Hopelijk zien we je dan ook niet meer terug in dit topicquote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sinds lange tijd een formule 1 race helemaal gezien. Deze race vond ik te saai ik heb 1 ding gemist dat is het echt racen wat bij de formule 1 hoort. Het inhalen ging allemaal kunstmatig dat de DTM DRS heeft snap ik wel maar bij de formule 1 hoort dit niet thuis. En de formule 1 heeft te veel regels waardoor racen niet echt mogelijk is zoals het banden regel of de brandstof besparing.
Olav Mol kan beter kan stoppen of iemand moet naast hem zitten. Zijn tijd is helaas voorbij mist veel dingen. Het is jammer maar hij heeft vroeger wel super gedaan en is er ook altijd erbij.
Gelukkig is volgende week de Moto GP waar was actie is zonder kunstmatige inhalen of rare regels.
Hij miste vroeger ook veel dingen, begrip van de sport en waarnemingsvermogen bijvoorbeeld. Ze probeerden er toen wel echt wat van te maken en het enthousiasme was aanstekelijk, maar ik zat me toen ook al blauw te ergeren aan die onzinwaterval.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:26 schreef Breaker.Faker het volgende:
Olav Mol kan beter kan stoppen of iemand moet naast hem zitten. Zijn tijd is helaas voorbij mist veel dingen. Het is jammer maar hij heeft vroeger wel super gedaan en is er ook altijd erbij.
omdat hij niet binnen een seconde van zijn voorganger zat.quote:
Is dat serieus een regel?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:11 schreef WEST het volgende:
omdat hij niet binnen een seconde van zijn voorganger zat.
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef hmmmz het volgende:
Minder vermogen op het rechte stuk is op Monaco een minder groot nadeel. Daar gaat STR het goed doen.
Komt wel goed bij Renault, het is alleen de vraag wanneer met al die rare regels.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |