Nope, signs.quote:
Slechte verliezersquote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef Jigzoz het volgende:
Geen bellen met Verstappen vandaag, vermoed ik.
Had je wat anders verwacht dan? Ze hadden de langzaamste snelheid van alle teams op Manor na. Ze hebben gewoon de Monaco setup alvast geprobeerd :pquote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon een slechte race van Toro Rosso na een goede kwalificatie, Red Bull en Lotus heeft ze ingehaald in race pace.
En je denkt dat dat een slechte eigenschap is in de F1quote:
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En je denkt dat dat geen slechte eigenschap is in de F1Ach ja, wat ben je ook met een winnaars mentaliteit op topniveau
Daarmee kwalificeerden ze zich wel als 5 en 6. Dus dat is niet het probleem. Lotus en Red Bull waren over een heel rondje beter, niet alleen het rechte stuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Ze hadden de langzaamste snelheid van alle teams op Manor na. Ze hebben gewoon de Monaco setup alvast geprobeerd :p
Het was volledig door DRS dat Max en Sainz zover terug vielen. In de bochten bleven ze flink bij hoor, mja ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Maar als je een halve seconde of meer verliest in de DRS zones dan ben je gezienquote:Op zondag 10 mei 2015 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarmee kwalificeerden ze zich wel als 5 en 6. Dus dat is niet het probleem. Lotus en Red Bull waren over een heel rondje beter, niet alleen het rechte stuk.
In de eerste twee rondes werden ze ook al ingehaald op het rechte stuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:10 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het was volledig door DRS dat Max en Sainz zover terug vielen. In de bochten bleven ze flink bij hoor, mja ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Maar als je een halve seconde of meer verliest in de DRS zones dan ben je gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |