Het zijn gewoon de regels, knikkerquote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen ineens hopen op een straf voor Sainz, man man man
Nja, is logisch toch. Echt netjes was het nietquote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen ineens hopen op een straf voor Sainz, man man man
Daarvoor is hij veel te lang in de junior klassen gebleven.quote:
Niks dus, OlafGod heeft de beelden beoordeeldquote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben benieuwd wat de wedstrijdleiding doet...
Sainz prima gedaan en dit keer iig beter van Verstappen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef DeeBee het volgende:
We hebben genoeg gezien. Dit wordt inderdaad niks meer met Max.
Ja dat helpt, nóg harder door de bochtquote:Op zondag 10 mei 2015 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eens. Ze hadden, zoals de bedoeling was, naar ground-effect moeten gaan in 2014. Alleen waren de teams er op tegen. Die wilden naast die motoren geen andere grote wijzigingen.
Ik denk niks, anders had er wel "under investigation" op de computer gestaan.Wss gewoon plekje teruggeven.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben benieuwd wat de wedstrijdleiding doet...
Vandaar dat hij pas de laatste ronden Verstappen voorbij kon. Als hij echt sneller was had hij dat wel eerder gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef aesop het volgende:
Jammer van Max, onnodig ook. Had ie beter moeten doen, dat laten lappen.
Sainz leek vandaag de hele dag ook de iets snellere.
Dit dus. Ik zou 'em m'n Renault Twingo nog niet eens toevertrouwen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:47 schreef DeeBee het volgende:
We hebben genoeg gezien. Dit wordt inderdaad niks meer met Max.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaar dat hij pas de laatste ronden Verstappen voorbij kon. Als hij echt sneller was had hij dat wel eerder gedaan.
Andere strategie dus lastig te vergelijken. Kan ook zijn dat strategie van Max geen goede keus was.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef kepler het volgende:
Zowel Sainz als Verstappen gewoon prima gereden, op 3 seconden van elkaarIk snap niet wat iedereen zo moeilijk doet hierover
Ook een mooie, straf voor Kvyat voor causing a collisionquote:Op zondag 10 mei 2015 15:50 schreef Jigzoz het volgende:
Mja, beetje matige race.
Benieuwd hoe dat gedoe met Sainz gaat aflopen, lijkt me een behoorlijk twijfelgevalletje. Misschien een race-incident, misschien fout van Sainz, misschien zelfs wel een fout van Kvyat.
Mag ook niet,want hij heeft nog geen rijbewijs.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou 'em m'n Renault Twingo nog niet eens toevertrouwen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook een mooie, straf voor Kvyat voor causing a collision
Ja, zo kun je natuurlijk over alles gissen. ''Het is zonnig maar misschien gaat het wel regenen, de kans dat het gaat sneeuwen zit er ook nog enigszins in''quote:Op zondag 10 mei 2015 15:50 schreef Jigzoz het volgende:
Mja, beetje matige race.
Benieuwd hoe dat gedoe met Sainz gaat aflopen, lijkt me een behoorlijk twijfelgevalletje. Misschien een race-incident, misschien fout van Sainz, misschien zelfs wel een fout van Kvyat.
Niets is onmogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook een mooie, straf voor Kvyat voor causing a collision
Ze starten naast elkaar en eindigen praktisch naast elkaar. Dus gewoon allebei het maximale uit de auto gehaaldquote:Op zondag 10 mei 2015 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Andere strategie dus lastig te vergelijken. Kan ook zijn dat strategie van Max geen goede keus was.
Kvyat blokkeert en rijdt tegen Sainz aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef Geralt het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Kvyat zat daar aan de binnenkant en Sainz was er zeker niet voorbij. Vervolgens buiten de baan terecht gekomen, in een bocht waar hij het buitenom sowieso niet gered had, en er voor gebleven.
Ik denk dat ze hem terug zetten.
In eerste instantie dacht ik: dom van Sainz! Maar bij de replay werd duidelijk dat Kvyat ook niet helemaal zuiver zat.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, zo kun je natuurlijk over alles gissen. ''Het is zonnig maar misschien gaat het wel regenen, de kans dat het gaat sneeuwen zit er ook nog enigsinds in''
Ze zijn gewoon op een ronde gereden door Kimi die achter hun begon.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef kepler het volgende:
Zowel Sainz als Verstappen gewoon prima gereden, op 3 seconden van elkaarIk snap niet wat iedereen zo moeilijk doet hierover
Ja en? Sainz was er niet voorbij.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat blokkeert en rijdt tegen Sainz aan.
Precies! Dan kan dat een race-incident zijn, maar geen idee hoe ze er verder over gaan oordelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat blokkeert en rijdt tegen Sainz aan.
Valt mee dat ie zn ketting niet om heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Onrespectvolle Hamilton weer op het podiumMuh glassus
Dan kunnen Sainz en Verstappen WEL kwalificeren en Kimi met de snellere auto duidelijk niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon op een ronde gereden door Kimi die achter hun begon.
Klopt, in race-afstelling is de Toro Rosso niet zo snel blijkbaar. Je kan alleen teamgenoten direct vergelijken en als ze naast elkaar kwalificeren en naast elkaar finishen dan halen ze gewoon beide het maximale uit de autoquote:Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon op een ronde gereden door Kimi die achter hun begon.
Buiten de baan om. Dat mag niet zover ik weet. Of ik keek niet goed. Dat kan ook.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:48 schreef alwaysonhold het volgende:
Max wordt de oren gewassen door Sainz. Pijnlijk dit, had dit niet verwacht.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben d'r naam kwijt, maar ze maakt weleens ontbijt voor me.
Olafje zal wel een blauwtje bij d'r hebben gelopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat Mol spottend over haar deed, godsamme zeker jaloezie dat hij niet zo'n lekkere stoot zal geven.
Screencaps aub...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:00 schreef Fer het volgende:
Ik kijk met 8 minuten vertraging, wacht vol spanning.
Nope, signs.quote:
Slechte verliezersquote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef Jigzoz het volgende:
Geen bellen met Verstappen vandaag, vermoed ik.
Had je wat anders verwacht dan? Ze hadden de langzaamste snelheid van alle teams op Manor na. Ze hebben gewoon de Monaco setup alvast geprobeerd :pquote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon een slechte race van Toro Rosso na een goede kwalificatie, Red Bull en Lotus heeft ze ingehaald in race pace.
En je denkt dat dat een slechte eigenschap is in de F1quote:
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En je denkt dat dat geen slechte eigenschap is in de F1Ach ja, wat ben je ook met een winnaars mentaliteit op topniveau
Daarmee kwalificeerden ze zich wel als 5 en 6. Dus dat is niet het probleem. Lotus en Red Bull waren over een heel rondje beter, niet alleen het rechte stuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Ze hadden de langzaamste snelheid van alle teams op Manor na. Ze hebben gewoon de Monaco setup alvast geprobeerd :p
Het was volledig door DRS dat Max en Sainz zover terug vielen. In de bochten bleven ze flink bij hoor, mja ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Maar als je een halve seconde of meer verliest in de DRS zones dan ben je gezienquote:Op zondag 10 mei 2015 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarmee kwalificeerden ze zich wel als 5 en 6. Dus dat is niet het probleem. Lotus en Red Bull waren over een heel rondje beter, niet alleen het rechte stuk.
In de eerste twee rondes werden ze ook al ingehaald op het rechte stuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:10 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het was volledig door DRS dat Max en Sainz zover terug vielen. In de bochten bleven ze flink bij hoor, mja ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Maar als je een halve seconde of meer verliest in de DRS zones dan ben je gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |