Inderdaad. Laat ze gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je moet wel goed voor die plantjes zorgen, inderdaad. En knippen. Laat die mensen lekker inderdaad.
Dit ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Gewoon legaliseren die wietteelt, kan de overheid het doen, veilige wiet, minder veiligheidskosten en meer belastinginkomsten.
Ik zat al te quoten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog nooit een show van Mr. Visser gezien?
Ligt een beetje aan je definitie van eerlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Fylax het volgende:
Hoezo is wietteelt niet eerlijk je geld verdienen?
Mooi voorhoofd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Mooie kop inderdaad, die dochter. Erg symmetrisch ook.
"Gewoon bij Albert Heijn."quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me nu al aan Sanne Wallis terwijl ze nog niks gezegd heeft! Gvd.
Minder dan 1 minuut werk, doe het zelf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even op Facebook/instagram jacht gaan?
Dat komt vast door dat Tjernobylhoofdquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Dat contrast ook met dat mooie meisjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb haar naam niet onthouden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Minder dan 1 minuut werk, doe het zelf.
hoe heet ze?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even op Facebook/instagram jacht gaan?
Krijg je van die kutwiet waar nauwelijks effect uit te halen valt omdat er grenzen aan het thc-gehalte zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Gewoon legaliseren die wietteelt, kan de overheid het doen, veilige wiet, minder veiligheidskosten en meer belastinginkomsten.
Het vlaggenschip van de Russiche marine, soort moderne Yamato, aangedreven door een nucleaire reactor en zwaarder bewapend dan de halve wereld bij elkaar.quote:
Vind je dat echt? Ik vind het te kort. Ik heb zelf weer net een te hoge gok ik, vijf vingers. Vier schijnt perfect te zijn.quote:
Ze weet zelf ook wel dat haar mond ondersteboven zit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat contrast ook met dat mooie meisje.
Dayum, lelijk van mij, kan Sanne niets aan doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |