Ze heerschte in die DWHN-show met Oltmansquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me nu al aan Sanne Wallis terwijl ze nog niks gezegd heeft! Gvd.
Hangt ook van je vingers af. Cm's dat wil ik weten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het te kort. Ik heb zelf weer net een te hoge gok ik, vijf vingers. Vier schijnt perfect te zijn.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het te kort. Ik heb zelf weer net een te hoge gok ik, vijf vingers. Vier schijnt perfect te zijn.
Ja ik ook natuurlijk, maar zou haar wel een nachtje volkwarken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik geef dit meisje een 7, heb zelf een knappere vriendin.
Estelle Cruijff heeft het engste korte voorhoofd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch heeft ze een raar voorhoofd, doet me denken aan die lachende
[ afbeelding ]
Teken van God.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mn laptop is keihard aan het sterven. Als ik jullie niet meer spreek: dag.
Hoop t nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze verandert later in zo'n zelfde mormel als haar moeder.
Zonder hang- en slootwerk een 8-.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik geef dit meisje een 7, heb zelf een knappere vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |