Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:47 schreef alors het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijkallejezus wat een flopshow.
quote:Leden motorclubs willen niet langer als crimineel behandeld worden
Leden van de motorclubs Black Sheep MC en Veterans MC zijn het zat om als crimineel te worden behandeld. Volgens de clubs houden hun leden zich keurig aan de wetten en regels. De overheid noemt ze echter “Outlaw Motorcylce Gangs”. Leden zouden een bedreiging vormen voor de openbare orde en veiligheid. Verschillende mensen zijn hierdoor ontslagen en clubhuizen worden gesloten. Nu is de maat vol en zetten de clubs juridische stappen. In Pauw een gesprek met motorclubleden Joseph Raaijmakers en Geert Semplonius en hun advocaat, Michael Ruperti.
quote:KNMG waarschuwt voor risico's preventieve bodyscans
Artsenfederatie KNMG waarschuwt voor de risico's van preventieve bodyscans omdat ze onnodig paniek zouden zaaien. In een folder stelt de organisatie dat de scans vooral vage uitslagen opleveren. René Sprangers, cardioloog en hoofd medische staf van Prescan, is het daar niet mee eens. Hij stelt dat mensen recht moeten hebben op een scan, iets wat nu in Nederland nog verboden is. In Pauw een debat tussen Sprangers en hoogleraar huisartsengeneeskunde Niek de Wit, die zich tegen de scans verzet.
quote:Mike Boddé komt met absurdistisch boek
Behalve cabaretier en muzikant is Mike Boddé ook schrijver. Binnenkort verschijnt zijn tweede boek met de titel: “Zupheul, Febbo, en de kleine Grakjesbembaaf, kortweg Jan”. Voor dit absurdistische boek bedacht Boddé zelf een taal die gebaseerd is op het Nederlands. Met zoedel, droefschap, zich havig maken, dampvent en honderden andere woorden maakt hij humoristische verhalen.
Satudaraquote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Voor wie zijn jullie, de Hells Angels of de Bandidos? Of No Surrender?
Ja, de echte tough guysquote:
O ja, die is ook Moluks...quote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben in ieder geval niet voor de motorclub waar Ben Saunders bij zit.
Lekker in het leer circlejerken op de nieuwste Harley.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik zou me wel thuisvoelen bij deze mannenvereniging.
Jij leek me al het type dat graag met een stel bonkige leernichten in een blokhut wil zitten.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik zou me wel thuisvoelen bij deze mannenvereniging.
Ze hebben waarschijnlijk allemaal Bambi en Pocahontas wel in de kast liggenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Maar dit is geen groep waarbij ik het graag over mijn voorliefde voor Disneyfilms zou hebben.
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:
Zeg dat eens tegen ons in die blokhut, joh!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij leek me al het type dat graag met een stel bonkige leernichten in een blokhut wil zitten.
Pauw is soms sneaky en scherp.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef Djoetma het volgende:
Ik vraag me af of Pauw die vraag expres zo formuleerde. Want het enige juiste antwoord is natuurlijk dat die Hells Angels juist degenen zijn die zich misdragen.
Ik moest aan Corky van Life Goes On denken.quote:
Leuk je hebt een Hans UI.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:12 schreef marcodej het volgende:
"Ik kan wel lachen om Hans Teeuwen."
Met zijn zure bek.
Nou poequote:Op maandag 11 mei 2015 23:14 schreef Be-Smart het volgende:
Zouden de mama's van deze jongens nu trots zijn op hun kroost?
Paardenverkrachters kunnen ook gewoon lid wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:18 schreef Monolith het volgende:
Volwassen vrouwen aanranden is kennelijk niet zo'n ramp. Als je maar niet aan kinderen zit.
En hier moet ik van huilen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, te huilen in foetushouding van deze humor
Het is zo geforceerd. Beter gewoon de zapp service weer terug.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:25 schreef svann het volgende:
Laat ze de Speld en Lucky alsjeblieft afschaffen.
Die ene kijkt heel erg slim maar niet heusquote:Op maandag 11 mei 2015 23:28 schreef Monolith het volgende:
De heren motormuizen kijken aandachtig toe.
Ze proberen niet in de lach te schieten.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:28 schreef Monolith het volgende:
De heren motormuizen kijken aandachtig toe.
Misschien moet Gijp dit boekie lezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Antidepressiva maakt meer kapot dan je lief is
Zie je het al voor je dat Gijp een boek uitbrengt waarin hij zijn dromen opschrijft? Dat wordt een vies boekje over Sensi in een saunaatje.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom, is hij niet meer zo druk.
Zou wel een leuk stel zijn met deze man.
Ik zou het kopenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat Gijp een boek uitbrengt waarin hij zijn dromen opschrijft? Dat wordt een vies boekje over Sensi in een saunaatje.
Waar zou hij precies van afgestuurd moeten zijn?quote:
Hij heeft z'n havo niet eens afgemaaktquote:
*afgestudeerdquote:Op maandag 11 mei 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar zou hij precies van afgestuurd moeten zijn?
Dat was beter dan de Speld!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef gosschalks het volgende:
Ja, Willeke moet meer laten onderzoeken dan haar body
Pauw gaat wekelijks.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:51 schreef svann het volgende:
En maar de naam van zijn bedrijfje noemen.
Turvenswaardig ondertussen.
Zou Pauw nu gratis mogen?
Ja, er zit immers ook een SOA-check bijquote:
quote:Tarik Z. voor het eerst voor de rechter
Heel Nederland zag hoe Tarik Z. in januari met een nepvuurwapen zendtijd eiste bij de NOS. Vandaag stond hij voor het eerst voor de rechter. Hij wordt verdacht van gijzeling, bedreiging en verboden wapenbezit. Het achtuurjournaal ging op 29 januari niet door en de beelden waarin Z. door de politie werd overmeesterd gingen de hele wereld over. Wat ging er mis op die bewuste avond in januari? In Pauw bespreken we de zaak met rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman, die aanwezig was in de rechtbank, en Marcel Gelauff, hoofdredacteur van NOS Nieuws.
Hoogbejaarde Dorothy Murphy dreigt uitgezet te worden
De hoogbejaarde Dorothy Murphy dreigt uitgezet te worden naar Amerika. De IND weigert haar namelijk een verblijfsvergunning te verstrekken.
Murphy was vermagerd, vervuild en in de war toen haar familie haar in de zomer aantrof in haar huis in New York. Dochter Susan Verhoeven besloot haar 86-jarige moeder Dorothy daarom mee te nemen naar Nederland. Maar nu loopt haar toeristenvisum af en moet de hoogbejaarde vrouw terug naar New York, waar niemand voor haar kan zorgen. Vanavond vertellen Dorothy Murphy, dochter Susan Verhoeven en schoonzoon Rob Verhoeven hun verhaal.
Adriaan van Dis wint Libris Literatuur Prijs
Adriaan van Dis heeft de Libris Literatuur Prijs gewonnen. De jury noemde zijn boek ‘emotioneel zonder pathetisch te worden’. ‘Ik kom terug’ gaat over de verhouding met zijn moeder, die bijna 100 jaar oud werd. Na een leven lang zwijgen begon ze ineens te praten, over drie oorlogen, verraad en liefde. Hij mocht het opschrijven, maar onder één voorwaarde: hij moest haar een zachte dood bezorgen. Hoewel het boek op zijn moeder is gebaseerd bestaat een groot gedeelte van het boek uit fictie. Hoe reageerde zijn omgeving op het boek? Adriaan van Dis geeft antwoord in Pauw.
Leven met de doodstraf
Vanavond om 12.00 uur Nederlandse tijd wordt een terdoodveroordeelde in Texas geëxecuteerd. Journaliste Linda Polman volgde jarenlang Europese vrouwen die hun lot hartstochtelijk verbinden met terdoodveroordeelden in de Verenigde Staten. Vandaag komt haar boek Death Row Dollies, leven met de doodstraf uit. Petra de Jong correspondeerde vijftien jaar met moordenaar Jamie McCoskey en was bij zijn executie in november 2013.
Fok!ers. Zowel zij als hij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol het is nog echt een vrouw met baard
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Kun je naar New York en blijf je in Almere.. wtf..
nou nou Grungequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
'Regels zijn regels!'
Misschien mag ze op de Megalomaan logeren.
Aan tafel zit nu ook een Fok!er.quote:
Ik had vroeger een wiskundeleraar from hell, kerel zonder gevoel. Die begon daar ineens heel emotioneel over te vertellen bij een kerstviering. Die bleek dat dus ook te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
Hier op FOK! waren hier ook hele reeksen over.
Niets mis mee, en helemaal niet bijzonder ook.
Ja, ik vind dat wel mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had vroeger een wiskundeleraar from hell, kerel zonder gevoel. Die begon daar ineens heel emotioneel over te vertellen bij een kerstviering. Die bleek dat dus ook te doen.
Oh, echt? Grappig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:33 schreef Stompzinnig het volgende:
User Isegrim zit er, de vrouw die met ter dood veroordeelden schrijft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Heeft die op de achtergrond een kut opgevreten?
Nee man. Helemaal nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je krijgt nu op je flikker van Karina.
Niet waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je krijgt nu op je flikker van Karina.
Ja, vind je mij sexy?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol het is nog echt een vrouw met baard
quote:Sophie Hilbrand met haar lange vingers werkt mee aan speciaal project van Pauw
Vanavond vertelt Sophie Hilbrand met haar lange vingers wat ze gaat doen voor een speciaal project van Pauw.
quote:Nederland moet ruim 4% van de bootvluchtelingen opvangen
Nederland moet ruim vier procent van de bootvluchtelingen opvangen. Dat staat in het vluchtelingenplan waarmee de Europese Commissie vandaag akkoord is gegaan. Asielzoekers worden straks beter verspreid over EU-landen. Daarbij wordt gekeken naar het aantal inwoners, het BBP en het werkloosheidspercentage. In de eerste vier maanden van dit jaar staken bijna 100.000 mensen de Middellandse Zee over, waarbij 2000 het leven lieten. VVD-Europarlementariër Hans van Baalen schuift aan bij Pauw. Gaan de Europese voorstellen werken?
quote:Tilburgse Turken in actie tegen hennepproductie
Turken uit Tilburg verzetten zich tegen de wietproductie onder Turken in de stad. Ze voeren actie via een burgerinitiatief dat zich uitspreekt tegen de thuisteelt. De Turkse Tilbugers willen het taboe doorbreken en zich openlijk uitspreken tegen de teelt. Vanavond zitten initiatiefnemer Hülya Cigdem en haar dochter Reyhan bij Pauw aan tafel.
quote:1700 lopers doen mee aan Nacht van de Vluchteling
Ruim 1700 mensen lopen donderdagnacht mee met de Nacht van de Vluchteling. Met de wandeltocht tussen Rotterdam en Den Haag wordt geld ingezameld voor Syrische vluchtelingen. Cabaretière Sanne Wallis de Vries loopt mee en brengt verslag uit op NPO radio 2. In Pauw een gesprek met Sanne Wallis de Vries en haar moeder Sity de Boer, die Syrische vluchtelingen in Griekenland helpt.
quote:Vissers woest om stenendumpactie Greenpeace
Politiek, visserij en wetenschap zijn woest op Greenpeace. De milieuorganisatie dumpte gisteren grote zwerfkeien in de Noordzee om aandacht te vragen voor het behoud van natuur in de Noordzee. De actie zou echter gevaarlijk zijn voor vissers. Als een grote steen in een net terecht komt kan de boot kapseizen. In Pauw een debat met Tom Grijsen van Greenpeace en Anja Keuter, die vist in de Noordzee.
Michael Jackson neus, zou deze man ook een pedofiel zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heeft deze gast een rare neus.
Wel met klimaatneutrale natuurrubber condooms.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Michael Jackson neus, zou deze man ook een pedofiel zijn?
Heal the world, make it a better placequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een superlinkse dierenvriend.quote:
Ja, een bestiale pedofielquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat jij vrij rechts in het politieke spectrum staat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik support Greenpeace wel
Tot op zekere hoogte
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heal the world, make it a better place
Op een hoop punten wel, maar ik ben wel tegen de verwoesting van onze natuurquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat jij vrij rechts in het politieke spectrum staat.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Of is een mens soms meer waard dan een vis?
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Of is een mens soms meer waard dan een vis?
Piet verzorgt zijn vissen wel goedquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Piet Velthuizen heeft ook vissen. Maar dit geheel Piet Terzijde.
Piet heeft ook een broodjeszaak.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Piet Velthuizen heeft ook vissen. Maar dit geheel Piet Terzijde.
Pure provocatie en machogedrag om te doen alsof milieu en dieren er niet toe doen. Ik neem het niet zo serieus, die anti-reacties altijd. De meeste mensen zijn geen psychopaten, denk ik dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Op een hoop punten wel, maar ik ben wel tegen de verwoesting van onze natuur
Nooit gezien. KRAK.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die aflevering was er een hele goede Visser
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
De volgende keer mag Greenpeace van mij de stenen weer bij Rusland laten afzinken.
Een heleboel mensen zijn gewoon niet bewust van hoe belangrijk onze natuur is door de onzin die mensen zoals deze vrouw verkondigenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Pure provocatie en machogedrag om te doen alsof milieu en dieren er niet toe doen. Ik neem het niet zo serieus, die anti-reacties altijd. De meeste mensen zijn geen psychopaten, denk ik dan.
Komt de Pyotr Velikiy even hoi zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
De volgende keer mag Greenpeace van mij de stenen weer bij Rusland laten afzinken.
Hoe kun je je daar nu niet bewust van zijn? Men wil het gewoon niet zien, is mijn ervaring. En dan wordt het overschreeuwd. Is makkelijker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn gewoon niet bewust van hoe belangrijk onze natuur is door de onzin die mensen zoals deze vrouw verkondigen
Da's een mooi bootjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Komt de Pyotr Velikiy even hoi zeggen.
[ afbeelding ]
Je moet wel goed voor die plantjes zorgen, inderdaad. En knippen. Laat die mensen lekker inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Fylax het volgende:
Hoezo is wietteelt niet eerlijk je geld verdienen?
Inderdaad. Laat ze gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je moet wel goed voor die plantjes zorgen, inderdaad. En knippen. Laat die mensen lekker inderdaad.
Dit ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Gewoon legaliseren die wietteelt, kan de overheid het doen, veilige wiet, minder veiligheidskosten en meer belastinginkomsten.
Ik zat al te quoten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog nooit een show van Mr. Visser gezien?
Ligt een beetje aan je definitie van eerlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Fylax het volgende:
Hoezo is wietteelt niet eerlijk je geld verdienen?
Mooi voorhoofd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Mooie kop inderdaad, die dochter. Erg symmetrisch ook.
"Gewoon bij Albert Heijn."quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me nu al aan Sanne Wallis terwijl ze nog niks gezegd heeft! Gvd.
Minder dan 1 minuut werk, doe het zelf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even op Facebook/instagram jacht gaan?
Dat komt vast door dat Tjernobylhoofdquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Dat contrast ook met dat mooie meisjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb haar naam niet onthouden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Minder dan 1 minuut werk, doe het zelf.
hoe heet ze?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even op Facebook/instagram jacht gaan?
Krijg je van die kutwiet waar nauwelijks effect uit te halen valt omdat er grenzen aan het thc-gehalte zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Gewoon legaliseren die wietteelt, kan de overheid het doen, veilige wiet, minder veiligheidskosten en meer belastinginkomsten.
Het vlaggenschip van de Russiche marine, soort moderne Yamato, aangedreven door een nucleaire reactor en zwaarder bewapend dan de halve wereld bij elkaar.quote:
Vind je dat echt? Ik vind het te kort. Ik heb zelf weer net een te hoge gok ik, vijf vingers. Vier schijnt perfect te zijn.quote:
Ze weet zelf ook wel dat haar mond ondersteboven zit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat contrast ook met dat mooie meisje.
Dayum, lelijk van mij, kan Sanne niets aan doen natuurlijk.
Ze heerschte in die DWHN-show met Oltmansquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Hangt ook van je vingers af. Cm's dat wil ik weten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het te kort. Ik heb zelf weer net een te hoge gok ik, vijf vingers. Vier schijnt perfect te zijn.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het te kort. Ik heb zelf weer net een te hoge gok ik, vijf vingers. Vier schijnt perfect te zijn.
Ja ik ook natuurlijk, maar zou haar wel een nachtje volkwarken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik geef dit meisje een 7, heb zelf een knappere vriendin.
Estelle Cruijff heeft het engste korte voorhoofd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch heeft ze een raar voorhoofd, doet me denken aan die lachende
[ afbeelding ]
Teken van God.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mn laptop is keihard aan het sterven. Als ik jullie niet meer spreek: dag.
Hoop t nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze verandert later in zo'n zelfde mormel als haar moeder.
Zonder hang- en slootwerk een 8-.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik geef dit meisje een 7, heb zelf een knappere vriendin.
Die van mij ook al ja. Wel bijna zes jaar oud dus wat dat betreft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mn laptop is keihard aan het sterven. Als ik jullie niet meer spreek: dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |