abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:09:43 #201
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152578948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Heal the world, make it a better place
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_152578949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ok, ik dacht dat jij vrij rechts in het politieke spectrum staat. :P
Op een hoop punten wel, maar ik ben wel tegen de verwoesting van onze natuur
pi_152578964
Zoek een normale baan _O_
(she/her)
pi_152578966
Een echte linkse dierenvriend, die gaat daar toch niet in zo'n pak zitten, met kakkerhaar.

090630_161096_remote_streaker.jpg
pi_152578972
Ik vind haar wel lekker pittig.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:10:23 #206
14505 OProg
A Life in Music
pi_152578973
Een vissersvoorman die Visser heet! _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_152578984
Ik weet het niet, stenen laten afzinken mag niet. Aan de andere kant, de vissers vissen liever vandaag dan morgen alles leeg.
pi_152579004
Gaat zij dan naar die familie van al die vissen die gevist worden?
pi_152579024
Of is een mens soms meer waard dan een vis?
pi_152579026
Piet Velthuizen heeft ook vissen. Maar dit geheel Piet Terzijde.
pi_152579031
quote:
8s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Of is een mens soms meer waard dan een vis?
Ja.
(she/her)
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:12:13 #212
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152579032
Vieze gladjakker die groene rakker.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:12:18 #213
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152579035
quote:
8s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Of is een mens soms meer waard dan een vis?
Ja.
pi_152579038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Piet Velthuizen heeft ook vissen. Maar dit geheel Piet Terzijde.
Piet verzorgt zijn vissen wel goed
pi_152579045
Die mening mag u hebben.... _O-

Ga ik in de rechtszaak gebruiken als ik een moord pleeg.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_152579049
Vistuig. _O_ _O_ _O_
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:12:55 #217
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152579053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Piet Velthuizen heeft ook vissen. Maar dit geheel Piet Terzijde.
Piet heeft ook een broodjeszaak.
pi_152579057
Deze mevrouw ontkent de feiten gewoon _O-
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:13:11 #219
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_152579061
Urkse inteelt
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_152579063
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja.
Discriminatie
pi_152579064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Piet heeft ook een broodjeszaak.
Badr Hari komt daar vaak langs.
pi_152579068
De volgende keer mag Greenpeace van mij de stenen weer bij Rusland laten afzinken. :W
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:13:39 #223
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152579071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Vistuig. _O_ _O_ _O_
In die aflevering was er een hele goede Visser :Y
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:13:50 #224
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_152579075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:09 schreef Sked het volgende:

[..]

Op een hoop punten wel, maar ik ben wel tegen de verwoesting van onze natuur
Pure provocatie en machogedrag om te doen alsof milieu en dieren er niet toe doen. Ik neem het niet zo serieus, die anti-reacties altijd. De meeste mensen zijn geen psychopaten, denk ik dan.
pi_152579080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

In die aflevering was er een hele goede Visser :Y
Nooit gezien. KRAK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')