quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
De volgende keer mag Greenpeace van mij de stenen weer bij Rusland laten afzinken.
Een heleboel mensen zijn gewoon niet bewust van hoe belangrijk onze natuur is door de onzin die mensen zoals deze vrouw verkondigenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Pure provocatie en machogedrag om te doen alsof milieu en dieren er niet toe doen. Ik neem het niet zo serieus, die anti-reacties altijd. De meeste mensen zijn geen psychopaten, denk ik dan.
Komt de Pyotr Velikiy even hoi zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
De volgende keer mag Greenpeace van mij de stenen weer bij Rusland laten afzinken.
Hoe kun je je daar nu niet bewust van zijn? Men wil het gewoon niet zien, is mijn ervaring. En dan wordt het overschreeuwd. Is makkelijker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn gewoon niet bewust van hoe belangrijk onze natuur is door de onzin die mensen zoals deze vrouw verkondigen
Da's een mooi bootjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Komt de Pyotr Velikiy even hoi zeggen.
[ afbeelding ]
Je moet wel goed voor die plantjes zorgen, inderdaad. En knippen. Laat die mensen lekker inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Fylax het volgende:
Hoezo is wietteelt niet eerlijk je geld verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |