaan onder hun nicknamequote:
Je moet wat als je steeds hun echte naam vergeetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Telefoonnummers van fokkers opslaan onder hun nickname
Yup, ligt er maar net aan hoelang of goed ik iemand ken. Sommige worden geupgradrquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van je bestelling.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dus. Internet en tv abo besteld. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn ingevoerde info. Allemaal leuk en aardig, maar niks over wanneer de modem gemonteerd gaat worden e.d.. Vraag me af of ik daar zelf achteraan moet gaan.
Dus het is een soort van status ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ligt er maar net aan hoelang of goed ik iemand ken. Sommige worden geupgradrsommigen blijven altijd onder beide namen staan
Geheugen uitbreidenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wat als je steeds hun echte naam vergeet
Goed dat je het zegt, zie nergens een mogelijkheid tot maken van een afspraak en zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van je bestelling.
Over de oplevering krijg je apart bericht als je bestelling verwerkt is.
Heb ik bij jou wel gedaan, inclusief dit als profielplaatje :quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |