Paardenverkrachters kunnen ook gewoon lid wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:18 schreef Monolith het volgende:
Volwassen vrouwen aanranden is kennelijk niet zo'n ramp. Als je maar niet aan kinderen zit.
En hier moet ik van huilen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, te huilen in foetushouding van deze humor
Het is zo geforceerd. Beter gewoon de zapp service weer terug.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:25 schreef svann het volgende:
Laat ze de Speld en Lucky alsjeblieft afschaffen.
Die ene kijkt heel erg slim maar niet heusquote:Op maandag 11 mei 2015 23:28 schreef Monolith het volgende:
De heren motormuizen kijken aandachtig toe.
Ze proberen niet in de lach te schieten.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:28 schreef Monolith het volgende:
De heren motormuizen kijken aandachtig toe.
Misschien moet Gijp dit boekie lezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Antidepressiva maakt meer kapot dan je lief is
Zie je het al voor je dat Gijp een boek uitbrengt waarin hij zijn dromen opschrijft? Dat wordt een vies boekje over Sensi in een saunaatje.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom, is hij niet meer zo druk.
Zou wel een leuk stel zijn met deze man.
Ik zou het kopenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat Gijp een boek uitbrengt waarin hij zijn dromen opschrijft? Dat wordt een vies boekje over Sensi in een saunaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |