Is echtquote:
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 isquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:40 schreef Juup© het volgende:
Bij gebrek aan HOG's, ga ik maar even Wolfenstein The New Order spelen
Snap ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 is
Dat was in 1992 ofzo? Toen gingen we nog niet naar de Mac. Die was hier volgens mij ook nergens in de buurt en ik lustte het nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beauty and the Beast figuren. En dan was je Happy Meal doos het decor
.
Graag gedaan:quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik baal echt zo enorm dat die er niet voor PS3 is
Zou wel kunnen, jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was in 1992 ofzo? Toen gingen we nog niet naar de Mac. Die was hier volgens mij ook nergens in de buurt en ik lustte het niet
Check.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ouders deden vroeger (nu nog niet) aan Micky D. Dus ik ging er pas heen toen ik te oud was voor Happy Meals.
O? die notifier in de taakbalk? Die doet het al heel lang niet meer bij mij, dit is nu even handiger.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Gmail heeft toch gewoon ingebouwde desktop notificaties? Heb je geen plugins voor nodig.
ah, die heb ik natuurlijk al... Niet wakker... Ik bedoelee die nieuwe The Old Blood ofzo, die is alleen voor PS4, Xbox one en pcquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan:
http://www.mediamarkt.nl/(...),512034,1283506.html
Die heb ik nog niet, even zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ah, die heb ik natuurlijk al... Niet wakker... Ik bedoelee die nieuwe The Old Blood ofzo, die is alleen voor PS4, Xbox one en pc
Nee gewoon in gmail zelf kun je desktop notificaties aanzetten bij de Labs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O? die notifier in de taakbalk? Die doet het al heel lang niet meer bij mij, dit is nu even handiger.
'al'quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was al uitverkocht toen wij besloten te willen gaan
Het bericht van uitverkocht kwam twee uur voordat wij besloten te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'al'
Is een paar dagen uitverkocht en de kaartverkoop loopt al maanden. Dat is niet 'al'
Zondequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het bericht van uitverkocht kwam twee uur voordat wij besloten te gaan.
Wilden het weerbericht afwachten en vervolgens werd vriendin beetje ziek, dus dat ook afwachten .
na vandaag weekend, vandaar vrijdagquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel lekker wat eten en drinken op een terras met dochterlief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |