Sainz is twee keer op 1 sec gekomen van Max, maar beide keren ging Max gelijk harder rijden en nam hij weer paar seconden afstandquote:
Ohja, twee ja. In ieder geval evenveel als Maxquote:Op zondag 10 mei 2015 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee. Stopte de tweede keer later dan Max en ging naar zacht.
idd ja. Het gebruik van de graphics dit jaar valt enorm vies tegenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:36 schreef Beach het volgende:
Valt me wel op weer eens een hele race zonder ook maar één keer onboard statistieken.
Reken maar dat hij tot de Max gaat. Er zit niet meer in die auto.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
met statistieken win je geen wedstrijden
met gaspedaal indrukken wel
Kak nu niet meerquote:Op zondag 10 mei 2015 15:38 schreef caspervc het volgende:
Lekker dat Bot en Rai tussen max en sainz zitten. Blijft het gat gelijk
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
Heb nog liever zo'n race als China van Max dan dit.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Nou Max is gewoon de betere van de 2 in de race. Qua pure racepace is Max gewoon een level beter dan Sainz. Top!
Je moet de bocht ook door, anders rijdt je in een rechte lijnquote:Op zondag 10 mei 2015 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
net zijn vader
die vloog ook overal door de bocht
Dit..quote:Op zondag 10 mei 2015 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
Het voorbij laten van Bottas en Raikkonen kostvMax zijn punt.
Dan kan het toch nog jammer zijn?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
net zijn vader
die vloog ook overal door de bocht
top 10quote:Op zondag 10 mei 2015 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
De motoren van de top negen moeten even allemaal ploffen nu
Kan je het niet handelen boi?quote:
ga weg gekquote:Op zondag 10 mei 2015 15:43 schreef Syntix het volgende:
Het wordt tijd dat Raikonen eens uit de bocht vliegt.
Eens. Ze hadden, zoals de bedoeling was, naar ground-effect moeten gaan in 2014. Alleen waren de teams er op tegen. Die wilden naast die motoren geen andere grote wijzigingen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kut DRS afschaffen. Het heeft niks met racen te maken
Jaquote:Op zondag 10 mei 2015 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz zou die plaats toch terug moeten geven?
10s penalty na de race dan maarquote:Op zondag 10 mei 2015 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz zou die plaats toch terug moeten geven?
Gelijkwaardig.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Sainz dus duidelijk beter dan Verstappen tot nu toe.
Als er al iemand naar Red Bull gaat is het Max. Veel minder ervaring, maar niet minder.quote:
Yep.quote:
50 minutenquote:
Sainz is Spaans, niet Roemeensquote:
Als ... Dan wel ... Olav zit er weer eens naast.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:46 schreef caspervc het volgende:
Sainz voor Kvyat
Sainz 5 sec penalty?
Dan valt ie achter max toch?
Het zijn gewoon de regels, knikkerquote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen ineens hopen op een straf voor Sainz, man man man
Nja, is logisch toch. Echt netjes was het nietquote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen ineens hopen op een straf voor Sainz, man man man
Daarvoor is hij veel te lang in de junior klassen gebleven.quote:
Niks dus, OlafGod heeft de beelden beoordeeldquote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben benieuwd wat de wedstrijdleiding doet...
Sainz prima gedaan en dit keer iig beter van Verstappen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef DeeBee het volgende:
We hebben genoeg gezien. Dit wordt inderdaad niks meer met Max.
Ja dat helpt, nóg harder door de bochtquote:Op zondag 10 mei 2015 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eens. Ze hadden, zoals de bedoeling was, naar ground-effect moeten gaan in 2014. Alleen waren de teams er op tegen. Die wilden naast die motoren geen andere grote wijzigingen.
Ik denk niks, anders had er wel "under investigation" op de computer gestaan.Wss gewoon plekje teruggeven.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben benieuwd wat de wedstrijdleiding doet...
Vandaar dat hij pas de laatste ronden Verstappen voorbij kon. Als hij echt sneller was had hij dat wel eerder gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef aesop het volgende:
Jammer van Max, onnodig ook. Had ie beter moeten doen, dat laten lappen.
Sainz leek vandaag de hele dag ook de iets snellere.
Dit dus. Ik zou 'em m'n Renault Twingo nog niet eens toevertrouwen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef DeeBee het volgende:
We hebben genoeg gezien. Dit wordt inderdaad niks meer met Max.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaar dat hij pas de laatste ronden Verstappen voorbij kon. Als hij echt sneller was had hij dat wel eerder gedaan.
Andere strategie dus lastig te vergelijken. Kan ook zijn dat strategie van Max geen goede keus was.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef kepler het volgende:
Zowel Sainz als Verstappen gewoon prima gereden, op 3 seconden van elkaarIk snap niet wat iedereen zo moeilijk doet hierover
Ook een mooie, straf voor Kvyat voor causing a collisionquote:Op zondag 10 mei 2015 15:50 schreef Jigzoz het volgende:
Mja, beetje matige race.
Benieuwd hoe dat gedoe met Sainz gaat aflopen, lijkt me een behoorlijk twijfelgevalletje. Misschien een race-incident, misschien fout van Sainz, misschien zelfs wel een fout van Kvyat.
Mag ook niet,want hij heeft nog geen rijbewijs.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou 'em m'n Renault Twingo nog niet eens toevertrouwen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook een mooie, straf voor Kvyat voor causing a collision
Ja, zo kun je natuurlijk over alles gissen. ''Het is zonnig maar misschien gaat het wel regenen, de kans dat het gaat sneeuwen zit er ook nog enigszins in''quote:Op zondag 10 mei 2015 15:50 schreef Jigzoz het volgende:
Mja, beetje matige race.
Benieuwd hoe dat gedoe met Sainz gaat aflopen, lijkt me een behoorlijk twijfelgevalletje. Misschien een race-incident, misschien fout van Sainz, misschien zelfs wel een fout van Kvyat.
Niets is onmogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook een mooie, straf voor Kvyat voor causing a collision
Ze starten naast elkaar en eindigen praktisch naast elkaar. Dus gewoon allebei het maximale uit de auto gehaaldquote:Op zondag 10 mei 2015 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Andere strategie dus lastig te vergelijken. Kan ook zijn dat strategie van Max geen goede keus was.
Kvyat blokkeert en rijdt tegen Sainz aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef Geralt het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Kvyat zat daar aan de binnenkant en Sainz was er zeker niet voorbij. Vervolgens buiten de baan terecht gekomen, in een bocht waar hij het buitenom sowieso niet gered had, en er voor gebleven.
Ik denk dat ze hem terug zetten.
In eerste instantie dacht ik: dom van Sainz! Maar bij de replay werd duidelijk dat Kvyat ook niet helemaal zuiver zat.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, zo kun je natuurlijk over alles gissen. ''Het is zonnig maar misschien gaat het wel regenen, de kans dat het gaat sneeuwen zit er ook nog enigsinds in''
Ze zijn gewoon op een ronde gereden door Kimi die achter hun begon.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef kepler het volgende:
Zowel Sainz als Verstappen gewoon prima gereden, op 3 seconden van elkaarIk snap niet wat iedereen zo moeilijk doet hierover
Ja en? Sainz was er niet voorbij.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat blokkeert en rijdt tegen Sainz aan.
Precies! Dan kan dat een race-incident zijn, maar geen idee hoe ze er verder over gaan oordelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat blokkeert en rijdt tegen Sainz aan.
Valt mee dat ie zn ketting niet om heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Onrespectvolle Hamilton weer op het podiumMuh glassus
Dan kunnen Sainz en Verstappen WEL kwalificeren en Kimi met de snellere auto duidelijk niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon op een ronde gereden door Kimi die achter hun begon.
Klopt, in race-afstelling is de Toro Rosso niet zo snel blijkbaar. Je kan alleen teamgenoten direct vergelijken en als ze naast elkaar kwalificeren en naast elkaar finishen dan halen ze gewoon beide het maximale uit de autoquote:Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon op een ronde gereden door Kimi die achter hun begon.
Buiten de baan om. Dat mag niet zover ik weet. Of ik keek niet goed. Dat kan ook.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef alwaysonhold het volgende:
Max wordt de oren gewassen door Sainz. Pijnlijk dit, had dit niet verwacht.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben d'r naam kwijt, maar ze maakt weleens ontbijt voor me.
Olafje zal wel een blauwtje bij d'r hebben gelopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat Mol spottend over haar deed, godsamme zeker jaloezie dat hij niet zo'n lekkere stoot zal geven.
Screencaps aub...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:00 schreef Fer het volgende:
Ik kijk met 8 minuten vertraging, wacht vol spanning.
Nope, signs.quote:
Slechte verliezersquote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef Jigzoz het volgende:
Geen bellen met Verstappen vandaag, vermoed ik.
Had je wat anders verwacht dan? Ze hadden de langzaamste snelheid van alle teams op Manor na. Ze hebben gewoon de Monaco setup alvast geprobeerd :pquote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon een slechte race van Toro Rosso na een goede kwalificatie, Red Bull en Lotus heeft ze ingehaald in race pace.
En je denkt dat dat een slechte eigenschap is in de F1quote:
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En je denkt dat dat geen slechte eigenschap is in de F1Ach ja, wat ben je ook met een winnaars mentaliteit op topniveau
Daarmee kwalificeerden ze zich wel als 5 en 6. Dus dat is niet het probleem. Lotus en Red Bull waren over een heel rondje beter, niet alleen het rechte stuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Ze hadden de langzaamste snelheid van alle teams op Manor na. Ze hebben gewoon de Monaco setup alvast geprobeerd :p
Het was volledig door DRS dat Max en Sainz zover terug vielen. In de bochten bleven ze flink bij hoor, mja ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Maar als je een halve seconde of meer verliest in de DRS zones dan ben je gezienquote:Op zondag 10 mei 2015 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarmee kwalificeerden ze zich wel als 5 en 6. Dus dat is niet het probleem. Lotus en Red Bull waren over een heel rondje beter, niet alleen het rechte stuk.
In de eerste twee rondes werden ze ook al ingehaald op het rechte stuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:10 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het was volledig door DRS dat Max en Sainz zover terug vielen. In de bochten bleven ze flink bij hoor, mja ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Maar als je een halve seconde of meer verliest in de DRS zones dan ben je gezien
Betrouwbaardere auto's, minder gravel traps en minder kamikazepiloten.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
vroeger viel de helft van het race peloton uit
waarom gebeurt dat niet meer
wat een kut race zeg
LOLquote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Olaf Mol: "Ja die vrouw weet er niks van en krijgt wat intelligente vragen via een oortje."
Google Maria Serrat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer dan jij weet Molletje.
Wie niet he, wie niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Olaf Mol: "Ja die vrouw weet er niks van en krijgt wat intelligente vragen via een oortje."
Google Maria Serrat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer dan jij weet Molletje.
Lelijker dan mn eigen wijf lieve schatje in elk gevalquote:Op zondag 10 mei 2015 16:17 schreef Vriezzer het volgende:
Pff.. aan de reacties te lezen hier dacht ik dat er een enorm lekker wijf op het podium stond. Dit is toch gewoon middelmaat die je op iedere straathoek tegen kunt komen?
Ja?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weltschmerz: kom er maar in [ afbeelding ]
Hmm, daar heb je een punt.quote:
ik vond die opmerking waar ik reageerde wel in jouw straatje passen:quote:
Teleurstellend. Op deze manier komt het over dat hij alleen interview wil geven als de schuld van zijn falen bij anderen liggen.quote:
Max heeft zijn genen, dat komt niet meer goed met die jongen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Jos moet zo ver mogelijk wegblijven van de races, zal niet lang duren voor zijn eeuwige tokkiegedrag gaat afgeven op Max.
Hoezo dat?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik vond die opmerking waar ik reageerde wel in jouw straatje passen:
SPT / 2015 Formula 1 GP's #36 - GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI
En waarom vinden ze dat?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Herbert en Hill die vinden dat Lynn een plaatsje in de F1 net wat meer verdiend dan Stoffel
Max is een lief wasbeertje. Jos is een amoebe.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Max heeft zijn genen, dat komt niet meer goed met die jongen.
"He already gives Stoffel a run for his money"quote:
Ze moeten gewoon hun roze bril afzettenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"He already gives Stoffel a run for his money"
Euh... Ja, dat doet Maldonado ook weleens bij Grosjean.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"He already gives Stoffel a run for his money"
inderdaad, het Britse geslijm liep over mijn tv heenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun roze bril afzetten
zullen we het erop houden dat de Britten bij Sky een beetje chauvenistisch zjnn wat betreft Lynn.....quote:Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Euh... Ja, dat doet Maldonado ook weleens bij Grosjean.
Ach, in Nederland rukten we ons ook de blaren op de eikel bij de gedachte dat Frijns naar de F1 zou gaan...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
inderdaad, het Britse geslijm liep over mijn tv heen
Beetje hetzelfde wat wij bij Max zijnquote:Op zondag 10 mei 2015 16:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zullen we het erop houden dat de Britten bij Sky een beetje chauvenistisch zjnn wat betreft Lynn.....
dat jij niets snapt ligt meer aan jouw mentale capaciteiten....quote:Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van, maar dat is wel vaker zo bij Sinister.
omdat je regelmatig preekt over de "F1 als bedrijf wat verdacht verdacht veel lijkt op een spelletje/sport"...quote:
Gaat niet goed komen zo. Jos oprotten op de circuits zeg ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aarfige discussie te hebben in het motorhome
En dat is natuurlijk weer eens nergens terug te zien...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aarfige discussie te hebben in het motorhome
"Hey Franz, wil je bij de volgende race even de motor van Sainz latten ploffen, of gewoon een remleidingkje losdraaien?"quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aardige discussie te hebben in het motorhome
Ik denk dat het bijna tijd wordt dat Jos wat meer afstand neemtquote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Waar bemoeit die man zich meequote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die man zich meeflikker alsjeblieft op met die vent.
Gaat niet gebeuren. Tost is te belangrijk voor Torro Rosso.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die man zich meeflikker alsjeblieft op met die vent.
Ik vind dit geen leuke grap, Jos moet opkanjeren.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tost is te belangrijk voor Torro Rosso.
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke grap, Jos moet opkanjeren.
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat je regelmatig preekt over de "F1 als bedrijf wat verdacht verdacht veel lijkt op een spelletje/sport"...
Dacht toch wel dat je dt zou begrijpen.
Precies!quote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.
Ecclestone is eindbaas, god en zal ons allemaal overleven.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Als het aan Jos lag kreeg P1-P10 1min tijdstraf.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?
TR zal wellicht geen gezeik willen maken over dat incidentje met Sainz en Kvyat omwille van hun punt. Jos wil dat misschien wel, want dan is dat punt van Max. Daar zal het allicht over gegaan zijn, maargoed, dat is koffiedik kijken. Je weet niet waar het over gaat en dus kan je (en wij) daar niet over oordelen verder.
Zal erover zijn gegaan dat de motor van Sainz de laatste rondes minder werd geknepen, en hij daarom Verstappen zo makkelijk voorbij kon en een groot gat kon trekken.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Tuurlijk wil TR geen gezeik over dat incidentje, want een 9e plek voor Sainz is beter voor het team dan een 10e plek voor Max.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?
TR zal wellicht geen gezeik willen maken over dat incidentje met Sainz en Kvyat omwille van hun punt. Jos wil dat misschien wel, want dan is dat punt van Max. Daar zal het allicht over gegaan zijn, maargoed, dat is koffiedik kijken. Je weet niet waar het over gaat en dus kan je (en wij) daar niet over oordelen verder.
Zeggen enkel sukkels die niks van racen afweten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was weg, wat is dat nu met een mogelijke penalty voor Sainz??
Ik heb vernomen dat RBR protest heeft ingediendquote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Buiten de baan Kvyat ingehaald, maar hij werd geraakt door Kvyat.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos oogt dan ook vrij snel kwaadquote:Op zondag 10 mei 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.
idd, maar al "nee" schuddend en zijn hoofd wegdraaien terwijl Tost iets uitlegt is meestal niet een teken van kalmtequote:
Toffe coureur hoor en een uitstekende coach, blijkt. Maar wel een beetje een moeilijke persoonlijkheid.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:45 schreef Beach het volgende:
Ik word niet goed van altijd dat gezeik op Jos.
Ik ben ook een moeilijke persoonlijkheid. Ik ben geen toffe coureur en ook geen uitstekende coach. Sterker nog, ik ben helemaal geen coureur en ook geen coach.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toffe coureur hoor en een uitstekende coach, blijkt. Maar wel een beetje een moeilijke persoonlijkheid.
Dat bedoelde ik ook meer naar de rest toe die wel een oordeel klaar had, maar dan door het bericht waarover het ging te quoten ofzo zegmaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.
Hoe dan ook hoop ik dat Sainz wel zo pienter i geweest om op de boordradio direct te vragen of hij die plek moet teruggeven. En dan met het oog op de toekomst. Dat het team zegt ok we kijken na de race wel zal allemaal wel, maar dit is wel een punt afpakken van je baas zegmaar. Dus als ie verstandig geweest is heeft ie wel gewoon gevraagd of de plek terugmoest zodat RB dat ook weet zegmaarquote:Op zondag 10 mei 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat RBR protest heeft ingediend
Zou het ook wel lullig vinden als Sainz vijf seconden krijgt ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe dan ook hoop ik dat Sainz wel zo pienter i geweest om op de boordradio direct te vragen of hij die plek moet teruggeven. En dan met het oog op de toekomst. Dat het team zegt ok we kijken na de race wel zal allemaal wel, maar dit is wel een punt afpakken van je baas zegmaar. Dus als ie verstandig geweest is heeft ie wel gewoon gevraagd of de plek terugmoest zodat RB dat ook weet zegmaar
Flink onderdoen vind ik een groot woord. Groter dan dit was. Als Sainz 10de was geëindigd, had je dit dan ook flink onderdoen genoemd?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:59 schreef JohnB52 het volgende:
Nou ja Max heeft gewoon flink onder gedaan ten opzichte van Sainz.
Had ie er maar voor moeten blijven;-)
Dat is niet echt RBR-style. Dat is vooral jezelf iets toe-eigenen en vervolgens verbolgen reageren wanneer het je weer wordt afgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe dan ook hoop ik dat Sainz wel zo pienter i geweest om op de boordradio direct te vragen of hij die plek moet teruggeven. En dan met het oog op de toekomst. Dat het team zegt ok we kijken na de race wel zal allemaal wel, maar dit is wel een punt afpakken van je baas zegmaar. Dus als ie verstandig geweest is heeft ie wel gewoon gevraagd of de plek terugmoest zodat RB dat ook weet zegmaar
Olav is geweldig!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sinds lange tijd een formule 1 race helemaal gezien. Deze race vond ik te saai ik heb 1 ding gemist dat is het echt racen wat bij de formule 1 hoort. Het inhalen ging allemaal kunstmatig dat de DTM DRS heeft snap ik wel maar bij de formule 1 hoort dit niet thuis. En de formule 1 heeft te veel regels waardoor racen niet echt mogelijk is zoals het banden regel of de brandstof besparing.
Olav Mol kan beter kan stoppen of iemand moet naast hem zitten. Zijn tijd is helaas voorbij mist veel dingen. Het is jammer maar hij heeft vroeger wel super gedaan en is er ook altijd erbij.
Gelukkig is volgende week de Moto GP waar was actie is zonder kunstmatige inhalen of rare regels.
Hopelijk zien we je dan ook niet meer terug in dit topicquote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sinds lange tijd een formule 1 race helemaal gezien. Deze race vond ik te saai ik heb 1 ding gemist dat is het echt racen wat bij de formule 1 hoort. Het inhalen ging allemaal kunstmatig dat de DTM DRS heeft snap ik wel maar bij de formule 1 hoort dit niet thuis. En de formule 1 heeft te veel regels waardoor racen niet echt mogelijk is zoals het banden regel of de brandstof besparing.
Olav Mol kan beter kan stoppen of iemand moet naast hem zitten. Zijn tijd is helaas voorbij mist veel dingen. Het is jammer maar hij heeft vroeger wel super gedaan en is er ook altijd erbij.
Gelukkig is volgende week de Moto GP waar was actie is zonder kunstmatige inhalen of rare regels.
Hij miste vroeger ook veel dingen, begrip van de sport en waarnemingsvermogen bijvoorbeeld. Ze probeerden er toen wel echt wat van te maken en het enthousiasme was aanstekelijk, maar ik zat me toen ook al blauw te ergeren aan die onzinwaterval.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
omdat hij niet binnen een seconde van zijn voorganger zat.quote:
Is dat serieus een regel?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:11 schreef WEST het volgende:
omdat hij niet binnen een seconde van zijn voorganger zat.
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef hmmmz het volgende:
Minder vermogen op het rechte stuk is op Monaco een minder groot nadeel. Daar gaat STR het goed doen.
Komt wel goed bij Renault, het is alleen de vraag wanneer met al die rare regels.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |