dat jij niets snapt ligt meer aan jouw mentale capaciteiten....quote:Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van, maar dat is wel vaker zo bij Sinister.
omdat je regelmatig preekt over de "F1 als bedrijf wat verdacht verdacht veel lijkt op een spelletje/sport"...quote:
Gaat niet goed komen zo. Jos oprotten op de circuits zeg ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aarfige discussie te hebben in het motorhome
En dat is natuurlijk weer eens nergens terug te zien...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aarfige discussie te hebben in het motorhome
"Hey Franz, wil je bij de volgende race even de motor van Sainz latten ploffen, of gewoon een remleidingkje losdraaien?"quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aardige discussie te hebben in het motorhome
Ik denk dat het bijna tijd wordt dat Jos wat meer afstand neemtquote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Waar bemoeit die man zich meequote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die man zich meeflikker alsjeblieft op met die vent.
Gaat niet gebeuren. Tost is te belangrijk voor Torro Rosso.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die man zich meeflikker alsjeblieft op met die vent.
Ik vind dit geen leuke grap, Jos moet opkanjeren.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tost is te belangrijk voor Torro Rosso.
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke grap, Jos moet opkanjeren.
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat je regelmatig preekt over de "F1 als bedrijf wat verdacht verdacht veel lijkt op een spelletje/sport"...
Dacht toch wel dat je dt zou begrijpen.
Precies!quote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.
Ecclestone is eindbaas, god en zal ons allemaal overleven.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Als het aan Jos lag kreeg P1-P10 1min tijdstraf.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?
TR zal wellicht geen gezeik willen maken over dat incidentje met Sainz en Kvyat omwille van hun punt. Jos wil dat misschien wel, want dan is dat punt van Max. Daar zal het allicht over gegaan zijn, maargoed, dat is koffiedik kijken. Je weet niet waar het over gaat en dus kan je (en wij) daar niet over oordelen verder.
Zal erover zijn gegaan dat de motor van Sainz de laatste rondes minder werd geknepen, en hij daarom Verstappen zo makkelijk voorbij kon en een groot gat kon trekken.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Tuurlijk wil TR geen gezeik over dat incidentje, want een 9e plek voor Sainz is beter voor het team dan een 10e plek voor Max.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?
TR zal wellicht geen gezeik willen maken over dat incidentje met Sainz en Kvyat omwille van hun punt. Jos wil dat misschien wel, want dan is dat punt van Max. Daar zal het allicht over gegaan zijn, maargoed, dat is koffiedik kijken. Je weet niet waar het over gaat en dus kan je (en wij) daar niet over oordelen verder.
Zeggen enkel sukkels die niks van racen afweten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was weg, wat is dat nu met een mogelijke penalty voor Sainz??
Ik heb vernomen dat RBR protest heeft ingediendquote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Buiten de baan Kvyat ingehaald, maar hij werd geraakt door Kvyat.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |