Bij welke provider?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dus. Internet en tv abo besteld. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn ingevoerde info. Allemaal leuk en aardig, maar niks over wanneer de modem gemonteerd gaat worden e.d.. Vraag me af of ik daar zelf achteraan moet gaan.
Gvd, je hebt al 100 jaar mijn naamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik bij jou wel gedaan, inclusief dit als profielplaatje :
[ afbeelding ]
Weet ik, maar dan toch ben ik zo lomp dat ik het weer vergeetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gvd, je hebt al 100 jaar mijn naam
Incl mijn nu niet meer correcte adres
Volgens Zeelandnet zijn ze de betrouwbaarste internetleverancier. Of het een gevalletje 'Wij van WC-eend' is...quote:
Dat zijn ze allemaal op die manier denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Zeelandnet zijn ze de betrouwbaarste internetleverancier. Of het een gevalletje 'Wij van WC-eend' is...
Minder snel beugelflessen Grolsch in je keel leeggietenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan toch ben ik zo lomp dat ik het weer vergeet
Dat gaat al traag genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Minder snel beugelflessen Grolsch in je keel leeggieten
Dankquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat gaat al traag genoeg![]()
Maar speciaal voor jou heb ik het nu aangepast, en sta jij onder jouw echte naam in mijn telefoonboek
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal op die manier denk ik
Lijkt wel wat op die dronken Ierquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk als je thuis komt en er staat een pakketje op je te wachten
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:23 schreef Renesite het volgende:
Bijna thuis.
Mogelijk geflitst op de autobahn met 5km te hard na correctie. Grmbl.
Ik zou het niet weten. Zijn de snelheidsovertredingen daar veel goedkoper dan in Nederland?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef ArTiC het volgende:
5km/h te hard in DLD, dan krijg je er bijna geld bij zo goedkoop is dat
http://www.anwb.nl/bestem(...)_3&themaId=BEST_P_95quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zijn de snelheidsovertredingen daar veel goedkoper dan in Nederland?
Ik weet niet wat de overtredingen kosten in Nederland, en heb geen zin om het op te zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/bestem(...)_3&themaId=BEST_P_95
Buiten bebouwde kom tot 10km/h te hard: ¤10,-
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de overtredingen kosten in Nederland, en heb geen zin om het op te zoeken
Te triest voor woorden dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5km/h netto te hard op de snelweg: ¤30.-
Excl ¤7,- administratiekosten natuurlijk
Bavquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dus
P.S.
Wat voor soort/merk bier tapt men in jouw vogelenpiekkroeg?
Laten we dat maar niet doenquote:
Tietuh!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
Ben ik eens aan het zappen, komt ik bij het programma Adam zkt Eva
Tering wat triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |