Als t echt stervensdruk is en je moet staan, dan snap ik t.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik nietSnap dat je geen zin hebt in gillende kinderen, maar wat mensen die op normale toon wat bespreken in de spits is geen probleem denk ik dan, als ze verder nergens anders kunnen zitten.
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t echt stervensdruk is en je moet staan, dan snap ik t.
Is er gewoon zitplek dan mond houden
Ja dat is dus wel een probleem, daarom is er een stiltecoupé, waar je dus niet kleppende mensen hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik nietSnap dat je geen zin hebt in gillende kinderen, maar wat mensen die op normale toon wat bespreken in de spits is geen probleem denk ik dan, als ze verder nergens anders kunnen zitten.
Ik niet, mijn baas niet. Dus, bek dichtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.
Koop maar een autoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, mijn baas niet. Dus, bek dicht
En hoe weet je dat er nergens anders nog plek is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er beneden plek is en je gaat bewust boven in de stiltecoupé zitten dan moet je inderdaad je smoel houden, maar in de spits, als het stampdruk is en boven is nog wel plek, dan vind ik dat ze daar gewoon moeten kunnen zitten en mogen praten. Niet in de telefoon schreeuwen ofzo, maar dat vind ik sowieso asociaal, waar ze ook zitten.
Zet je koptelefoon maar opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga zelf rijden als je zo graag wil ouwehoeren
Daar lullen mensen doorheen en daarbij Stoor je met harde muziek anderen weer.quote:
Omdat je soms drie bakken bent doorgelopen, eerste klas mag je al niet zitten, ha, plek. O nee, kak, stiltecoupé.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe weet je dat er nergens anders nog plek is?
Regels Zijn regels, simpele zat. Of t nu druk is of niet.
e zouden er eig een boete op moeten zetten
Ik erger me gewoon niet aan alles wat los- en vastzit op openbare plekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar lullen mensen doorheen en daarbij Stoor je met harde muziek anderen weer.
Ik ben niet zo asociaal als jij
Dat weet ik als zittende in de stiltecoupe toch niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je soms drie bakken bent doorgelopen, eerste klas mag je al niet zitten, ha, plek. O nee, kak, stiltecoupé.
Sommige ouders danquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga zelf rijden als je zo graag wil ouwehoeren
Niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar lullen mensen doorheen en daarbij Stoor je met harde muziek anderen weer.
Ik ben niet zo asociaal als jij
Dan zal ik voortaan uit respect voor jou in de stiltecoupe in de spits ook m'n giegel houdenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan uit respect voor jou in de stiltecoupe in de spits ook m'n giegel houden
Hangt er vanaf wat voor pakketjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk als je thuis komt en er staat een pakketje op je te wachten
Ieder mens is wel eens asociaal, dusja ik ookquote:
Als het maar niet in de trein isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieder mens is wel eens asociaal, dusja ik ook![]()
En soms ben ik me er ook wel bewust van maar dan heb ik gewoon schijt aan iedereen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieder mens is wel eens asociaal, dusja ik ook![]()
En soms ben ik me er ook wel bewust van maar dan heb ik gewoon schijt aan iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |