Trusten jongedamequote:Op zondag 10 mei 2015 22:46 schreef Samzz het volgende:
Zo lekker nog een afleveringetje Mad Men kijken. Kan ik daarna lekker slapen.
Dat gaat wel lukken. Net even flink Franzbranntwein gesmeerd, die begint te werken voel ik.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Net even flink Franzbranntwein gesmeerd, die begint te werken voel ik.
En hoe dacht zij over jou?quote:Op maandag 11 mei 2015 02:31 schreef Cue_ het volgende:
Men mn avond is zoveel leuker dan verwacht. Leuk grietje leren kennen die ik dacht dat ze heel irritant was maar tis een schat van een mens![]()
Tijd vliegt
Ik had eigenlijk 42 verwacht maar dat stond er niet tussen....quote:
WA NOU?!??!?!!?quote:
Ik bracht alleen maar ff leven in de bouwerijquote:
Nu is iedereen verdrietigquote:Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bracht alleen maar ff leven in de bouwerij![]()
In bikini?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:10 schreef Tally het volgende:
Ik ben gewoon aanwezig op mijn werk. Wil best de tuin in
Sommige toch nog wel verrassend veelquote:
Hipster. Op je fixie en je haar in een knotje?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige toch nog wel verrassend veel![]()
Ik was gisteren weer in je stad. Op t terras bij Hanneke's Boom. Dat was wel een leuk plekje
's Avodns Melkweg.
Nee daar gaan nog wel wat diëten overheen voor ik me überhaupt in bikini durf te vertonen.quote:
Ik weet niet wat een fixie is, maar mijn haar was wel in een knotje jaquote:Op maandag 11 mei 2015 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hipster. Op je fixie en je haar in een knotje?
Dat zeggen alle hipsters. Dus gewoon een hipster.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een fixie is, maar mijn haar was wel in een knotje ja
Ben ook wel een mini hipstertje soms, on my own terms.
Ooh bij de klimmuur, daar kwam ik vorige week nog langs, zag er leuk uit.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige toch nog wel verrassend veel![]()
Ik was gisteren weer in je stad. Op t terras bij Hanneke's Boom. Dat was wel een leuk plekje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's Avonds Melkweg.
T maakt me werkelijk waar niet uit of ik t ben of nietquote:Op maandag 11 mei 2015 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeggen alle hipsters. Dus gewoon een hipster.
Ja daarquote:Op maandag 11 mei 2015 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh bij de klimmuur, daar kwam ik vorige week nog langs, zag er leuk uit.
Ik blijf lekker binnen, in de tuin is het uit de wind 29,2 graden Celsius en hier binnen 20,5.quote:
Tis flink warm idd.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik blijf lekker binnen, in de tuin is het uit de wind 29,2 graden Celsius en hier binnen 20,5.
Ik heb vanaf half 2 tot 4 uur heerlijk in de windstille patio in de zon gezetenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik blijf lekker binnen, in de tuin is het uit de wind 29,2 graden Celsius en hier binnen 20,5.
Ah, je werkt buiten vandaag?quote:
Je bent wat je draagt hequote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een fixie is, maar mijn haar was wel in een knotje ja
Ben ook wel een mini hipstertje soms, on my own terms.
Dus volgens onderstaand onderzoek zijn 36% van alle mannen boksers?quote:
Helaasquote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht even dat ik hierboven "negers" had gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |