Klinkt lachen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:55 schreef stbabylon het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH POKKE UNITTESTEN STERF!!!!
Nou, dat is het dus nietquote:
Ehmm ja, ik zou je willen helpen maar ik heb er geen verstand van, succes dan maar héquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat is het dus niet
Ik ben nu al twee dagen bezig om unittesten te fixen in een stuk dat ik niet heb aangeraakt. En die krengen zitten vol met willekeur. Nog een half uur en dan is er plots één per ongeluk verdwenen.
Probeer ik ook te doen. Maar ik weet niet waar de cloud staatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje geleden had ik al een glas cola over m'n agenda gegooid en nu ook nog een slok thee. Nee, goed leesbaar allemaal
Als ik al dat vocht over m'n telefoon had gegooid had ik niet zo vrolijk eenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer ik ook te doen. Maar ik weet niet waar de cloud staat
Geen ouderwetse agenda hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer ik ook te doen. Maar ik weet niet waar de cloud staat
Pas maar op dat je niet van de roltrap valt daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Pff even naar Haarlem toe. Gezellig door Adam CS
Ik heb een heel kleintje, maar het is zoveel overzichtelijker. En je kunt er zo lekker in kliederen.quote:
Op school had ik altijd van die boekwerken met 1 blz per dag, maar dan had ik totaal geen overzicht. Stond echt allemaal onzin in, maar amper huiswerkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een heel kleintje, maar het is zoveel overzichtelijker. En je kunt er zo lekker in kliederen.
Want dat doe jij altijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet van de roltrap valt daar.
Incl tokkie-ouders die boos worden als je er iets van zegt?quote:
Neuh, moeder doet haar best maar lukt niet echt. Ze maken nu aanstalten om in Hengelo uit te stappen. Ik heb gewoon de muziek wat harder gezetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl tokkie-ouders die boos worden als je er iets van zegt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |