abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:09:59 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152548057
Oh ik was te laat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_152548063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik was te laat.
O+
pi_152549597
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol het is nog echt een vrouw met baard :')
Ja, vind je mij sexy? *)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_152578183
quote:
Sophie Hilbrand met haar lange vingers werkt mee aan speciaal project van Pauw
Vanavond vertelt Sophie Hilbrand met haar lange vingers wat ze gaat doen voor een speciaal project van Pauw.
quote:
Nederland moet ruim 4% van de bootvluchtelingen opvangen

Nederland moet ruim vier procent van de bootvluchtelingen opvangen. Dat staat in het vluchtelingenplan waarmee de Europese Commissie vandaag akkoord is gegaan. Asielzoekers worden straks beter verspreid over EU-landen. Daarbij wordt gekeken naar het aantal inwoners, het BBP en het werkloosheidspercentage. In de eerste vier maanden van dit jaar staken bijna 100.000 mensen de Middellandse Zee over, waarbij 2000 het leven lieten. VVD-Europarlementariër Hans van Baalen schuift aan bij Pauw. Gaan de Europese voorstellen werken?
quote:
Tilburgse Turken in actie tegen hennepproductie

Turken uit Tilburg verzetten zich tegen de wietproductie onder Turken in de stad. Ze voeren actie via een burgerinitiatief dat zich uitspreekt tegen de thuisteelt. De Turkse Tilbugers willen het taboe doorbreken en zich openlijk uitspreken tegen de teelt. Vanavond zitten initiatiefnemer Hülya Cigdem en haar dochter Reyhan bij Pauw aan tafel.
quote:
1700 lopers doen mee aan Nacht van de Vluchteling

Ruim 1700 mensen lopen donderdagnacht mee met de Nacht van de Vluchteling. Met de wandeltocht tussen Rotterdam en Den Haag wordt geld ingezameld voor Syrische vluchtelingen. Cabaretière Sanne Wallis de Vries loopt mee en brengt verslag uit op NPO radio 2. In Pauw een gesprek met Sanne Wallis de Vries en haar moeder Sity de Boer, die Syrische vluchtelingen in Griekenland helpt.
quote:
Vissers woest om stenendumpactie Greenpeace

Politiek, visserij en wetenschap zijn woest op Greenpeace. De milieuorganisatie dumpte gisteren grote zwerfkeien in de Noordzee om aandacht te vragen voor het behoud van natuur in de Noordzee. De actie zou echter gevaarlijk zijn voor vissers. Als een grote steen in een net terecht komt kan de boot kapseizen. In Pauw een debat met Tom Grijsen van Greenpeace en Anja Keuter, die vist in de Noordzee.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:04:41 #180
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_152578724
Flikker op met dit kutonderwerp
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_152578755
Greenpeace milieuterroristen :')
pi_152578759
Vieze stinkhippies. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152578762
Greenpeace... :')
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_152578763
GreenPeace :r
(she/her)
pi_152578774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Greenpeace... :')
(she/her)
pi_152578778
Urk :{w
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:05:45 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152578783
Helemaal eens met deze mevrouw!
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:05:59 #188
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152578795
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
GreenPeace :r
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:06:12 #189
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152578805
Gadverdamme Greenpeace, ik ruik ze hier.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_152578811
Wat heeft deze gast een rare neus.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:06:37 #192
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152578827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heeft deze gast een rare neus.
Michael Jackson neus, zou deze man ook een pedofiel zijn?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:06:53 #193
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152578837
Weinig linkse hippies in dit topic ;(
pi_152578843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Michael Jackson neus, zou deze man ook een pedofiel zijn?
Wel met klimaatneutrale natuurrubber condooms.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_152578868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Michael Jackson neus, zou deze man ook een pedofiel zijn?
Heal the world, make it a better place
pi_152578870
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Weinig linkse hippies in dit topic ;(
Ik support Greenpeace wel

Tot op zekere hoogte
pi_152578877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Weinig linkse hippies in dit topic ;(
Ik ben eigenlijk een superlinkse dierenvriend.

Maar ik haat de borstklopperij en zieligheid van die milieugroepjes.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:08:02 #198
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_152578883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Michael Jackson neus, zou deze man ook een pedofiel zijn?
Ja, een bestiale pedofiel
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:08:46 #199
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_152578909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik support Greenpeace wel

Tot op zekere hoogte
Ok, ik dacht dat jij vrij rechts in het politieke spectrum staat. :P
pi_152578917
Is mijn vuist op zijn gezicht ook gebiedseigen?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')