Dit is geen foppen, dit is irritant trollen. Ga lopen kutten in ONZ of KLB ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedereen op fok weet dat ik iedereen fop
wie ben jij nou weerquote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef caspervc het volgende:
[..]
Dit is geen foppen, dit is irritant trollen. Ga lopen kutten in ONZ of KLB ofzo
Dit jaquote:Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef aesop het volgende:
Pfff Olav...Sainz rijdt een gat dicht van 5 seconden naar Max...
Heeft 3 stops gedaan, dus gaat makkelijk uitrijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Gaat Sainz uitrijden op medium? Wanneer stopte ie?
die punten die hij haalt hebben geen nutquote:Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Verstappen rijdt dus liever op safe en verliest daarmee 2 plaatsen, maar hij maakt wel zijn punt.
1996?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon de standaard Spanje race. Iedereen kent die baan van binnen en van buiten van het testen, ik heb nog nooit een spannende race hier gezien die ik me herinner.
2012 met Maldo? Op het eind nog een mooi gevecht met Alonso.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon de standaard Spanje race. Iedereen kent die baan van binnen en van buiten van het testen, ik heb nog nooit een spannende race hier gezien die ik me herinner.
Verschil is niet groot hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Nou Max is gewoon de betere van de 2 in de race. Qua pure racepace is Max gewoon een level beter dan Sainz. Top!
Twee. Stopte de tweede keer later dan Max en ging naar zacht.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft 3 stops gedaan, dus gaat makkelijk uitrijden
Ik was er bij toen Fangio zijn eerste GP won, ik zat achter het doel.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer
ook iemand die nooit iets te vertellen heeft en alleen het woord trol in elke post kan plaatsen
ik ben een grote formule 1 kenner
Ik heb de moter van Senna nog afgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |