Ecclestone is eindbaas, god en zal ons allemaal overleven.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Dat is meer in het kader dat Ecclestone wordt afgerekend alsof het een soort Blatter is, terwijl het gewoon zijn eigen bedrijf is dat hij heeft groot gemaakt.
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aardige discussie te hebben in het motorhome
Als het aan Jos lag kreeg P1-P10 1min tijdstraf.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?
TR zal wellicht geen gezeik willen maken over dat incidentje met Sainz en Kvyat omwille van hun punt. Jos wil dat misschien wel, want dan is dat punt van Max. Daar zal het allicht over gegaan zijn, maargoed, dat is koffiedik kijken. Je weet niet waar het over gaat en dus kan je (en wij) daar niet over oordelen verder.
Zal erover zijn gegaan dat de motor van Sainz de laatste rondes minder werd geknepen, en hij daarom Verstappen zo makkelijk voorbij kon en een groot gat kon trekken.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Oei, Franz Tost en Jos leken een aardige discussie te hebben in het motorhome
Tuurlijk wil TR geen gezeik over dat incidentje, want een 9e plek voor Sainz is beter voor het team dan een 10e plek voor Max.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fragment niet gezien, maar is dit niet een beetje oordelen zonder te weten waar het precies over ging? Qua context enzo?
TR zal wellicht geen gezeik willen maken over dat incidentje met Sainz en Kvyat omwille van hun punt. Jos wil dat misschien wel, want dan is dat punt van Max. Daar zal het allicht over gegaan zijn, maargoed, dat is koffiedik kijken. Je weet niet waar het over gaat en dus kan je (en wij) daar niet over oordelen verder.
Zeggen enkel sukkels die niks van racen afweten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was weg, wat is dat nu met een mogelijke penalty voor Sainz??
Ik heb vernomen dat RBR protest heeft ingediendquote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Buiten de baan Kvyat ingehaald, maar hij werd geraakt door Kvyat.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos oogt dan ook vrij snel kwaadquote:Op zondag 10 mei 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.
idd, maar al "nee" schuddend en zijn hoofd wegdraaien terwijl Tost iets uitlegt is meestal niet een teken van kalmtequote:
Toffe coureur hoor en een uitstekende coach, blijkt. Maar wel een beetje een moeilijke persoonlijkheid.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:45 schreef Beach het volgende:
Ik word niet goed van altijd dat gezeik op Jos.
Ik ben ook een moeilijke persoonlijkheid. Ik ben geen toffe coureur en ook geen uitstekende coach. Sterker nog, ik ben helemaal geen coureur en ook geen coach.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toffe coureur hoor en een uitstekende coach, blijkt. Maar wel een beetje een moeilijke persoonlijkheid.
Dat bedoelde ik ook meer naar de rest toe die wel een oordeel klaar had, maar dan door het bericht waarover het ging te quoten ofzo zegmaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik oordeel toch ook niet, het enige wat ik zeg is "leken een aardige discussie hebben". Andere bevooroordeelde users hebben dan weer direct een opmerking klaarliggen. Het enige wat ik kan melden is dat Tost aardige handbewegingen aan het maken was en Jos oogde kwaad.
Hoe dan ook hoop ik dat Sainz wel zo pienter i geweest om op de boordradio direct te vragen of hij die plek moet teruggeven. En dan met het oog op de toekomst. Dat het team zegt ok we kijken na de race wel zal allemaal wel, maar dit is wel een punt afpakken van je baas zegmaar. Dus als ie verstandig geweest is heeft ie wel gewoon gevraagd of de plek terugmoest zodat RB dat ook weet zegmaarquote:Op zondag 10 mei 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat RBR protest heeft ingediend
Zou het ook wel lullig vinden als Sainz vijf seconden krijgt ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe dan ook hoop ik dat Sainz wel zo pienter i geweest om op de boordradio direct te vragen of hij die plek moet teruggeven. En dan met het oog op de toekomst. Dat het team zegt ok we kijken na de race wel zal allemaal wel, maar dit is wel een punt afpakken van je baas zegmaar. Dus als ie verstandig geweest is heeft ie wel gewoon gevraagd of de plek terugmoest zodat RB dat ook weet zegmaar
Flink onderdoen vind ik een groot woord. Groter dan dit was. Als Sainz 10de was geëindigd, had je dit dan ook flink onderdoen genoemd?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:59 schreef JohnB52 het volgende:
Nou ja Max heeft gewoon flink onder gedaan ten opzichte van Sainz.
Had ie er maar voor moeten blijven;-)
Dat is niet echt RBR-style. Dat is vooral jezelf iets toe-eigenen en vervolgens verbolgen reageren wanneer het je weer wordt afgenomen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe dan ook hoop ik dat Sainz wel zo pienter i geweest om op de boordradio direct te vragen of hij die plek moet teruggeven. En dan met het oog op de toekomst. Dat het team zegt ok we kijken na de race wel zal allemaal wel, maar dit is wel een punt afpakken van je baas zegmaar. Dus als ie verstandig geweest is heeft ie wel gewoon gevraagd of de plek terugmoest zodat RB dat ook weet zegmaar
Olav is geweldig!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sinds lange tijd een formule 1 race helemaal gezien. Deze race vond ik te saai ik heb 1 ding gemist dat is het echt racen wat bij de formule 1 hoort. Het inhalen ging allemaal kunstmatig dat de DTM DRS heeft snap ik wel maar bij de formule 1 hoort dit niet thuis. En de formule 1 heeft te veel regels waardoor racen niet echt mogelijk is zoals het banden regel of de brandstof besparing.
Olav Mol kan beter kan stoppen of iemand moet naast hem zitten. Zijn tijd is helaas voorbij mist veel dingen. Het is jammer maar hij heeft vroeger wel super gedaan en is er ook altijd erbij.
Gelukkig is volgende week de Moto GP waar was actie is zonder kunstmatige inhalen of rare regels.
Hopelijk zien we je dan ook niet meer terug in dit topicquote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sinds lange tijd een formule 1 race helemaal gezien. Deze race vond ik te saai ik heb 1 ding gemist dat is het echt racen wat bij de formule 1 hoort. Het inhalen ging allemaal kunstmatig dat de DTM DRS heeft snap ik wel maar bij de formule 1 hoort dit niet thuis. En de formule 1 heeft te veel regels waardoor racen niet echt mogelijk is zoals het banden regel of de brandstof besparing.
Olav Mol kan beter kan stoppen of iemand moet naast hem zitten. Zijn tijd is helaas voorbij mist veel dingen. Het is jammer maar hij heeft vroeger wel super gedaan en is er ook altijd erbij.
Gelukkig is volgende week de Moto GP waar was actie is zonder kunstmatige inhalen of rare regels.
Hij miste vroeger ook veel dingen, begrip van de sport en waarnemingsvermogen bijvoorbeeld. Ze probeerden er toen wel echt wat van te maken en het enthousiasme was aanstekelijk, maar ik zat me toen ook al blauw te ergeren aan die onzinwaterval.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
omdat hij niet binnen een seconde van zijn voorganger zat.quote:
Is dat serieus een regel?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:11 schreef WEST het volgende:
omdat hij niet binnen een seconde van zijn voorganger zat.
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef hmmmz het volgende:
Minder vermogen op het rechte stuk is op Monaco een minder groot nadeel. Daar gaat STR het goed doen.
Komt wel goed bij Renault, het is alleen de vraag wanneer met al die rare regels.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |