Betrouwbaardere auto's, minder gravel traps en minder kamikazepiloten.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
vroeger viel de helft van het race peloton uit
waarom gebeurt dat niet meer
wat een kut race zeg
LOLquote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Olaf Mol: "Ja die vrouw weet er niks van en krijgt wat intelligente vragen via een oortje."
Google Maria Serrat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer dan jij weet Molletje.
Wie niet he, wie niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Olaf Mol: "Ja die vrouw weet er niks van en krijgt wat intelligente vragen via een oortje."
Google Maria Serrat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer dan jij weet Molletje.
Lelijker dan mn eigen wijf lieve schatje in elk gevalquote:Op zondag 10 mei 2015 16:17 schreef Vriezzer het volgende:
Pff.. aan de reacties te lezen hier dacht ik dat er een enorm lekker wijf op het podium stond. Dit is toch gewoon middelmaat die je op iedere straathoek tegen kunt komen?
Ja?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weltschmerz: kom er maar in [ afbeelding ]
Hmm, daar heb je een punt.quote:
ik vond die opmerking waar ik reageerde wel in jouw straatje passen:quote:
Teleurstellend. Op deze manier komt het over dat hij alleen interview wil geven als de schuld van zijn falen bij anderen liggen.quote:
Max heeft zijn genen, dat komt niet meer goed met die jongen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Jos moet zo ver mogelijk wegblijven van de races, zal niet lang duren voor zijn eeuwige tokkiegedrag gaat afgeven op Max.
Hoezo dat?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik vond die opmerking waar ik reageerde wel in jouw straatje passen:
SPT / 2015 Formula 1 GP's #36 - GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI
En waarom vinden ze dat?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Herbert en Hill die vinden dat Lynn een plaatsje in de F1 net wat meer verdiend dan Stoffel
Max is een lief wasbeertje. Jos is een amoebe.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Max heeft zijn genen, dat komt niet meer goed met die jongen.
"He already gives Stoffel a run for his money"quote:
Ze moeten gewoon hun roze bril afzettenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"He already gives Stoffel a run for his money"
Euh... Ja, dat doet Maldonado ook weleens bij Grosjean.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"He already gives Stoffel a run for his money"
inderdaad, het Britse geslijm liep over mijn tv heenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun roze bril afzetten
zullen we het erop houden dat de Britten bij Sky een beetje chauvenistisch zjnn wat betreft Lynn.....quote:Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Euh... Ja, dat doet Maldonado ook weleens bij Grosjean.
Ach, in Nederland rukten we ons ook de blaren op de eikel bij de gedachte dat Frijns naar de F1 zou gaan...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
inderdaad, het Britse geslijm liep over mijn tv heen
Beetje hetzelfde wat wij bij Max zijnquote:Op zondag 10 mei 2015 16:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zullen we het erop houden dat de Britten bij Sky een beetje chauvenistisch zjnn wat betreft Lynn.....
dat jij niets snapt ligt meer aan jouw mentale capaciteiten....quote:Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van, maar dat is wel vaker zo bij Sinister.
omdat je regelmatig preekt over de "F1 als bedrijf wat verdacht verdacht veel lijkt op een spelletje/sport"...quote:
Gaat niet goed komen zo. Jos oprotten op de circuits zeg ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aarfige discussie te hebben in het motorhome
En dat is natuurlijk weer eens nergens terug te zien...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aarfige discussie te hebben in het motorhome
"Hey Franz, wil je bij de volgende race even de motor van Sainz latten ploffen, of gewoon een remleidingkje losdraaien?"quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aardige discussie te hebben in het motorhome
Ik denk dat het bijna tijd wordt dat Jos wat meer afstand neemtquote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Waar bemoeit die man zich meequote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die man zich meeflikker alsjeblieft op met die vent.
Gaat niet gebeuren. Tost is te belangrijk voor Torro Rosso.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die man zich meeflikker alsjeblieft op met die vent.
Ik vind dit geen leuke grap, Jos moet opkanjeren.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tost is te belangrijk voor Torro Rosso.
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke grap, Jos moet opkanjeren.
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat je regelmatig preekt over de "F1 als bedrijf wat verdacht verdacht veel lijkt op een spelletje/sport"...
Dacht toch wel dat je dt zou begrijpen.
Precies!quote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |